Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Babetta Gt

,,ha kell 1 windóz számítógép, mert a fiam sokat szarol rajta"

Köszi a felajánlást, igazán szép tőled.
Rezóra van ígéretem (Malossi) a barátomtól, csak ahhoz fel kell majd vinnem Győrbe. Amíg tanul a srácom motorozni, addig kellene valami hagyományos dob, ami szebb mint az én Sebringem.
Ha kell akkor baráti áron tervezek és készítek rá egy rezonátort...
Köszi!
Most már csak össze kellene rakni, mert minden megvan hozzá.
A blokk is készen van, teljesen felújítva. Új dugó, csapágyak, szimmeringek, stb.
Talán egy szép kipufogó még jól jönne. Nincs valakinek eladó?
Ha nem találok, akkor átmenetileg a sajátja lesz mattfeketére festve. Az lesz a gyenge pontja esztétikailag...
Egyébként nem gáz, ha hátul szélesebb a gumi, legalábbis nekem tetszik. Az olyan nagymotoros szerintem.
Illetve gumi... Mert elől nekem a mostani mandrake is épphogy befér de hátra szerintem a 120 as is felmenne. Csak hogy nézne már ki hogy elől vékony hátul meg nagyon széles? Nektek mi a véleményetek erről?
Nem tudja valaki hogy Cobraba/Monzaba melyik a legszélesebb kerék ami még belefér?
Nagyon szép lett!
Szia Jankó!
50 ccm
Mi az a "pillangóhenger"?
Na a képek lemaradtak.
Na talán majd most.
Én is haladok már...
Enyém is szépen alakul most a gyöngyözésre várnak a kerekek , csapágyak várnak már hogy beletegyem az ujakat....
A blokk majd csak tavasszal lesz bontva...
BMW! A te géped hány ccm? Pillangóhengeres?
Szevasztok!
Kicsit lassan, de készül a KTM.
Pár kép a festésről. Nagyon szép lesz, az már biztos
Amúgy hány motor "puchant" le a verseny alatt? És általában milyen okok miatt? Én most ahogy néztem ezeket a videókat észrevettem hogy nem mentek valami gyorsan a pályán. Azthidtem végig mindenki nyelezi a gépeket...
Pl haver Romet Pony ját hátrafelé tolva be tudtuk indítani:D
Hány köbcentis lett az első?
A gyújtásról emg annyit hogybelehet azt állítani úgy hogy középen mennyen csak érteni kell én volt hogy egy egész napig állítgattam de hát a tökéletsenél nem adom alább.
Nem értek hozzá, tény.
De a motorszerelő ért. 6 órát baszakodtunk vele. Arra jutottunk, hogy nem tud elég áramot termelni, szar a lendkerék. Hol közel van a mágneshez, hol messze.
Nem azért szar mert simsoné, hanem mert nem rá való, visszafelé forog.
Ha értenél a gyujtáshoz(nem basztatásból mondom) tudnád, hogy visszafelé nem mindegyik működik, a mágneses megszakítós garantáltaan szar visszafelé.
Én meg lebetegedtem azért nem mentem meg pénzem sem volt:(
Gitteld ki a tankot. Vagy fújasd ki egy gumiszerelőnél...
Minden eredeti a motoron, csak a rohadt gyújtás Simson...
Amúgy mentem volna.
Majd ha felébrednek:)
28 induló volt, így a pályadíj 2600 ra jött ki
Nem tom vki csinált tegnapiról videókat képeket azt lécci tegye ide fel.
Sajnálhatod, hogy nem jöttél, jó balhé volt.
Reggel kb budapest határáig esett, onnan már nem.
11 re majdnem teljesen felszáradta pálya, akkor volt rajt.
Hát azt tudom...
nem fikáztam,csak azt irtam,hogy manapság reális áron nagyon nehéz eladni bármit is..
Amúgy milyen titkot akartál megosztani?