Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na dömsödi ember lesz na ismered?
Mert én aztán olyan köcsögvagyok hogy elkezdeném telefonon hívogatni meg ilyenek:-)
Azért kérdeztem emrt lehet hogy ismerem.
nem mondok egyenlőre semmit mert zaklatni nem akarom! mert nem egy nepperről van szó! és netán ha mindenki zaklatni kezdené akkor baszhatom. Szóval még nem mondok semmit.
Írd meg mailben.
Ki az honnan jön?
Nem mondtam komolyan csak nnna amúgy megvan még a batavuskád? mert elvileg holnap jön egy motor gyűjtő aki régebben tőled akart venni batavust. és hátha megemlítem neki hogy ha kell akkor segítek neked intézni. :)
Szia.
BÁr akkor rosszul néztem :S de én azt hittem hogy kiput kínálsz mert nekem az kéne ténylegesen.
Nem tom DE én úgy tudom hogy a 1:50-es az jelenti hogy 50 literhez 1 liter olaj, Bár nekünk nem kell ennyi elég ha 5 liter benzinhez akkor 1 deci olaj.... én mindig így kevertem és jó volt. De ha 1:30-as akkor az olyan 5 literhez olyan másfél deci kb....
ÜDV! ISMÉT! hát mi van veled? MIZUJS? Őszintén kicsit hiányoztál. Amúgy van új fórumos :)
Gyere skype-ra dumálni.
Ha lerohadnál lenne szakértelem meg alkatrész.
Amúgy újra zúg a VersenyRiga. Kicsit falsot szív a mostani karbival de kap a 16 os helyett egy 21 es Binget. Jól fog szaladni ha lesz rajta egy rezó.
Szájkaratézom? Igeeeen?
GYERE EL BALLASSAGYARMATRA, MAJD MEGLÁTJUK KI SZÁJKARATÉZIK!
Nem értem mire gondolsz mi nem koxos ez sosem koxos mert ez kívül van védőrács.
Érdekes mert mindkét DS 50-em ritkaszág volt még egyikből sem láttam mégegyet csak halottam olyat aki látott ilyen segédkeretes DS 50-t.







Ez nagyon tanulságos: http://www.youtube.com/watch?v...




Ő az igazi megasztár: http://www.youtube.com/watch?v...
Miért nem tudunk megegyezni a hengeralkatrészekben?
MÉRD MEG LÉGYSZÍVES A HAJTÓKAR ALSÓ CSAPJÁT!
Köszike SlickRick:) de nem szeretnék valahol lerohadni a motorral mondjuk a balatonnal kiegyezek mert azt szeretem:) most a környéken motorozgatok pöccre indul megy rendesen, csak új keveréket kell neki csinálni mert szar olaj volt belerakva nem hozzá való, aztán talán már röfög rendesen.
Most jött a szakértelem jóbele a 30-is Tc-s API olajjal.
Igaz. Ott 1:25 körül kell keverni. Én amúgy OMV 2t-t használok. Eléggé jó olaj és olcsó is szerintem (1400 ft 1 liter)
Szerintem 1:50 való bele...
De akkor úgy van hogy ha 1:50 be keverem akkor:

1:50 az 1 literhez 20 ml olaj.
1:40 az 1 literhez 25 ml olaj.
1:30 az 1 literhez 30 ml olaj.

Ez igaz?
Látom megszoktad a rigát.
Keres rá nagyon fölösleges azt 30-es keverni telehánnya a kiput meg drága is.
Nem tudja valaki hogy Cobrahoz hogy kell az olajat keverni? Mert én 1:30 at öntök bele. Nem sok az?
Nekiáltam számolni arra jutottam hogy 25-ből életet lehetne varázsolni bele.
De amikor megláttam az előttem szerelők barbár munkáját inkább arra jutottam hogy blokk 5000 karbi 2500 másik karbi fejidom kapcsoló km óra 4000 ülés valami légszűrő pár csavar 2000 vázból maradék ökörségek 3000 kerék 2000 meg még mittudom én mi akárhányezer szóval így jobb volt.
Jók ezek az ötletrohamok.
Ha elhatároztátok magatokat hogy megyünk akkor szóljatok mert megcsinálom a DS-t most úgyis bejött pénzem nekem a velencei út odafelé nagyon szép!Ajánlanám azt is egyszer kipróbálni.Van itt is a környéken gyönyörű vidék csak kicsit meghalnának a turbósblokkok az emelkedőkön.Felmennénk az ország legnagyobb Turulmadarához na az sem semmi emelkedő ha bénavoltam és nem váltottam a lehető legjobbkor a G4-is csak 2.ban ment fel pedig abban iszonyat erő volt!Szóval meredek.
Jó a velencei út is nekem olyan 55-km környéke.
Amúgy én is úgy gondoltam hogy aki messziről hozza a motorját az autóval előbb lehozza a Balatonig és utána motorozunk. Nekem innen fogjuk rá nincs messze a Balaton ha baj lenne autóval értem jönnek. Ancsa gyere nyugodtan a te gépeddel is. Majd ha itt is lerohad fél perc alatt megberheljük a fórumosokkal úgy hogy utána menni fog még 35 évig!:D