Fúúúj!
Mi az az 50?4 gang és 50-es végsebesség?A G-4-is olyan volt nagyon kelett volna bele az 5. és 15-nél nagyobbat nem tudsz előrerakni.
Viszont a sachson egyáltalán nem tudsz variálni, nincs hely.Bezzeg simsonon akkorát teszel amekkorát sosem visz el a gép.Jó ám ez a kis sachs vedd meg 8000-ért a két felnit meg a blokkot 10-ért simán eladod!
A többi vas meg pár apróság!Akkor is gyorsulunk a COMETTEL!
Úgytűnik hogy ugye mindenki a magas színvonalú gépeket gyűjti amitől hasznotremél...
DE ezeket a kis gépeket meg leszarja mindenki pedig szeritnem a motorozás innen indul és ez már nagy élményt tud adni.Érdemes ezekkel is törődni.
Jólvan mostmár az egekig emeltem a kis sachsot mostmár visszaesek a földre.
A továbbiakban váltó telók és úgy általánosságban áttekint.
háhá látom kihatott a elvonási tüneted:) . Én a cometkét nem fogom tépni. DE a proleverkét az lehet:) bár ma voltam vele hosszabtávon elég megbízható tuti masina. csak kéne hátsó kisebb fogas vagy első nagyobb fogaskeró. akkor mát tuti. mert így mégnidig csak 50-et tép... :S
Já tessó beindult reggel már 8:45-kor megvolt a próbakör!
Szakít a gép olyat hogy csak na!
Azt hittem ez olyan kis leköpnivaló gyönge szemét de hát igenbrutálisan megy a masina!
Nem erősebb a G4-nél de a hosszú sebességek miatt igazi élmény tépni a gázt!
A majdnem 3 lóerő az azért majdnem 3 lóerő!Majhogynem azt kell mondanom hogy ha annak idején választhatott voln az ember egy úgy s50 vagy egy új sachs ilyen között én tutira ezt választottam volna az S50 szarabb ennél (bár az is vicces kis motor) hehe.
Ha brumonak kész lesz a comet-je kikéne próbálni gyorsulni szerintem agyon vissza felzabálná a sachs.
Űberhűha ez a motor!
Van baja bőven de ha ingyé megudom csinálni akkor megtartom.
nekem ez a mocc nem kell :) de a célnak pontjó:) BÁr a blokkját kéne a slampixnak batavusába kéne tenni:) akkor így már döfi lenne. A henger kéne nekem mert tuningolnék... és ma megyek mingyá fogorvoshoz mert szétment a tömés. aztán csinálom tovább a rigát mert kábelezni kell.
NA mivan mitszólsz a motoromhoz?Észrevettem hogy itt már a puch monza a ks 50 a comet rs az ultra 80 alatt minden motort fikáznak.
Tegnap sikerült beindítani párat pöffent és így már haladhatok tovább kéne egy megszakító de a 4 gangos puchgyújtásfélére SZÓVAL AKINEK VAN KÜLDJE!
Kitakarítottam a karburátort éves arol2T-s belerohadásából pöpec kis karbi papír légszűrővel mint a nagyokon.
Nem is schiber tű van benne ÉRDEKES!
A légszűrője jó nagy szerintem 20 kilóméternyi levegő elfér benne.
A karbi nem tudom hányas falatnyi az egész szóval a fogyasztásával nem lesz gond.
Hengert még nem húztam le.Érdekes kis masina ez PRÍMA vagy optima.
Grimeca felni sachs fék.
Most vettem gépparkom újabb darabját egy csodálatos sachs-ot!
Akinek kell 8000-ért viheti váltó gyújtás teló javítás kell neki lehet hogy megcsinálom ha lehet tök jó kis bingkarbi egybehengerhengerfej 4-gagos puchra való gyújtás (ha jól figyeltem) tök jó grimeca felnnik!
Gyere fel skype ra bencegyerek25 a felhasználónevem!
Érdekel a dolog hányas csappal van a hajtókar alja?
Engem veszettül érdekel mert az enyém lehet hogy cserés lesz ezért érdekel ennyire!
Sachs prima vagy optima érdekel? Gyújtásbajos de szeritnem itthoni boschgyújtásokkal megtudom csinálni.
Kéne valami motor sürgősen munkába járáshoz. Max 15 ezer forintig. Csak annyi hogy Babetta ne legyen. Valaki tud benne segíteni mert én nem találtam. Legjobb lenne egy Maxi.
a Comet nem lesz hamar kész! mert mindig valami közbe jön. Bár mondom még krómozni kellene és nem tudok jót keresni...
