Tisztelt Debla20!
Én ha nem kapok valami csapágyat akkor vagy hoznak rendelésre vagy elmegyek egymásikba.Szerencsére van sok a környéken.
www.puch-wieser.at itt megtalász minden méretet de nekem általában az L17-szokott kelleni de aztis a csapágyboltosok úgy ismerik hogy E17 aztán jókat szoktam visszakérdezni.
Ott tartok a motorfelújításban, hogy új csapágyakat szereztem be, de az egyik nutolt csapágy. Száma: 6203N Érdeklődnék, hogy te ezt hol szoktad beszerezni, vagy a sima 6203-as csapágyba esztergáltatod be a nutot?
Válaszod előre is köszönöm!
igen 3 gangos, és amikor éppen magasabbofordulanot akkor elkapja a lenduletet. de ha alacsonyabba fordulat akkor nagyon döglődik és nem nagyon húz és ilyenkor vissza kell váltanom 2-esbe. :S:S
Voltam kint vele picit most hogy besötétedett. Lámpa szépen bevilágít mindent nagyon korrektül megy a motor. Holnap este kimegyek vele a Crosspályára itt. Értsd a Crosspályát úgy hogy ami földet kitermeltek csatornázáskor odahordták és építettek belőle egy egész jó crosspályát de nincs ledöngölve. És sok a fűcsomó ezáltal. Szerintem fogja bírni az ugratókat is.
NNa megcsináltam mindent nagyjából már csak az úszóháztomítés maradt. Utána meg persze a restaurálás.
Kipufogót kiegyenesítettük és a horpadásokat is kikalapáltuk. Felraktam és nagyon csendes lett a motor. Halkabb még max gázon is mint egy Simson! És nagyon de nagyon húz. Végsebességről még nincs adat de elvileg ezzel az áttétellel (15-40) futnia kéne 80-85 öt. De 1 es fokozatban olyan 35-40 ig megy. És ami a jó, hogy iszonyú halk és szép kultúrált a járása. Terepen sárban meg olyan mély sárban ahol a Cobra megdöglene ez vígan megy. Még időközben megcsinálom rá vasból a gyári kartervédő mását. Apróbb dolgok még maradtak...
Nem mánia csak itt vidéken minden közelebb van föld úton.
Meg ha pl.:megyünk ki pecázni oda nem tudok máshogy menni.
De én nem gyilkolom szét meg mindig lemosom utána.
Csak az hogy ne legyen saras az elkerülhetetlen nyáron már nem lesz ilyen legfeljebb csak poros.
Vettem egy pár fuvokát a Monzához szarakodtam vele vagy 2 órát mire rá jöttem hogy a 63-as a legjobb.
Most elég fasza lett.(azért még érdekel bing 17)
Emzoli ne felejts makd el képeket rakni.
Unoka tesomal elmentünk motorozni ő ment elől aztán persze hogy a legnagyobb sáron át most majd moshatom le.
De nem baj jó volt.
Már érzem a szezont.
Végre beindult a TT!:D Mivel módosítva lett az egész gyújtás nem ért a bütyök a főtengelyhez. Édesapámmal dolgoztunk az egész motoron hajnali 2 ig. Sokkal jobban megy mint előtte. Az első 15 fogas lánckerék miatt lehet szerintem az hogy lassan gyorsul de ha már gurul akkor gáz és 1 kerékre áll a paripa. Hátsó széles gumi meg csak úgy locsolja a sarat! Eminem neked úgyis terep Puch mániád van. Nem cserélünk?
Egyébként nem.