Nemtudom nem nagyon lennék előrébb ha elkezdeném csinálgatni a KS-t inkább ezt csinálnám meg mert ennek megvan a kinti papírja is meg a rendszáma. Meg jól is megy az igaz hogy csak 55-60 ig de addig szép nyomatékosan húz.
Zoli!
Most már csak te tudsz felhívni a holnapi találkozó miatt, mert már nem leszek gépközelbe, és nem adtál elérhetőséget eddig.
Az enyémet a teló úgy elején megadtam! Várom a jelentkezésed (remélem nem hiába)!
Érdekes egy szerkezet. Elég lepukkadt, szar élete lehetett. Azért, ha az ottani átlagos 3-4 személyes használatot, a tökéletesnek nem nevezhető utakat és egyéb körülményeket is figyelembe vesszük, az is csoda, hogy még ilyen! Persze lehet, hogy új korától valami honi "hozzáértőé" volt. Mit tudsz az előéletéről?
Dolgozom most egy motoron és egy olyan bajom van nem tudom megállapítani hogy mi lehet a baja. Karburátor környékén keresgélek mert beindul könnyen alapjárat is van elindulok vele lenyelezem kiforog 8 ezerig aztán lehörög és csak 3/4 gázon hajlandó gyorsulni. Súbert karbit stbt állítottam hasztalan volt. Arra tippelek hogy sokat állt a motor és kioldódott valahonnan a retek a karbiban amit aztán beszipákolt vagy kicsi a benzinszint. 2 úszós Bing 21 karbi van rajta és mintha hajlítgatva lett volna az úszó. Ezeknél hogyan lehet megvizsgálni a benzinszintet?
:)