Igen a legvastagabb átmérő lenne más.És igen változnának a kúpszögek.
Az a furcsa hogy ez olyan mint egy fordtott rezonátor!Szóval a diffúzor rövid és éles a konfúzor pedig hosszú.
Nem tudom megpróbálom egy picit elcsalni hátha jobb lesz.
Nemnagyon értem a kérdést.
A legvastagabb részén lesz nagyobb az átmérő?
Ha igen, akkor a megnövekedett kúpszögek miatt az egy keskenyebb tartományú rugalmatlanabb motort ad, viszont ha jól méretezik, a csúcsteljeítménx nagyobb LEHET de erre nincs garancia.
Ja tényleg a Ds kipufogóddal mivan eladó?
Tudod amit nem küldtél el illetve mást küldtél.Most pont kéne.HA megvan még tegyél képet mert nem mindegy melyik típus a sok közül.
HA készlesz teszek fel képet.Tudod én szeretme magam csinálni a motoromat és nem szétkúrom utána meg összerakatom mással.
Jó érzés amikor valamit a saját kezeddel alkotsz meg és után kiválóan működik büszke lehetsz hogy milyen jó motorod van.De gondolom ezzel a harmadik mondattal vasutasjankó is egyetért.
Üdv emzoli!
Volna egy kérdésem.Elvileg holnap kipufogót építek egy sráccal komoly felszerelésekkel.Lemezhajlító Co meg jó anyagok.
Az volna a kérdésem hogy ha van egy kipum ami 50es belső átmérőjű de a henger ami a motorra kerül nagyobb teljesítményű(felömlők beömlő és kipuablak krómhenger) na hogyha átalakítom mondjuk 55-ötösre az átmérőt akkor lessz valami baja?Csak általánosságban mi változhat?Fontos lenne köszönöm.
Jó cucc az ULO.
Én megcsináltam, mert benne van az index relé, meg töltő is egyben. Igaz, nekem van egy bele való akkum, ami jó is szerencsére. Most már működik minden funkciója, így megtartom.
Az az igazság hogy én is...Én az Ulo-t kivágtam belőle....Csináltam uj elektronikát nagyobb teljesítményre hogy időállóbb legyen...
Nálam is volt sok plusz vezeték..
Igyekszek befejezni a motort de a blokk várni fog...
Szia Jankó!
Szívok én is folyamatosan a KTM-el.
Tegnap még kilátástalan volt a helyzet a féknyereg miatt (légtelenítő csavar menete kuka). Ma reggel aztán nagy mázlival szereztem egy nyerget, de kettőből kell egyet összeraknom valahogy. Aztán valahol elkallódott a kuplungkar. Hiába kerestem már mindenhol, eltűnt. Az elektronikáról ne is beszéljek. Az ULO boxot is meg kellett csinálnom, mert az sem működött. Még jó, hogy ahhoz legalább értek
Teljesen átvezetékezem az egészet, mert a labancok akkora kazal madzagot tettek bele, hogy csak na. Persze így sem működött semmi a gyújtáson kívül. Kitartás, szeretném már látni felmatricázva a gépedet!
Ne viccelődj! 1000 a minimum.
XX. kerület.
Kosárba vettem a motort, de nem került összeépítésre. Nagy része Puchinál végezte.
Az a furcsa hogy ez olyan mint egy fordtott rezonátor!Szóval a diffúzor rövid és éles a konfúzor pedig hosszú.
Nem tudom megpróbálom egy picit elcsalni hátha jobb lesz.
A legvastagabb részén lesz nagyobb az átmérő?
Ha igen, akkor a megnövekedett kúpszögek miatt az egy keskenyebb tartományú rugalmatlanabb motort ad, viszont ha jól méretezik, a csúcsteljeítménx nagyobb LEHET de erre nincs garancia.
Tudod amit nem küldtél el illetve mást küldtél.Most pont kéne.HA megvan még tegyél képet mert nem mindegy melyik típus a sok közül.
Szétszedtem a Hercules-t is, és nagyszerűen össze is van rakva...
Jó érzés amikor valamit a saját kezeddel alkotsz meg és után kiválóan működik büszke lehetsz hogy milyen jó motorod van.De gondolom ezzel a harmadik mondattal vasutasjankó is egyetért.
Előszöris nem "gagyi" hanem igényesen sok munkával megalkotott remekmű másodszor nem "rezó" hanem kipufogó!
Volna egy kérdésem.Elvileg holnap kipufogót építek egy sráccal komoly felszerelésekkel.Lemezhajlító Co meg jó anyagok.
Az volna a kérdésem hogy ha van egy kipum ami 50es belső átmérőjű de a henger ami a motorra kerül nagyobb teljesítményű(felömlők beömlő és kipuablak krómhenger) na hogyha átalakítom mondjuk 55-ötösre az átmérőt akkor lessz valami baja?Csak általánosságban mi változhat?Fontos lenne köszönöm.
Én megcsináltam, mert benne van az index relé, meg töltő is egyben. Igaz, nekem van egy bele való akkum, ami jó is szerencsére. Most már működik minden funkciója, így megtartom.
Nálam is volt sok plusz vezeték..
Igyekszek befejezni a motort de a blokk várni fog...
Szívok én is folyamatosan a KTM-el.
Tegnap még kilátástalan volt a helyzet a féknyereg miatt (légtelenítő csavar menete kuka). Ma reggel aztán nagy mázlival szereztem egy nyerget, de kettőből kell egyet összeraknom valahogy. Aztán valahol elkallódott a kuplungkar. Hiába kerestem már mindenhol, eltűnt. Az elektronikáról ne is beszéljek. Az ULO boxot is meg kellett csinálnom, mert az sem működött. Még jó, hogy ahhoz legalább értek
Teljesen átvezetékezem az egészet, mert a labancok akkora kazal madzagot tettek bele, hogy csak na. Persze így sem működött semmi a gyújtáson kívül. Kitartás, szeretném már látni felmatricázva a gépedet!