Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Odaadom érte a fehér KS 50 WC TT-t...
Most mi a bajod? Kajak kirakom a jó vételt mert nekem nincs időm erre már ezzel is baj van. Bezzeg amikor egy KS t más visz el azt nem írjátok ki. Vagy ezt amit 6. án árultak 40 ezerért. http://www.willhaben.at/iad/ge...

Ha nem tetszik valami nem kell erre a fórumra járni. Amúgyis. Ha nem veszek meg egy motort van rá még 10 nepper aki elviszi külföldre. Jut eszembe arra viszont már nem írsz semmit hogy legutóbb is Győrbe ment restaurálásra a KS em.
Most komolyan, mi az élvezet neked hogy ezt csinálod a magyar gyűjtökkel?
http://www.jofogas.hu/budapest...

Vegyétek hamar! 10 ezerért nem pénz
Ez megnt oylan lesz, mire rátllsz, és azt hoszed, hogy ez a megváltás, pedig nem...
Pontmint a membránnal.

A jó motort kis aprórészletekbőlkell összelapátolni, egy egy elem alkalmasint nem jelent sokat.
Tulképpen kis karbinak is jót tezs, csak amire elég a 16 os karbi, az maga a mtor nem oylan hogy sok értelem legyen.

Létezik oylan koncepció, hogy több száz igen kis méretű copóka nyomja a zaccot, ez jóvalkedvezőbb keveredés biztost.
Vagyis, minél több copóka van, annál jobb.
Beállítani viszont nehézkesebb már a jetest is,kis karbinál meg kb smmi nem fog történni a macerán kívül.
van vmi róla szerkezeti firkálmány? (rajz) mert érdekesnek tűnik..
milyen olaj van van benne? és a lamella anyaga miből van?
Hallottam már Simson powerjetezésről is...:D
Utcára 25-28-as karbi alattszerintem tejesen felesleges.
Beállítása nehézkesebbmint anomlkarbié.

A jet, tulképpen egy gyorsítófúvóka szerű cucc, amibőlcsak nyél környékén, ileltve hirtelen nyélgáz,tehát nagy vákuum hatsára jön ki nyál.
Rendszerint a légtorok tetejénhelyezik el.
Beállítása zért mecera, merta főcopókával egyszerre kell berhelni
mert monnyuk nem belevaló a zolaj.
Le vagy maradva már rég beraktam ide a képeket róla.
a veszprémi nepperek uj fogása...http://www.willhaben.at/iad/ge...
tudos szakértök! miért ragadnak össze a kuplunglamellák 3 honap állás után? több tipuson is tapasztaltam..
Ahelyett hogy fikáznál beszélhetnél a powerjet karburátorokról. Hátha többet tudsz róla mint én mert én semmit. Miben volt jobb ez ?
van két ilyen szutykom, nem kell?
Na végre valami érdemi fórum téma, és nam anyázás!
Üdv a köreinkben!
Ilyen teló a Monzák egy részén volt. Elég sok félével szerelték őket, de az én Monzáim legalább felén ilyen volt!
Hogy ez nem Cobra az biztos amin rajtavan. De a teleszóp valami olyasféle csak nem állítható. Sebac márka Olasz gyártmány. Ha már erre jársz kitölthetnéd az adatlapod :)
akkor ez itt pontosan milyen teló lehet?
Igen.
sziasztok!

Elvileg a Puch Cobra, vagy Monza, esetleg Imolán lehetett gyárilag olasz gyártmású hátsóteleszkóp?
Nagyon jó kis gép. Jelenleg van egy csomó motor ami felújítást kíván. De ez az elsők között lesz. Mindennapos használatra jólesz. Meg télen baromkodni.
Alapvetö dolog: Ne csak igyál egyél is!
:) Én is a Kreidlered:) Amúgy "utcai" hajtással meglepően jól megy. Szerintem lepörgetve 70 fölé megy valamivel simán. De terepfokozatban "felezővel" olyan 30 körül van a plafon de konkrétan sikerült felmásznom vele a kapunkra amikor kiakadt a gáz...:D
irigylem