Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, nagyon élvezetes a kis KTM-el motorozni.
Nagyon megszerettem.
Használom is amikor tehetem.
Helló!Egy képet kérhetnék róla,mert ebből két fajta létezik a Sachsokon(remélem nem a trafója halott).Régebben volt kb.10 ilyen blokkos mocim,de egyiken sem volt gyújtás gond,most bezzeg nincs semmim ehhez a típushoz,pedig tele vagyok alkatrészekkel .Árban mennyire gondoltál?
Ő volt az?
Legközelebb akkor visszaugatok.
Motoplatom van trafó nélkül ha érdekel.
Azt a fehér mikrobuszos idiótánál láttad:)
Múltkor már szóbakerült, a csávó elmebeteg:)
Jaah, a legjobbat nem mondtam!
Mai börzén, észrevettem egy Motoplat gyújtást, trafóstúl.
Nézem, tök szép, meg minden, jön az eladó, kérdem mennyi.

20.000 magyar forint...
Úgy dobtam el, mintha égő parázs lenne!
És akkor hozzáteszi, hogy egy ilyen gyújtás 60.000 Ft.
Akkor szakítsunk ezzel...

Enyém a magyarországi Zündapp Klub, nem örülök, hogy visszakerülnek a gépek.
Ígyis rátaláltak a magyar hírdetési oldalakra, elég, ha azokat elviszik...
Zündapp-hoz még pár apróságom maradt(hűtő,váltócucc,talán karbi,van még egy 140-es vdo órám,féktárcsa...?)Kicsit szégyenlem,de anno mikor elkezdtem 10 éve inkább endurókkal foglalkozni sok ezekhez a mocikhoz való holmi végezte vastelepen,mert kicsi volt a műhely.Folyamatosan más fajta gépek érdekeltek,ezért sokszor úgymond "profilt" váltottam.Igazából jobban szeretném,ha valaki egyben vinné el(már így sem tudom normálisan tárolni),ha nem lesz egyben vevőm rá,vagy nem ajánl senki gyújtást hozzá,akkor a blokk külön mondjuk legyen 12000Ft.
Üdv
Ds Ms Mv stb ide hozzám is befuthatna néhány.
Sajnos nincs,de ha belefutok néha,akkor egy haver szokta tőlem átvenni,és megy vissza az osztrákoknak(cobra,monza,ds,mc,ranger).
Teljesen igazad van, elnézést, ez teljesan akceptálható álláspont, senki sme szeret szétbarmolt szarokat javítgatni.
Kicsit félreértettél,nem fikázom a simsonokat(csak nem szeretem),és nem szeretek olyan motort szerelni,amin 10-en tanultak meg szerelni.Gondolom te is találkoztál már pár barmolással,az ilyen kategóriájú gépeken(sajnos a nagyobbakon is előfordul),az áruk persze egyértelműen tükrözi a minőséget,bár nálunk a KGST-ben mesterségesen kialakított árak voltak!Így azt érdemes megnézni,hogy akkor egy magyar melós hány havi fizetéséből kapott egy zsír S51-et,és nyugat német kollégája,mennyiből vett mondjuk egy cobrát.
Ment telefonszám
Küldesz nekem egy telefonszámot légyszíves a sumegi.milan@freemail.hu-ra
Akkor szerintem kinézelődök csak előbb beszervezek valakit mert egyedül órákat vonatozni nem a leg izgalmasabb.
"komoly ríszpekt-tel bíró vasparipa"
Zündapp-od van még esetleg?

A KTM-ből a blokk mennyi lenne?
igen!ETO parknál megy a buli.nem tudtam menni majd mindjárt csöröglek aztán megbeszéljük hogy legyen.
http://www.kepesmotor.hu/ktm-k...
Ez valós?
Ha igen holnap kimegyek az ETO parkba nézelődni megha van valami jó akkopr veszegetni.
Adatlapodon található e-mail címre küldtem egy levelet,ha van időd légszíves nézz rá,köszi.
Üdv

Valami puchod van véletlenül?
Neked is mint simson fikázónak, javaslom, hasonlítsad össze a nyugati kismotorok, és a simson korabeli eladási árát.
Üdv!Lenne egy eladó Sachs blokkos '76 körüli Ktm comet-tem.Nosztalgiából vettem egy 20-asért(így,ahogy van),mert 10-15 éve még sok hasonló gép volt nálam is,cobrák,zündappok,sachsok,mert a simsonokat sosem tartottam túl sokra,és a kintről hozott precízebb gépekbe nem nagyon szoktak a sógorok beleturkálni.Időközben szereztem egy '76-os Xl350-et is,és inkább azt építem meg hobbi gépnek.Szóval,ha valakit érdekel,akár alkatrészenként is vihető,szikra nincs,nem tudom,hogy a trafó,vagy az alap életképtelen-e!De ha valaki tud hozzá normális összegért gyújtást,akkor lehet,hogy ez a paripa is nálam maradna.Bocs a sok szövegért!