Az jó!
Hatalmas teljesítényt nem várjál de az ELKo melett ez az egyik olyan henger amivel emgy a motor egy nagyobb karbi nagyon sokat segítene rajta.
Tenap kilett egyengetve a SACHS villájája!Nagyn jól sikerült mostmár nem kell ellenttartani menet közben illetve ellehet engedni a kormányt!Ez a villaegyengetés nagyon megy nekünk a bicómé is tökéletes lett!Aztán vagy 5 órát szívtan a rugózás megoldásával mert nem volt de most már az is van megcsináltam a hátsó világítást (még sosem csináltam villanyt inkább haverhoz vittem) a hátsóféket is megcsináltam beállítottam a láncfeszességet.
Zsíroztam olajoztam itt ott. Tegnap kicsit adtam a pofájára és igencsak megy.Ez a motor kapna egy 15-ös binget átkéne alakítani az áttételt!Jó cucc 5000-ért nég úgysem vettem motort de eddig kezdi átvenni a LEGNAGYOBB ÉLMÉNYT NYÚJTÓ OLCSÓ MOTOR helyét az S50-től.
Majd teszek képet.
valahogy így csinálom most... ÉS van jobb hírem is ami a többi puch blokkot is megnéztem a többi is trm hengeres bár a te ds-edet is kéne már megcsinálni:)
Van számodra javaslatom!
A KTM Comet-et RESTAURÁLD!Így lesz 140 úgy meg 170.
De nem ez a lényeg!
Azt a motort szépre kell megcsinálni.Hogy miért?Hát azért meg az önköltségi áron sem nagyon tudod majd eladni DE egy restaurált gépet jó 20 -év múlva nagy pénzekért eltudsz adni.
A másik lehetőség állagmegőrzés (nem ennél a típusnál kéne hanem pl Florett RS...)
Legényeted jó összerakod jó DE a következő években beszerzel mindent a teljes restauráláshoz és összerakod akkor bizonyára többetér.
nna szóval elkezdtem összerakni a cometet. és kicsit kemény dió lesz mert majdnem az összes gumit kidobtam :S mert mindegyik öregvolt. de új gumikat házilag legyártottam. meg kéne még csavarok...
stb..
Navárjuk csaaaakk! te az hittem hogy rám akarod kenni a puchos dolgokat? lehet hogy én erre gondoltam de nem. Bár én azért nem kértem ezekből most mert így is tele vagyok puch blokkalkatrészekből. csak vázalkatrészek kellett volna.
Ha nem kapcsol az agyad mindek írsz?
Amúgy ha DS tuningra gondolsz akkor ajánlanék egy bing 17-es karbit kezdésnek hozzá egy TRM hengert egy jó ELKO dugattyúval.
Simsonnál szokták megcsinálni (csináltam énis) hogy a főtengelysonkátkiparafázzák beragasztják.Kíváncsi lennék, hogy van-e értelme mert ha belegondolsz az elősűrítésed nagyobb (Ezt mondták nekem) de kisebb helyre kevesebb üzemanyagot tud szívni.Viszont ha előkapod a flexet és a beömlő oldalról lekapsz mondjuk 2 milit előbb kezdi a szívást több anyag kisebb helyen az már bizonyára nagyobb elősürítés.Amikor még a legeslő tunerkedéseket készítettem a dugattyú tetjét kiparafáztam nagyon szakértelmes lett:-)Sok rezgés kiment a karokra alapjáraton de érdekes módon magas fordulaton szépen ment aztán inkább kiszedtem:-)
A hülyeség határtaln volt akkoriban a régi szép idők amikor még annyira sem tudtam mit csinálok mint most.
Nemkell lendítőkerék?Olcsón adom 3000-ért elviheted.
Van még pár apróság valaki vihetné.
hogy rácsos? és arról nincs kép? bár csak mondom full generálos blokk kivéve van még 3 komplett puch blokkom. ami a lábváltósoknál trm- henger volt a másik kettő nem tom, de meg fogom nézni.
Amit tettem be képet nézd meg!Húzd középre a képet és egymás melett látod majd a két hangertalpat és a csatorna kezdetét!
Nézd meg a jobboldalit amin kékes izé van azt alakítgattam át hogy legalább hasoló méretű legyen a csatorna kezdete!
Azt a hengert úgy képzeld el hogy a FELE volt a másiknak!
Minden mérete nagyon nagyon PICI volt!
Nem is ment rendesen mondjuk annak más oka is volt!
VISZONT VAN EGY NAGYON NAGYON NAGYON ÉRDEKES hengerem!
A beömlőjét látnod kéne olyat még nem láttál!A versenymatricás DS 50-4 ről jött le.Az a DS is érdekes dolog volt mert olyan fajta kis ráccsal MÉG NEM láttam DS 50!
Igazi érdekesség annak a blokknak a hengere meg a többi része.
Ott a matrica az elején olyat keress!
Sikerült a forgalmivizsgám.
A TRM-et kár lenne elbaszni.Az jó úgy ahogy van inkább szerezz NO NAME hengerrt és azt alakícst olyanra mint a TRM!
Vannak nagyon nagyon nagyon visszafojtott hengerek szóval lehet próbálkozni.
nnnna szóval jobban habzani fog a szááááddd :P :) amikor anno cometet vettem annak a régi blokkja hengere is TRM-es! és szóval ami van most full generálos blokk az is bakker TRM-es.... na mit szólsz? jó kis tuning alap lesz mi?
Hatalmas teljesítényt nem várjál de az ELKo melett ez az egyik olyan henger amivel emgy a motor egy nagyobb karbi nagyon sokat segítene rajta.
Tenap kilett egyengetve a SACHS villájája!Nagyn jól sikerült mostmár nem kell ellenttartani menet közben illetve ellehet engedni a kormányt!Ez a villaegyengetés nagyon megy nekünk a bicómé is tökéletes lett!Aztán vagy 5 órát szívtan a rugózás megoldásával mert nem volt de most már az is van megcsináltam a hátsó világítást (még sosem csináltam villanyt inkább haverhoz vittem) a hátsóféket is megcsináltam beállítottam a láncfeszességet.
Zsíroztam olajoztam itt ott. Tegnap kicsit adtam a pofájára és igencsak megy.Ez a motor kapna egy 15-ös binget átkéne alakítani az áttételt!Jó cucc 5000-ért nég úgysem vettem motort de eddig kezdi átvenni a LEGNAGYOBB ÉLMÉNYT NYÚJTÓ OLCSÓ MOTOR helyét az S50-től.
Majd teszek képet.