Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

menyi? ft. érdekelne.
babetta de luxe...
10000 Ft egy forgalmi, legalábbis Zündapphoz még kapni.
Gondolkozz már, ahelyett hogy ész nélkül fecsegsz! Én is láttam kb 4 Simsont rendszámosan, de azok akkor lettek rendszámosak, mikor kötelező volt az smkpra! is!
Lehet, csak kellene egy igazolás róla, hogy a mai eu területén valaha forgalomban volt!Kétüteműt ugyanis csak újból lehet üzembehelyezni, elsőre már nem!Elég lenne egy osztrák papír, hogy ott üzemelt, és hivonták a forgalomból, de ezt nem tudom, hogy tudnám beszerezni!
dehogynem, volt egy simson ami rendszámos!
láttam. De ha enyémet le lesz majd rendszámozva akkor majd csámcsoghattok :)
bár ezért honnan tudom, mert van egy autóműszakis haverom, aki mindig szívvel lélekkel mindent elmond nekem hogy mi hogy van.. :)
pl a épített motorral kapcsolatban is, meg a típus különböző motor blokk cseréjérl is.... (bár itt akartam építeni egy danuvia motort 124- 4t-re átépíteni) de itt kiderült hogy nem olyan egyszerű mert itt kell a műszaki tervrajz készítése, is meg a kpm felé is kell benyújtani. és akkor engedélyezik vagy sem. és meg csomó pénz....
Nincs rá lehetőség, hogy 50est rendszámozzál! Megkérdeztem az NKH-t.
hogy ha külföldi a motor és annak a saját forgalmija kell legyen meg akkor itthon lehet forgalomba helyezni, de a külföldi adás vételivel nem, lehet forgalomba helyezni! csak a nagyobb köbcenti esetén, és vmint igazolójával hogy kint ki van vonva.
Amúgy nekem van arany ktm cometemnek hivatalos forgalmija :)
most vágod?
Ez a papír kérdés érdekelne!
Szerinted, hogy lehetne szerezni papírt arról, hogy egy Puch valaha forgalomba volt helyezve Ausztriában, mert ennélkül itthon nem lehet levizsgáztatni. Ezt már egy éve is kérdeztem a fórumon, de igazán semmi használható infó nem volt róla, csak süketelés. Azzal pedig nem lehet vizsgáztatni és minősíttetni!
épp nincs ezért keresem hozzá vmit....
Kuplungod váltód is akad esetleg ahoz a stabilmotorhoz?
a dugó elkó! :) csap meg 18 mm- Bár fúrásra érett mert a henger eléggé vállas. a főci meg hajtó kar okés. bár utána jártam csak egy dolog jóbele talán a etz 301-es féle dugószett. de ehhez meg kell néznem a dugó magasságát is hogy jó e. no meg kellene vmi jó hozzá karbi.... :S:S
jah még további képek a blokkról..
elmúlt hét eseményei :)
a karbi, meg a lámpa zsírújak! nem volt még a gépen! és ezeket börzén szereztem :) a blokkot meg a vastelepen szerváltam kőkemény 3ezerér. pont jó lesz majd gokartba. :) a blokk adatai típusa:
Rotax 299 ccm. 8.8 kw (12 ps) 4000 1/min. nna? és érdekessége a lendkeréken írva volt hogy bosch gyújtásos és 12 voltos 75/30 wattos és előgyújtásszabályozós! ilyen blokkal szerelték a motoros hószánokban is.
Azis jó lenne, ha a burkolatok egyeznek. A középső és a jobb oldali blokk takaró idom hiányzik. Meg a km órának is a lámpában kéne lennie.
Huhúú végre egy G4-es MAXI!Nekem is volt ilyenem nagyon frankó kismotor jó sokat mentem vele mindenfele tök kényelmes és 40-el hegyen völgyön elmegy.
Lehet tudok valakit de neki automata változata volt bontva.
Sziasztok!
Nemrég sikerült hozzájutnunk egy Puch Turbo Sporthoz. Kis hiányosságai vannak sajnos. Van valakinek esetleg bármi alkatrésze hozzá? Leginkább burkolat vagy műszerfal, kormánykapcsoló konzol ilyesmi érdekelne.
aham nekem vmi gyorsított volt azaz kb félév volt.....
Ráadásul egy C50 soha nem lesz olyan értékű, mint egy KS.
Nekünk 2 éves gyakorlatunk lesz a végére.
másszóval autóvillamosságis. :P nem az? én azt már elvégeztem és 80 valahány százalékra sikerült azaz jóerős 4-es majdnem ötös .lett :)
kétéve tettem le... és csak egy baj van vele sehova nem tudnak felvenni mert nincs meg minimum 1-2 év gyakorlat... basszameg.