hali!
nekem van egy KTM 40TL típusú motorm, igen jó kis gép, de jelen pillanatban nem megy, mert gyujtás gondja van: menet közben széttörtek a mágnesek a lendkerékbenm és szétdarálta az egész gyujtás, kiszabta a csavarokat a helyéről....és egy LENDKERÉKRE LENNE SZÜKSÉGEM nagyon fontos lenne, aki tud segíteni az irjon lécci, vagy msn: rabi_marci@mail.globonet.hu
nem rossz.
de a linkenlévő robogóhengerre gondoltam mert nagyjából akkora. és csak a felfogatás kérdése. meg az legalább membrános. és azért épp membrános mert akkor nem kell 86xor reszelni. és jóval jobban megpörgeti és remélhetőleg visszatudnék tenni akkor a hűtést. és akkor olyan rejtett erő lenne :) érted mire gondolok. "láthatatlan erő"
A romet pony-n is azt csinálom.... gyári blokk kicsit megreszelve csak fúrni kellene..
Nézegettem a monzahengert (azt atípust) rálehetne tenni a DS-re!
Ütősebb lenne az nem kérdés!
Amit halottam komoly tuningot az (ne áruld el senkinek) tomos hegnert rá!
A tomoshegnerek aluhűtőbordások (én még nem láttam csak elmondás alapján írok) jobb hűtés és jobban túlméretezhető szóval 60ccm fölé mehetsz a puchnál nagyobb túlméretet bírel de állítólg kitud pukkani ha túlvan fúratva a henger.
A karbin lehetne módosítani 17-re a leömlő maradhatna max a kipuablakot alakítanám át mint amit itthon csináltam nemrég kicsit kockásítottam rajta a beömlőt allul bővítettem és picsit lefelé faragtam elöbb nyit (később zár(!)) több anyagot kap a felömlőkre még nem tudtam mit kitalálni mert nem lehet hozzáférni (itthon).
Ds-en a hegngertalp ahova felfekszik ott van 3 mili körüli perem ami tökre akadájozza az áramlást a felömlőcsatornák felé vezető rögös úton amit kikéne marni belőle utána hozzáigazítani a hengertalpon a felömlőnyílásokat sejtem hogy jóval több anyagot kapna nem lenne marha nagy örvénylés meg a gázreakció is javulna.
Apropo gázreakcio karbit minnél közelebb a dugóhoz.
Jó rezonátort kéne csinálni de azt nem tom hogykő meg végtelenül bonyolult számomra hogy jól működjön.
A hegnrfejet átkéne alakítani amihez megintcsak számolni kéne és nem tom hogykell és mit de majd utánjárok.
Normál előgyújtás beállítása megintcsak kérdés számomra mert amikor ezek kijöttek szar benzinnel szar olajjal járatk 8-a kompreszióval most meg a 98-as olajos benzinnel 14-es kompresszióig elmehetsz.
Érdekes lenne hogy milyen előgyújtást kéne adni neki bár sajnos a tudós elment inen ő azt mondta hogy 20 fokos normál benzinmotor°előgyújtás.
A hűtőburkolat ból kikéne szabi mint a versenytomosokon mert nagyobb fordulat több elvegő de nemtud hol távozni úgy meg nem jó.
Ellehetne szórakozni evvel szeretnék jót csinálni majd.
bár akkor legalább felnagyobbítani a felömlőket.
a vrezó az henger alapján készitik a rezós dobokat. és többnyire simókra csinálnak de gondolom másra is. és ára olyan 15 ezer körül mozog.
De ez tuningolni tudnál. mert van csomó pót cucc. és fúrdfel négyfelömlősre:)
meg indegy. és tudbóshűtős stb. csinálj rá vrezót és máris kirekeszti a 80-as órát.
nekem van egy KTM 40TL típusú motorm, igen jó kis gép, de jelen pillanatban nem megy, mert gyujtás gondja van: menet közben széttörtek a mágnesek a lendkerékbenm és szétdarálta az egész gyujtás, kiszabta a csavarokat a helyéről....és egy LENDKERÉKRE LENNE SZÜKSÉGEM nagyon fontos lenne, aki tud segíteni az irjon lécci, vagy msn: rabi_marci@mail.globonet.hu
Csak álmodoznak a jóról...
Egy a lényeg, hogy gyönyörű lett, és hibátlan!
de a linkenlévő robogóhengerre gondoltam mert nagyjából akkora. és csak a felfogatás kérdése. meg az legalább membrános. és azért épp membrános mert akkor nem kell 86xor reszelni. és jóval jobban megpörgeti és remélhetőleg visszatudnék tenni akkor a hűtést. és akkor olyan rejtett erő lenne :) érted mire gondolok. "láthatatlan erő"
A romet pony-n is azt csinálom.... gyári blokk kicsit megreszelve csak fúrni kellene..
Ütősebb lenne az nem kérdés!
Amit halottam komoly tuningot az (ne áruld el senkinek) tomos hegnert rá!
A tomoshegnerek aluhűtőbordások (én még nem láttam csak elmondás alapján írok) jobb hűtés és jobban túlméretezhető szóval 60ccm fölé mehetsz a puchnál nagyobb túlméretet bírel de állítólg kitud pukkani ha túlvan fúratva a henger.
A karbin lehetne módosítani 17-re a leömlő maradhatna max a kipuablakot alakítanám át mint amit itthon csináltam nemrég kicsit kockásítottam rajta a beömlőt allul bővítettem és picsit lefelé faragtam elöbb nyit (később zár(!)) több anyagot kap a felömlőkre még nem tudtam mit kitalálni mert nem lehet hozzáférni (itthon).
Ds-en a hegngertalp ahova felfekszik ott van 3 mili körüli perem ami tökre akadájozza az áramlást a felömlőcsatornák felé vezető rögös úton amit kikéne marni belőle utána hozzáigazítani a hengertalpon a felömlőnyílásokat sejtem hogy jóval több anyagot kapna nem lenne marha nagy örvénylés meg a gázreakció is javulna.
Apropo gázreakcio karbit minnél közelebb a dugóhoz.
Jó rezonátort kéne csinálni de azt nem tom hogykő meg végtelenül bonyolult számomra hogy jól működjön.
A hegnrfejet átkéne alakítani amihez megintcsak számolni kéne és nem tom hogykell és mit de majd utánjárok.
Normál előgyújtás beállítása megintcsak kérdés számomra mert amikor ezek kijöttek szar benzinnel szar olajjal járatk 8-a kompreszióval most meg a 98-as olajos benzinnel 14-es kompresszióig elmehetsz.
Érdekes lenne hogy milyen előgyújtást kéne adni neki bár sajnos a tudós elment inen ő azt mondta hogy 20 fokos normál benzinmotor°előgyújtás.
A hűtőburkolat ból kikéne szabi mint a versenytomosokon mert nagyobb fordulat több elvegő de nemtud hol távozni úgy meg nem jó.
Ellehetne szórakozni evvel szeretnék jót csinálni majd.
Hello.
a vrezó az henger alapján készitik a rezós dobokat. és többnyire simókra csinálnak de gondolom másra is. és ára olyan 15 ezer körül mozog.
Mennyiért van a Grand Prixed?
Képet kérek.
Már halottam róla de lusta voltam utánanézni?
meg indegy. és tudbóshűtős stb. csinálj rá vrezót és máris kirekeszti a 80-as órát.