Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez tény, a simson helyenként egyszerűen nics befejezve:)

A szilentes lengővilla teljesne jó megoldás lenne utcára, ha elérhető volna a gyárival megyegyző minőségű szilentgumi anyag. Sajnos nem elérhető.
Ez az alkatrész téma az egész simson dolog rákfenéje, ami kapható, az a legalja kínai fos minőség, gynege anyagból, pontatlanul legyártva.
A Ktm comet( Sachs blokkos ) motorok vázában is szilentekkel van megoldva a hátsó lengőkar. Oda megfelelő megoldás...
Lassan összeáll a dolog sőt már használatban van.Mennyiért lehet s51-blokkot szerezni ami még menthető?
Te a Simson S50 S51 dolgait komolyan gondolták a mérnökök?
Már egy ideje folyamatosan találkozom a típussal és mindíg rácsodálkozom arra a levegőszűrőre a lengőkar szilentekre az ülés hihetetlenül buzi felfogatására a kipufogónak az örök bajára a váltókar rögzítésére...
az tág fogalom, na elöbányásztam amit megtaláltam,van váltó gyujtás ftengely kuplung de ezekkel foglakozni kell váltó villág kuplung kisfogaskerék amit megtaláltam
Már egy fokkal jobb:)
Amúgy erre járna egy láncvédő meg ami védi az egész mechanizmust.
Pannonia annó!
de még mindig nem mondtad hol lelted a képet ezt az ildi csinálta nekem is van belöle
holnap elökaparom
oksi!
minarelli darabok még mindig érdekelnek.
Látom, megint túlárnyaltam...

Ez vicc volt, humor, amire az emberk álltalában humorérzéktől függően heves, vagy kevésbé heves rekeszizom összehúzódás sorozattal, és azrcizmaik sajátos eltorzításával reagálnak.
Ezt nevetésnek hívják.

Azt is írhattam volna, hogy macskazabáló fosch.

Arra próbáltam volna célozni, hogy meglehetősen sajátos műszaki megoldás az, ahol a terepgumi egyenesen ráveri a sarat a hátsó váltó részre, láncokra, lánckerekre.

Ettől persze, még lehet szeretni, vagy jópofának tartani, semit nem kisebbít az érzelmi értékén (tetszés) egy idétlen műszaki megoldás.

Ez kb oylan mint a vespa vagy a Harley Davidson.
Halál szar motor mindkettő még is jelentős tömegek rajonganak érte, és ez jó is van így.

Nem kívántam a lelkedbe gázolni.
ez ha jól emléxem Horics 1978 125 speciál 1 pár mzrs speciál juhos hársfai rendek spiler
üdv!nyugger rá ér! nincs mit szégyenkezni az idősebb Kesjár ellen még kézilabdáztam annó 1965-ben Martfűn! kicsi a világ!
te honné ástad elő ezt a képet voltam vagy 30 eves
Amúgy én sem vagyok benne biztos hogy bírja az a cucc a hirtelen kuplungolásokat és a többi gyötrést úgy hogy ne nyalja le magát... mint pl a tablettákon a bicikli átváltó ami állandóan elromlott nekem.
Tipikus műszakilag inkorrekt digó hulladék:)
Mivel van egész jónak mondhatós műszaki háttered (nem egészen saját)
VISZONT VAN OLYAN OLVASÓ AKI NEM NEPPER és szeretne infohoz jutni!Legyen neki is véleménye lehet hogy nem Racce de szeret motorozni és segitségre van szüksége de nem TŐLED!
Én se anyám hasába tanultam meg hogy mit kell csinálni! innen indulj !
Nem fogok vele racsingolni vagy szétugratni a pályán. Csak dombra fel le stb. Ugratni nem akarok vele mert hamar szétmennének a teleszkópok. Mégiscsak 46 év körüli motorról beszélünk.
Akkor jó racsingolást vele!
Egyenlőre nem fogom még eladni. Majd maximum tavasszal. Jó lesz majd hóba kicsit marhulni. Meg ameddig nincs hó a krosszpályán randalírozni.
Kb olyan, mint Babettákon a tengelykapcsoló? Az szép:DD
Mennyit kérsz érte?
ez nagyon erős konstrukció:)

Tipikus műszakilag inkorrekt digó hulladék:)