Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hm... lehet, igazad van. Bár a 2010-es szabályzat hogy van? vagyis nincs vhol kiállítva? Bár van egy simsonom ami féligmeddig tuningolt. de még mindig nem a legjobb. mert 1-2-es ben gyorsul rendesen de a 3-ik ba meg alig gyorsul. tud e vki erre a problémára. a blokk tartalma házilag készített rezó. 39,5-ös dugó. 16-ról 17-esre felfúrt karbi, 2mm-et lemart full polírozott hengerfej és hengerfejtömítés nélkül, hengere kicsit felfúrt nyílások. természetesen 2 F-es . Bár amikor még anno csak a rezót csináltam a blokkhoz nem nyúltam akkoriban akkor a mocim felment 82 km/h-a de most nem tudom megnézni mert rosz a óra és meg vmiér xaraxik.:S:(:(
Én is.
Újabb fogalom tisztázás:
MAMI: Magyar motorszerelő iskola
Ez a szervezet karolta fel idén a szocformula kezdeményezést, a mi gyakorlatilag veterános összefogás.

MAMS:Magyar motorsport szövetség.
(e kettőnek SEMMI köze egymáshoz)

Öszzekevered a két szervezetet.
A Mami egy magánember tulajdona, a mams pedig egy állami szervezet, ami pontosan úgy működik, mint ahogy az állami szervezetek nálunk szoktak.

A 2009 es és egyáltalán bármelyik évi szabályzat, a kupások("versenyzők") közös akaratát tükrözi, hosszú viták, megbeszélések, szavazások eredeménye.
Tehát nem az van, hogy valaki, ránkkényszerített valami szabályt, hanem mi csináltuk magunknak.

A 2010-es(idei) műszaki kiírás is így készült, a szervező (mami-szocformula) semmit nem kényszewrített ránk, csak az időpont lett meghatározva, amikorra le kell adni a műszaki kiírást.

Pusztán érdekességképpen megemlítem, hogy annak ellenére, hogy a 3 versenyév alatt akár 90 ccm-es motoral is lehetett menni, ez nem okozott semmilyen zavart, 90es motor NEM NYERT egyetlen futamot sem, megvan a maga nyavajája(elmelegszik, nincs hozzá rendes dugó, stb)
a két illegál évet egy 56 ccm es motor nyerte(papp miklós) a tavalyi legál év végén a dodogó első két fokán is ilyen 55-57ccm körüli gép állt.
A szabályaink azért ilyen liberálisak, hogy minél többen jöhessenek.

Tájékozódnod kellene, mielőtt kijelentesz dolgokat...
Hallod zoli én ezt a verseny nem fikázni akartam csak hallottam erről! nna.ÉS mindenesetre grat neked hogy ilyet szervezel. másik hogy az is öröm dolog hogy a simson klub szervezi a simsonálist. De viszont a MAMI sport tevékenyégeiről nem sok jót hallottam csak na. De örülök hogy van ilyen simson kupa is. Bár a 2009-es szabályzatot is elolvastam. :)
HEHE.Volt már romet-od?
Azon általános jelensg a milló hiba között az hogy elnyalódik az ék.
LEhet hogy veled is eztörtént.Én alátétből szoktam reszelni igénytelen típusokn ál de a gyárinál nincs jobb.
Nézd meg mert ha elnyalódott az ék az neked soha nem indul be.
CSinálhatsz vele bármit ha az ék rosz vagy simán kicsúszott és nemvetted észre(előfordulhat) akkor mnden hiába.
Kár hogy messze laksz lemennék szívesen megjavítani.
Azért kíváncsi lennék hogy viselkedik ez az elsővilla komolyabb tempóval komolyabb kanyarban.
CSak, hogy értsed min akadtam ki:

Eddig kb 40 ember fordult meg akupában, gsx-r kupástól a taxisofőrön át, a jogászig, mindenféle pilóta van.

Ezzel, hogy csalásokat feltételezel, egyszerre sérted meg az összes "versenyzőt"
"de asszem MAMI által szervezi a simsonálist az nem olyan jó mert "

Tisztázzuk a fogalmakat:
Simsonális: a simsonklub magyarország által szervezett országos találkozó-buli.(semmi köze a versenyzéshez továbbá, ehhez az eseménynek a mamihoz semmi köze)

Továbbá:
A simsonkupát ÉN élesztettem fel 17 év után, a szabályokat bemokratikusan, KÖZÖSEN DOLGOZZUK KI.

