Most mi a bajod? Kajak kirakom a jó vételt mert nekem nincs időm erre már ezzel is baj van. Bezzeg amikor egy KS t más visz el azt nem írjátok ki. Vagy ezt amit 6. án árultak 40 ezerért. http://www.willhaben.at/iad/ge...
Ha nem tetszik valami nem kell erre a fórumra járni. Amúgyis. Ha nem veszek meg egy motort van rá még 10 nepper aki elviszi külföldre. Jut eszembe arra viszont már nem írsz semmit hogy legutóbb is Győrbe ment restaurálásra a KS em.
Tulképpen kis karbinak is jót tezs, csak amire elég a 16 os karbi, az maga a mtor nem oylan hogy sok értelem legyen.
Létezik oylan koncepció, hogy több száz igen kis méretű copóka nyomja a zaccot, ez jóvalkedvezőbb keveredés biztost.
Vagyis, minél több copóka van, annál jobb.
Beállítani viszont nehézkesebb már a jetest is,kis karbinál meg kb smmi nem fog történni a macerán kívül.
A jet, tulképpen egy gyorsítófúvóka szerű cucc, amibőlcsak nyél környékén, ileltve hirtelen nyélgáz,tehát nagy vákuum hatsára jön ki nyál.
Rendszerint a légtorok tetejénhelyezik el.
Beállítása zért mecera, merta főcopókával egyszerre kell berhelni
Na végre valami érdemi fórum téma, és nam anyázás!
Üdv a köreinkben!
Ilyen teló a Monzák egy részén volt. Elég sok félével szerelték őket, de az én Monzáim legalább felén ilyen volt!
Hogy ez nem Cobra az biztos amin rajtavan. De a teleszóp valami olyasféle csak nem állítható. Sebac márka Olasz gyártmány. Ha már erre jársz kitölthetnéd az adatlapod :)
Nagyon jó kis gép. Jelenleg van egy csomó motor ami felújítást kíván. De ez az elsők között lesz. Mindennapos használatra jólesz. Meg télen baromkodni.
:) Én is a Kreidlered:) Amúgy "utcai" hajtással meglepően jól megy. Szerintem lepörgetve 70 fölé megy valamivel simán. De terepfokozatban "felezővel" olyan 30 körül van a plafon de konkrétan sikerült felmásznom vele a kapunkra amikor kiakadt a gáz...:D
Ha nem tetszik valami nem kell erre a fórumra járni. Amúgyis. Ha nem veszek meg egy motort van rá még 10 nepper aki elviszi külföldre. Jut eszembe arra viszont már nem írsz semmit hogy legutóbb is Győrbe ment restaurálásra a KS em.
Vegyétek hamar! 10 ezerért nem pénz
Pontmint a membránnal.
A jó motort kis aprórészletekbőlkell összelapátolni, egy egy elem alkalmasint nem jelent sokat.
Létezik oylan koncepció, hogy több száz igen kis méretű copóka nyomja a zaccot, ez jóvalkedvezőbb keveredés biztost.
Vagyis, minél több copóka van, annál jobb.
Beállítani viszont nehézkesebb már a jetest is,kis karbinál meg kb smmi nem fog történni a macerán kívül.
Beállítása nehézkesebbmint anomlkarbié.
A jet, tulképpen egy gyorsítófúvóka szerű cucc, amibőlcsak nyél környékén, ileltve hirtelen nyélgáz,tehát nagy vákuum hatsára jön ki nyál.
Rendszerint a légtorok tetejénhelyezik el.
Beállítása zért mecera, merta főcopókával egyszerre kell berhelni
Üdv a köreinkben!
Ilyen teló a Monzák egy részén volt. Elég sok félével szerelték őket, de az én Monzáim legalább felén ilyen volt!
Elvileg a Puch Cobra, vagy Monza, esetleg Imolán lehetett gyárilag olasz gyártmású hátsóteleszkóp?