De persze addig is összerakosgatom ami tudok. DE ha ennyire meg vagy őrülve érte akkor legyen a tied 140-ér! ha sok akkor marad. ÉS cobra blokkot nem teszem bele mert eredetire megyek mert ez tényleg külön leges comet lesz mint a többi! mert a wikipedia szerint a 1963-ac comat aza legelső kiadású motor na az megvan nekem és ilyenből nem sok van országban meg világon sem! és mivel gyűjtői darabot szeretném elkészíteni. És ott van a ktm Pl40-esem és azt magamnak akarom megcsinálni csak nem egyszerű mert gyárilag fojtott henger meg nagy hátsó lánckerék, meg kell bele gyújtáshoz világítótekercs. Meg a hengere szintán krómos és fullaluperselyes ami nem könnyű fúrni. DE lesz egy henger ami vasperselyes és azt akarom megtuningolni. és megcsinálni és azt beletenni. a pl-be.
Mi az az 50?4 gang és 50-es végsebesség?A G-4-is olyan volt nagyon kelett volna bele az 5. és 15-nél nagyobbat nem tudsz előrerakni.
Viszont a sachson egyáltalán nem tudsz variálni, nincs hely.Bezzeg simsonon akkorát teszel amekkorát sosem visz el a gép.Jó ám ez a kis sachs vedd meg 8000-ért a két felnit meg a blokkot 10-ért simán eladod!
A többi vas meg pár apróság!Akkor is gyorsulunk a COMETTEL!
Úgytűnik hogy ugye mindenki a magas színvonalú gépeket gyűjti amitől hasznotremél...
DE ezeket a kis gépeket meg leszarja mindenki pedig szeritnem a motorozás innen indul és ez már nagy élményt tud adni.Érdemes ezekkel is törődni.
Jólvan mostmár az egekig emeltem a kis sachsot mostmár visszaesek a földre.
A továbbiakban váltó telók és úgy általánosságban áttekint.
Ilyenben volt 3-gangos is.Remélem ez is az.
Szakít a gép olyat hogy csak na!
Azt hittem ez olyan kis leköpnivaló gyönge szemét de hát igenbrutálisan megy a masina!
Nem erősebb a G4-nél de a hosszú sebességek miatt igazi élmény tépni a gázt!
A majdnem 3 lóerő az azért majdnem 3 lóerő!Majhogynem azt kell mondanom hogy ha annak idején választhatott voln az ember egy úgy s50 vagy egy új sachs ilyen között én tutira ezt választottam volna az S50 szarabb ennél (bár az is vicces kis motor) hehe.
Ha brumonak kész lesz a comet-je kikéne próbálni gyorsulni szerintem agyon vissza felzabálná a sachs.
Űberhűha ez a motor!
Van baja bőven de ha ingyé megudom csinálni akkor megtartom.
NA mivan mitszólsz a motoromhoz?Észrevettem hogy itt már a puch monza a ks 50 a comet rs az ultra 80 alatt minden motort fikáznak.
Tegnap sikerült beindítani párat pöffent és így már haladhatok tovább kéne egy megszakító de a 4 gangos puchgyújtásfélére SZÓVAL AKINEK VAN KÜLDJE!
Kitakarítottam a karburátort éves arol2T-s belerohadásából pöpec kis karbi papír légszűrővel mint a nagyokon.
Nem is schiber tű van benne ÉRDEKES!
A légszűrője jó nagy szerintem 20 kilóméternyi levegő elfér benne.
A karbi nem tudom hányas falatnyi az egész szóval a fogyasztásával nem lesz gond.
Hengert még nem húztam le.Érdekes kis masina ez PRÍMA vagy optima.
Grimeca felni sachs fék.
Most vettem gépparkom újabb darabját egy csodálatos sachs-ot!
Akinek kell 8000-ért viheti váltó gyújtás teló javítás kell neki lehet hogy megcsinálom ha lehet tök jó kis bingkarbi egybehengerhengerfej 4-gagos puchra való gyújtás (ha jól figyeltem) tök jó grimeca felnnik!
Érdekel a dolog hányas csappal van a hajtókar alja?
Engem veszettül érdekel mert az enyém lehet hogy cserés lesz ezért érdekel ennyire!
Sachs prima vagy optima érdekel? Gyújtásbajos de szeritnem itthoni boschgyújtásokkal megtudom csinálni.
A MOTORBAN TUDOK SEGÍTENI HA KELL ELHOZOM ÉS A TRM-HENGERRE CSERÉLNÉM MEG PÁR FORINT APRÓRA!
De persze addig is összerakosgatom ami tudok. DE ha ennyire meg vagy őrülve érte akkor legyen a tied 140-ér! ha sok akkor marad. ÉS cobra blokkot nem teszem bele mert eredetire megyek mert ez tényleg külön leges comet lesz mint a többi! mert a wikipedia szerint a 1963-ac comat aza legelső kiadású motor na az megvan nekem és ilyenből nem sok van országban meg világon sem! és mivel gyűjtői darabot szeretném elkészíteni. És ott van a ktm Pl40-esem és azt magamnak akarom megcsinálni csak nem egyszerű mert gyárilag fojtott henger meg nagy hátsó lánckerék, meg kell bele gyújtáshoz világítótekercs. Meg a hengere szintán krómos és fullaluperselyes ami nem könnyű fúrni. DE lesz egy henger ami vasperselyes és azt akarom megtuningolni. és megcsinálni és azt beletenni. a pl-be.