Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az a diagnosztika hogy megy egy darabig hibamentesen mint a szél és hirtelen leáll és kissebb tolás-pihenés után újra indul? Akkor ne nyúlj a karbihoz. A gyújtás túlmelegszik. Ez lehet kondenzátor vagy gyújtótrafó. A két alkatrész kb 2000 forintból beszerelhető és akkor egy jódarabig hibamentes lesz a gépsárkány.
hy. nincs valakinél elfekvőben egy ilyen hengerszett hűtővel?
A kipupu ki lett pucolva nemrégiben de igazság szerint kellene rá már egy másik mert ez már eléggé szét van
Teljesen nem értek egyet az előző linkelt írással.
Ezt most kaptam olvassátok.Meg némi tudomány a fúvókázásról.


A kipufogót érdemes kiégetni. Többféleképpen lehet ezt is. Először leszeded a nagyobb kipufogó részt majd a belső elemeket kiszeded és átmosod vagy áttörlöd. Ha úgy érzed, így is tiszta visszateheted, de ha jó munkát akarsz végezni fogj egy gázégőt és hajrá! Ha jól felhevítetted akkor fogóval fogd meg és rázd le róla a koszt. Vigyázz ne betonon végezd mert csúnya folthoz vezethet, és vigyázz a darabbal is, mert az égési seb nagyon kellemetlen tud lenni. Ha tiszta a kipufogó, akkor indítsd be a motort, csak úgy, hogy a könyökcső van rajta. Elég brutális hangja lesz de ebben az állapotban adj neki egy pillanatra csőgázt, majd állítsd le a motort, mert ezzel is elég sok dzsuva távozik. Szereld vissza a kipufogót és örülj!
Végre egy igazi DS-es!Így van ahogy mondod légy rá büszke mert nagyon szerethető kis gépezet, kis műszer.
Ezen tanultam meg motorozni és mindíg lenyűgözött.
A kiput kitakarítottad már?
És újra feléledt a DS50L új gyertya, csak úgy hasított, aztán leállt, aztán nem indult, aztán pihent, aztán indult, aztán le akart fulladni aztán állítani kell a karbin és akkor jó lesz:)
Igen tényleg csaj vagyok:D és büszke is vagyok arra, hogy van egy ilyen ritkaságom. Köszönöm szépen a tanácsokat remélem hamarosan már arról számolhatok be, hogy mennyit mentem a motorral és nem azt h mennyit toltam:D
Várom a fényképes dokumentációt a COMET-ed ről!
Nem megvásárolni szeretném félreértés ne essék csak nagyon érdekel.
Néztétek már vaterán az R50-es robogót?
NA abba a 125-ös ETZ-blokkot belerejteni nagyon jó lenne talán még a fékje is eléglenne.
Uraim!
A Vaterára feltettem agy pár Puch alkatrészt ( főleg Monza, de van más is6 /Grimeca, magura/, lásd a képeket). Melegen ajánlom a figyelmükbe! Mnden használható állapotú, nem ócskavas! Megtisztelő figyelmüket a biznisz reményében előre közönöm!
Jó gép ez nagon igaz amit rick mondott!Hozd el beállítom neked ingyen és utána pöfög majd mit a doxa.
Kipukoxolás karbipuccantás megszakíó állítás kipucsonkból a kox kiszedése (Nekem is volt benne 2 mili körbe és miután kiszedtem sokkal jobb lett nyilván az öblítése job lett a hengernek) lehet hogy simeringes.HA a kuplung felől akkor eszi az olajat beköpi a gyertyát ha gyújtás felőli akkor olajos az alaplapod vagy egyenletlen az alapjáratod.
Úgytudom az L-es DS-eket 50-es keverékkel már hajthatod de jobb ha utánanézel mert nekem az összes 4-gangos hajtókarom fellül bronzos volt annak meg kell a 33-as keverc.
Nyilván az AROL 2T-nevű ipari hulladékot ne tölts benzinbe inkább vegyél elf félszintetikust.Ngk-ból a 6-os elég.
Váltóba nekem néha túl tömény a 80w90 (összetapad a lamella főleg hidegben) megszakítóhézag 04 gyertyahézag 04 előgyújtás érzés szerint:-)
Üdvözöllek a Fórumban:)
Szerintem csak át kéne nézni rendesen a karburátort beállítgatni egy benzinszűrő neki meg be kell csiszolni rendesen a megszakítót, gyújtást illetve ezek hézagát beállítani és menne rendesen. Ez az egész megvan 300 forintból.
TE tényleg üdvözölünk a fórumban. És ha tényleg csaje vagy akkor nagyon örülök hogy van ilyen puchos motoros csajszi. De ha srác akkor sebaj :D:D
Köszönöm a tanácsot! Szép a motor igen, bár még javításra szorul külsőleg is. Sajnos mostanában sokat küzdök vele, hogy jó legyen, beinduljon, illetve ne hagyja el magát útközben mert nem könnyű egy 80kg-os motort tologatni főleg dombnak felfele:) Fél műhelyért nem adom oda:D ez túl ritka ahhoz, hogy kiadjam a kezeim közül:)
Elbontottam.
Mostmár másik Puchokban él tovább szóval nem let rosz sorsa.
3 DS 50-ben van belőle az egyik ds 50 V a karbija talán MS-en van.
Sőt 4 Ds mert az enyémen is van belőle.
A váza még megvan 1000-ért adom firmával együtt.
Jó bolt volt megvenni sokat hozott.
Mi van a másik DS eddel?
Pár cuccom még maradt 4 gangoshoz.
Hello olvastam hogy többször hazatoltad már a motort.
Ez tűrhetetlen:-)
Ez puch ez jó ennek működnie kell.
A gyújtása jó dolog működni szokott az ilyen gyújtással most először volt gondom beégett a megszakító:-)
Ezek már szerintem nagyon patent gépek.
Nagyon szép a motorod!Egy DS 50 L-ért a fél műhelyem odaadnám:-)
Ami nekem bevált az a 6-os NGK.
hűűű dejó!
Sziasztok! Nekem van egy Puch DS 50L-em, és folyamatosan gyertya problémákkal küzdök, nem tudtok egy bizonyos típust ami tényleg jó bele?
MÁRIS EZ A HÁTTÉRKÉPEM KOMOLYAN NAGYON KÖSZÖNÖM! ( nemkönnyű lenyűgözni)
Azta*urva TE VAGY A KIRÁLY!
NAGYON ÁLLAT NAGYON KÖSZÖNÖM!
Nagyon TETSZIK!
Amúgy mi van a másik DS eddel?