Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kicserétem.
Oszt?
D:)
annyira keményet, hogy elsem hinnéd annak volt féke nagyon menő kerekei teljesen gyári volt indexekkel mindennel tettél volna rá egy olyan fényezést amit a holland zündappos kollégák szoktak művészkedni a motorjukra.
Jaaa, hogy van aki itten nézegeti a fácsémat?:)

Az a Dr egy lkalmazás, akkor ekeletkezett amikor a nagy éfnymásoloón kellett nevetgélni.
Azóta meg nem tudom leszedni:)
Doktor esztergatokmány.
Csak szivatlak minek vennél te 80 eurós hengereket?Annyi pénzből tökre felújíthatnál egy blokkot és szerintem ha konzultálnál a szakma fórumon utolérhető nagyjaival jutnál valamire.Meg ha megnézed a puchshoposoknak a kitjei túlnyomó többségben maxi cuccok.Vegyél már valami 5gangos blokkot.A KTM MLS-edből lehetett volna csinálni egy nagyon brutálkemény motort egy legyezős vagy vizes 50-es 80-as sachs blokkal!
Hü?

Mit olvas?
Nem értem...
olvas a paraszt!
A sajátját se Ő csinálja...
DR?
Hm?
ha igy van nem vagy egyedül: DR. ( Tudom hogy hihetetlen de nem korfüggő)
Bizonyára...
Gát krdésben más tipusokban nayobb a gyakorlatom:)
110 gát van vagy 90 yard! Legyünk pontosak, ne legyen félrevezetö info ha irunk a forumba véleményt! Megtévesztő lehet más infoval nem megfelelően felkészült SZAKIK számára! nyugger!
Annyival kiegészíteném a végét, hogy nemelég szétbaszni rendbe is kell hozni!
Járni úgy lehet megtanulni, hogy először kúszol, utána kapaszkodva kétlábbra állsz, majd megpróbálsz járni.
Ez a folyamat.
Közben néhányszor pofáraesik midnenki, de ennek ez a menete.

Te meg egyből 100 gáton szeretnél világcsúcsot futni.

ez íy nem megy, mert több lesz a pofáraesés mint a haladás.
(lásd még: bantu négerek kezébe modern fegyver kerül, technikailag átugranak 2000 évet, cakhogy gyilag maradtak a kőkorszakban kb, ezért van 30éve polgárháború némelyik még országnak is csak erős jóindulattal nevezhető helyen)

szóval, ne basztassan a főcit, fel kell újítani, és kész, reszeljél rá valami rendesebb hengert, az sem baj, ha elsőre nem membrános, tegyél rá valami kevésbé köpedelem karbit, meg vlami normáls gyújtást, kreálj rá egy rezót éshajrá, lehet gyakorolni a beállítást:)
(meg gyakorololni a szerelést a beálíltatlanságból fakadó ragadások, főciszéthullások okán:)

Ha két három iylenen túlvagy, és rendesen működnek, neki lehet menni valami komolyabbnak is, addig csak pénzkidobás.
ŐŐ, akor lehet, hogy nem te voltál:)

Mindegy, örülnék, ha eltávolítanád amondott kis dobozka tartalmát.
Zoli!
Biztosan aggkori elhülyülésben szenvedek, de nem emlékszem, hogy életben találkoztunk volna, pláne nem, hogy hoztam volna monza cuccot tőled. Még a címed sem tudom. Egyszer érdeklődtem Tőled régen Monza alkatrészeket, de mira mentem volna, már azt mondtad, hogy elkelt, ezért nem is mentem. Azért lehet, hogy én tévedek!
Széles utat!
jah amúgy egy henger van folyamatban membránosítása...
blabla. álmodozzál csak. ennyi erővel miért nem a sajátodat csináltad meg? én meg úgyis azon tervezek hogy egy rosszhengert áthüveyezem 70 vagy 80-asra- és a főcit meg megerősítetam valahogy. csak nem tudom melyik hajtókar jó bele nem baj ha kicsit nagyobb a alsó csap.
Kap egy 17-lovas vezérlést tervezett rezóval membránosítva de ha kell még fejlesztés alatt áll de lassan kész a forgótárcsás átalakító készlet.Igény szerint minden lekönnyítve 50 70 80 köbcenti speciál egy gyűrűs dugattyú, égéstér módosítás tervezett (!) akár turbós blokkokra is vape gyújtás, erősített ezüstözött hajtókar kétsoros tűgörgő egyszóval mindent tud!
kifejtenéd jobban?
Tuningot
mit csinálsz bele?
De küldj egy hengert dugót hengerfejet olyat csinálok neked bele ami megeszi az összes vacak kittet 150 euróig és ha jókedvem lesz még kiput is kapsz hozzá fele annyiért.
Tökmindegy csak membrános legyen!
Köszcsi.
Szomorűvagyok.