Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Teccik aaz elsőteló benne.
Azt a szar blokkot kidobod belőle, és egész jó:)
Lehet Kreidler tulaj leszek.

Jó de most csak erre ennyim van :S

Ne viccelődj! 1000 a minimum.
XX. kerület.
Az egy Riga dob rajta
aluminium áráért. na jó legyen egy ötszázasért. és amúgy melyik kerületben vagy?
Mennyit adsz?
Ki mondta, hogy adtam érte pénzt?
Kosárba vettem a motort, de nem került összeépítésre. Nagy része Puchinál végezte.
mennyit adnál a lánc takarólemezért ami a képen van?
Igen a legvastagabb átmérő lenne más.És igen változnának a kúpszögek.
Az a furcsa hogy ez olyan mint egy fordtott rezonátor!Szóval a diffúzor rövid és éles a konfúzor pedig hosszú.
Nem tudom megpróbálom egy picit elcsalni hátha jobb lesz.
Nem jó sajnos de a könyökért mit kérnél?
Nemnagyon értem a kérdést.
A legvastagabb részén lesz nagyobb az átmérő?
Ha igen, akkor a megnövekedett kúpszögek miatt az egy keskenyebb tartományú rugalmatlanabb motort ad, viszont ha jól méretezik, a csúcsteljeítménx nagyobb LEHET de erre nincs garancia.
Ja tényleg a Ds kipufogóddal mivan eladó?
Tudod amit nem küldtél el illetve mást küldtél.Most pont kéne.HA megvan még tegyél képet mert nem mindegy melyik típus a sok közül.
Mit kúrtam szét, amit más rakott össze?

Szétszedtem a Hercules-t is, és nagyszerűen össze is van rakva...
HA készlesz teszek fel képet.Tudod én szeretme magam csinálni a motoromat és nem szétkúrom utána meg összerakatom mással.
Jó érzés amikor valamit a saját kezeddel alkotsz meg és után kiválóan működik büszke lehetsz hogy milyen jó motorod van.De gondolom ezzel a harmadik mondattal vasutasjankó is egyetért.
Mirőbeszélsz?"Gagyirezó"
Előszöris nem "gagyi" hanem igényesen sok munkával megalkotott remekmű másodszor nem "rezó" hanem kipufogó!
Puch DS 50 gagyirezóval.
Üdv emzoli!
Volna egy kérdésem.Elvileg holnap kipufogót építek egy sráccal komoly felszerelésekkel.Lemezhajlító Co meg jó anyagok.
Az volna a kérdésem hogy ha van egy kipum ami 50es belső átmérőjű de a henger ami a motorra kerül nagyobb teljesítményű(felömlők beömlő és kipuablak krómhenger) na hogyha átalakítom mondjuk 55-ötösre az átmérőt akkor lessz valami baja?Csak általánosságban mi változhat?Fontos lenne köszönöm.
Jó cucc az ULO.
Én megcsináltam, mert benne van az index relé, meg töltő is egyben. Igaz, nekem van egy bele való akkum, ami jó is szerencsére. Most már működik minden funkciója, így megtartom.
Én már azon vagyok hogy átok ül rajtam hogy ilyen nincs is....De látom te is igyvagy vele....
Az az igazság hogy én is...Én az Ulo-t kivágtam belőle....Csináltam uj elektronikát nagyobb teljesítményre hogy időállóbb legyen...
Nálam is volt sok plusz vezeték..
Igyekszek befejezni a motort de a blokk várni fog...
Szia Jankó!
Szívok én is folyamatosan a KTM-el.
Tegnap még kilátástalan volt a helyzet a féknyereg miatt (légtelenítő csavar menete kuka). Ma reggel aztán nagy mázlival szereztem egy nyerget, de kettőből kell egyet összeraknom valahogy. Aztán valahol elkallódott a kuplungkar. Hiába kerestem már mindenhol, eltűnt. Az elektronikáról ne is beszéljek. Az ULO boxot is meg kellett csinálnom, mert az sem működött. Még jó, hogy ahhoz legalább értek
Teljesen átvezetékezem az egészet, mert a labancok akkora kazal madzagot tettek bele, hogy csak na. Persze így sem működött semmi a gyújtáson kívül. Kitartás, szeretném már látni felmatricázva a gépedet!