Két év illegál versenyzés után , idén már második éve hivatalos verseny a simsonkupa, idén a MAMI-Szocformula vewrsenysorozat keretében rendezzük meg.(Tavaly a supermoto szakág betétfutama voltunk)

"csalnak állítólag. éspl, hiába beleszólnál ahogy a másik motorosnak pl nagyobb a előírtnál a hengere vagy mitom,én és téged kizárnak vádolással. Csak óvatosan."

Nyilvánvaló, hogy halvány fogalmad sincs sem a kupáról, sem annak szabályairól.

50-90 ccm között bár mivel lehet indulni, ígí csalások sincsenek,ez egyrészt értelmetlen vádaskodás,(nincs mivel csalni) másrészt kategorikusan kikérem magamnak, hogy befeketíts egy olyan sorozatot, amiről halvány fogalmad sincs, a közelébenh sem voltál nyilvánvalóan még sohasem.
nem azért a simsonok miatt nem megyek csak kérdeztem nna.. :) hidd el nekem is van simsonom romet pónim, meg egy veterán orosz 125-ösöm meg ktm cometem és lehet mondani hogy mindenevő vagyok:) Bár a sógorom az kint a hungaroringen dolgozik és maszekba versenyigazgató is gyakran kint szokott lenni a gokartpályákon is . de asszem MAMI által szervezi a simsonálist az nem olyan jó mert csalnak állítólag. éspl, hiába beleszólnál ahogy a másik motorosnak pl nagyobb a előírtnál a hengere vagy mitom,én és téged kizárnak vádolással. Csak óvatosan. Bár engem is érdekelt a simson kupa. csak nem fogok mint az őrültek beleölni a pénzt hogy minél erősebb moci legyen.
DE sztem hülyeség. csak az a lényeg hogy jól össze legyen rakva a moci és menjen és nem szakadjon meg alattam:). ÉS BÉKE:)
Egyszer már kifejtette itt egy okos kolléga, hogy nem jön simsonosok által szervezett eseményre.

A tavalyi MZ kupa bajnok , rajthozáll, és még pár nevesebb embernek sem derogál eljönni.

Nem harapunk.
ja értem és kb hány órától? lehet hogy kinézek oda talán ha nem lesz rossz idő. ugye ez nem simsonális?
Kiskunlacházán lesz egy 2 órás megbízhatósági verseny február 27-én.
Ez oké, de kb mennyit vigyek magammal?
hol lesz a verseny és milyen verseny? lemaradtam vmiről?:S
2 órás menet,tankolni közben is szabad.
Itt van a Vaterás. Ez még egy régebbi típus.


Egy jobb Simson áráért. Elvileg meg van hozzá minden, csak a képeken nem minden volt rajta.
E-mailbe megbeszélhetjük a konkrét dolgokat.
és mennyi lenne?:)
egy simó áráérT?
Kb. mennyi benzinnel kell számolni a versenyre?
Vaterán volt. És azt hiszem 230-ért.
Meg is írtam az embernek, hogy soha nem fogja annyiért eladni.


Egyébként márciusban eladó lesz. Ha érdekel...
honnan a rákba szedted elő ez a mocit? ha tudnád hogy ez ritka moci mert vhol ugyanilyet eladó pirosba 300 ezerér... :S:).
Lehet ő lesz a pályázós gépem.
Akkor holnap vagy amikor tudsz létszíves tegyél fel képeket.
Az meglehet! Mert az ék nem áll ki túlságosan a főtengelyből. max negyed millimétert, vagy kevesebbet. Meg kéne néznem csak akkor már nagyon fájt a hátam...
Ha vársz holnapig megtanulmányozom az ithoni alaplapokat.NEm lehet hogy a lendkerék nicns elégéég rajta e főtengőn?
Pl az ék kifordult és beékelődött a horonybaés nem megy hátrébb a lendkerék?
Ugye a lendítőkerék ne mad surogó hangot hogy beleér az alaplapba.
Nincs.