Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Urak!
Tettem fel egy pár Hercules Sachs alkatrészt az OLX-re. ha valakit érdekel valami belőlük, az itt írjon és természetesen itt olcsóbb áron megkapja.
Köszi a figyelmet!
Az bizony! Véletlenül az rs-em is svájci.
Szerintem ez egy svájci export modell, ilyen volt nekem is. (Rövidebb áttétel, rövidített ülés, nagy csomagtartó). Az adattáblán a vázszám elött CH jelölésnek kellene lenni. Nem megy 100-at, de ettól még finom!
meg meg is akartam mutatni csak siettél
Simán! Bár az alapjárat, nem megy, de szépen csörgés nélkül szól. A sebességeket gond nélkül veszi. A turbina lamellái közül 3 sérült, törött, de nagyjából szimetrikusan helyezkednek el, ezért nem éreztem vibrációt. Egy küllő hiányzik, más hibát nem találtam. Rozsda itt-ott van rajta, de újrafényezni nem kell.
Sikerült elindítani a motort?
Hú, ez nagyon fasza , gyári eredeti kezelési könyv. Kösz szépen. Eggyel jövök...
Tudom hogy nem kell de talán segít:
http://www.kreidleroriginal.co...
Ja, megtaláltam. Majdnem ugyan olyan, csak a lámpa más kicsit. Megvan még?
Jól megy. Valahol van még itt a fórumon az enyém fénykorában óra szerint a 100 at futotta.
Kösz!
Szép! Gratulálok!
Nagykanizsára mentem érte Pestről. Hiánytalan Tm. Kiváncsi vagyok mi fog kiderülni róla. Ez sem volt indítható. Szerintem 4-5 éves rohadt büdös benzint mostam ki a tankból. Holnap indítom...
Hello ma csinálok róla!
érdekelne ha lenne kép. mert így látatlanba nem sokat tudni.
Helo valakit érdekel 80 as sachs motoros enduro? Léghűtéses.
Hűha! Azt hiszem megvan a Cobrások Aladdin-barlangja! Az ember a willhabenen hirdet. Szinte mindene van, ahogy a képeken láttam.
Ha a kapcsolód jó, és működik, és az égő is jó, akkor már csak a vezeték maradt!
Ok, csak én még a 38387-es bejegyzésed alapján írtam véleményt, mint a többiek is. Amúgy meg tégy, amit jónak látsz!
Már megnéztem.
Hidd el nagyon jól tudom, hogy mi között mi a különbség!
Egy fénykép mindig mást mutat és sok esetben az is amit az eladó állít!
Csak megtekintés után lehet biztos az ember a hirdetett portéka állapotáról. Nos a motorja nem volt beállva csak sebességben volt! A fénykép amit róla láttam, egy homályos félig meddig sötét garázsban készült, amin nem is látszott a motor egésze! Ha egy motor esztétikusan elfogadható attól még a blokkja akár beállva is lehet, annak javítása megoldható. De egy komplett festés, krómozás már más tészta! Felújított gépeket lehet találni, na de eredeti állapotban lévőket már egyre kevesebbet!
A kapcsolót nézd meg a gyújtásdekli alatt.
Patina meg rozsda és működő meg beállt motor között van árnyalatnyi különbség...
Megnéztem a gépet, valamikor nagyon szép és jó motor lehetett. Nem olyan vészes az állapota, de sok pénzt kellene beletolni. Én inkább az eredetiség híve vagyok, nem nagyon szeretem a teljes felújításokat.
Mindig is többre tartottam az eredeti állapotú patinás gépeket mint a teljes felújításon átesetteket.
Tudna valaki segíteni hol keressem a hibát? Puch Cobrán kialudt az üres állás jelző lámpa. Megnéztem az izzót, az jó. Mi lehet még az oka? Sarukat lehúzkodtam, lefújtam.