Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na azt nézném én meg hogy 2. ban elhúz egy Zündapp. Gondolkozz logikusan és nem szűklátókörűen. Egy Rigának sokkal hosszabb az áttétele 2. sebességben mint egy Zündappnak ergo logikai síkon sem sikerülne ez.
Nem az a lényeg, hogy mennyivel megy jobban a Zündappunk.
Hanem hogy milyen fasza Rigája van, ami tartósan is megy 50-et.
gyere el inkább ide pestre a rigával,és állitom hogy a slampi és az én zundappom 2.-ban elmegy a kiakasztott órás orosz csúcstermék mellett!
Üdv

NEmkell most van motor bőven igaz a DS-ből már csak a váz van meg, meg ami nekemkell.

DECE a teleszkópok is eladók!
Újonan marha drágák de a kis krómizé rá 45-euró újondan azthiszem vagy 24?::
www.puch-wieser.at
www.puchverksan.se
Lengőkarnál:az anya le és ütni mit a marha.
Első kerék:baromi erős anyag átfűz a fején ha nem indul meg lángal megkell melegíteni.Esetleg megpüfölöm a csavar fejét és közben csavaromegy erős rúddal.

Hátsó kerék:ha nem jön akkor kétemberes feladat az egyik csavarja egy rúddal az egyik felét ahol a furat van (mindegy merre)
Amásik az anya levétele (odakúr neki akkorát hogy besűjedjen a lengőkerig a menet) utána egy pl bronz rúddal üti mint a marha a másik ember meg megpróbálja csavarni.
A lengőkarnál valószínűleg a gumiszilent fém háza van összerohadva a fém lengővillával.
A kereknél meg van egy belső tengely ami miatt általában nem lehet leszedni a fékfalat.
Van pár kép előkészítés közben hátha segít.
Köszi a tippet, de majdnem ilyenem már van.
sziasztok.amatőr kérdésem lenne,DS 50 restaurálását kezdtem de a kerekeknél megakadtam,
hogy a p.csába kell kivenni a kerekeit,
a hátsón tekergetem a csavarokat de semmi,
egyik oldalán rendes csavar anya az lejön a másik oldalán csak egy áttfúrt cső darab
de az meg csak forog,az első keréknél meg az egyik oldal fix semmi csavar
a másik oldalon ez az átfúrt cső és kész.
a másik amivel nem bírok az a lengőkar meg a másik oldalán a lánctakarónál
lévő áttmenő csavar,a láncfelöl a csavarfej lehegesztve a másik oldalon csak anya,
mit kell ezzel csinálni hogy kijöjjön?menetes vagy simán áttütöm?
BMW! Nem kell?
Nem hurrogtalak, csak nevettem!
Nem csak már iszonyatosan felidegesítesz ezzel a hülye moralitásoddal, szűklátásoddal. Ez jellemzi az embereket és a mai emberek moralitását. Mert valaki olyat akar megcsinálni amit eddig nem mert senki azt le kell hurrogni? Igen ez a mai magyarország...


MSN-ről nem kell letiltani.
B*szki ha le tudnám videózni sötétben akkor megcsinálnám de nem tudom.
De ne igérgesd....Mutasd! Lássam...
Barátom, én lennék az! És el is fogok menni. És rá is cáfolok hamarosan egy onboard videóval hogy kiakasztom az óráját a Verhónak. És igen végigmegyek Rijekáig egy Verhovinán ha minden összejön még társam is lesz egy Romet Pony-n. Direkt felkeltem 6 hónapos álmából a Verhót és meghajtom rendesen. Pöccre fog indulni az biztos. Ha kell le is videózom. Gépkönyv ide vagy oda ha jól meg van csinálva sík terepen akasztja a km órát.
Azt csiripelik a verebek hogy van egy elszánt vállalkozószellemű aki neki mer vágni egy hosszú útnak egy Verhovinával....
Azt mondja ez az illető ,hogy: Függőlegesig megy a mutató az órában annyira megy...Ki kell hogy ábrándítsalak és felébresztenelek álmodból hogy ilyen nincs...Még az 50-et sem maximum ha üresben gurulsz le a Mount Everest-ről...
Nekem volt , Tapasztalatból és Gépkönyvből mondom... Ha valaki nem hisz nekem itt az igazság...
Nem valami jó.
Mindjárt írok neki angolul.
webfordítóval nem próbáltad?Bemásolod aztán jó.
Aki tud hollandul, lefordíthatja.
Vajon mi lehetett?
Ha maga az óra szar, oylanmom is van, működő órák, egy rút házban.
Kicserélgeted, ha az a baja, és jóccakát.
háát, rendszerint a spirál szokott olajmérgezés miatt elhalálozni.
Ha legalább a burkolata megvan(a sok barom leszedi, sé elhagyja) akkor lehet bele csináltatni belet.
Nekem asszem nincs, de megnézem.