Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pont ez az, hogy Toyota.
Az Toyota. Mostanában szeretném levideózni szóval aki nem hiszi járjon utána.
2000-res Toyota nem megy 90-et 2-esben.
Molnár tuning a kipufogó. Hátul Fast & The Furious dob van, átmenő középső dobbal. Ha nem nyomom neki nem hangos. Meg 6000 fölé pörgetve váltásnál szépen elégeti a kipufogóba ment benzint egy szép lángcsóva közepette, durranással. Mindez azért mert az egész rendszer átmenő. Ergo a dobokban csak egy perforált cső van.
Aztatyűha.
Az igen 2 ben 90-en?
50-es rendszer? Házi vagy valami remus?
Valóban.

Állandó fórumtag van-e akár 5-is?

Te,Slick,zundapp,Brumo,néha bmw,akit kihagytam boccs.
Van ott tuning:) De még hangnyenyere nincs benne de a mélyláda ilyesmi megvan. Alatta 50 es sportrendszer, polírozott szívóoldal. Olyan 10 másodperc 100 ra. Ha jó napja van 2. ban megfutja a 90 et.
Nah persze...
Én múlt héten is beleraktam csak Pest környékén 140 km-t. Tavaly lent voltam vele Balatonon, Velencén nem egyszer, Kecskeméten, idén Cegléden, Veresegyházán...
Ha lennénk vagy 6-an akik képesek lennének összejönni, lazán mehetne a dolog. De az ide járók nagyjba csak elméletben motoros, vagy a gép elött.
Tudod két részre szakadt a fórum.
Vannak a kisnyugdíjasok meg vannak a bányásznyugdíjasok.
A különbség csak az egységnyi fórumhozzászóláshoz tartozó ARC nagysága.
Ez miattad van:-)
Balaton körbemotorozás?
Még egy nyomorult fórum találkozót sem lehetett veletek összehozni!
A vw-ben valami tuning hangfal esetleg nyomokban fellehető?
Tehát a világ legobb 50-ese számodra jobb mint akármilyik hasonló árkategóriás 125-ös szoci moci teljesen érthető kiforott működő 6 gang 6.5-lóerő vízhűtés tárcsafék egy ts 125-sehol nincs ehez képet persze erősebb 4lóval de hát mit számít amikor a cobra milliószor puchabb.
Én ezt régóta tudom és szeretem is a Polomat:)
A Cobra meg jó szaladgálni. Rövid távon jó a Cobra. De hosszú távon egyedül unatkozom rajta. Nem szól a rádió stb...
Az zsír!
Úgytűnik elmarad a Balaton körbemotorozás.
Eminem 88 simsonra váltott nekem nem lett 125-ösöm mert rájöttem nem éri meg abszolut veszteség annyira hogy autót érdemesebb vásárolni!
Ezt nem tudom még. De ezt szoktam hallgatni buliból hazamenet.:D
Ezt gitározd el!A cobra-n hátrafele ülve kiálva a nyeregből letolt gatyával.


http://youtu.be/5GZlJr1c48k
Ja ez meg mióta membrános?
A nem eladó melyik része nem tiszta?
Nem kell rá várni. Van hozzá minden csak tudni kell a helyeket:)
Ma már tudok mindent hozzá ami kopó alkatrész. Én nemrég tekertem ki fél év után a gyertyát a Cobraból megnézni megvan e még. Jó motorok ezek.
egykis vidi a mocimról és a jelenlegi állapot:)
tényleg megvenném a ds-ed 45ért:)
Na ez egy korrekt vélemény használtad de végülis rájöttél hogy a nyugat többet nyújt minden téren.
Abszolut érthető.
Nekem sem volt még jó simsonom!
A star hulladék volt úgy mint az S50 bevallom keresni akartam rajta és sikerült akkor az volt a lényeg.
Ettől függetlenül azért tudom hogy rengeteg boldog magyar simsonfelhasználó volt és nem ítélem el a márkát mert tudom hogy jó a star is és az S50-is!
Szerintem jó motorok a baj a hozzánemértéssel kezdődik!

Ezt most ne magadra vedd kérlek arra gondolok amikor valami falusi vagy városi tirpák nekiáll előtted és elb@ssz@!
Jó motor a DS 50-is igaz nem hiperteljesítményű és 16500-osn él igazán de hát az már megint más és megint oldalakat lehetne írni az igényekrő és a véleményekről.
Szerintem azért mert:
Nem egy hűde stabil motor. Nagyon le van könnyítve , egyszerűsítve. De ha megnézel egy Hercules , Kreidler Stb motort annál érzed a motort mert nagyon stabil és jó az útfekvése.

Nekem 2 simsonom is volt mentem is velük de a nyugat valljuk meg többet nyújt. A blokkjáról annyit hogy az első simsonomnál megszorult a főtengelye valami fém levált valahonnan ( mai napig nem tudom honnan ) erről ennyit... És most hogy rájöttem mit nyújt a nyugat áttértem arra.
Használtam:
Mindennapos munkabejárás , 2 év.

VAn aki azt mondja nincs, lehetetlen hozzá alkatrészt szerezni...
Pedig nem igy van. Csak van hogy várni kell rá