Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi, ha nem sikerül a tengely megbeszéljük.
Így van, a szerelhetőség. Volt egy kétsebességes Puch blokkom, abban kicseréltem mélyhornyúra és semmi problémát nem okozott.
Köszi
A Zöld KS Győrbe ment egy sráchoz aki magának restaurálja:)
suzu777! üdv! Kéne egy válasz:1 blokk szétszedve!+ karbi ha van.( FT) Ehhez!
Mi az akadálya a sima mélyhornyúnak?
Ja igen L17-est akartam írni összekevertem bazmeg csak nna!
Annyira szar vagy, hogy az már fáj (DE TÉNYLEG)
hogy lehet véleményt írni valkinek ha fogalmad nincs arról amiről írsz?
BO17 a Sachs-ban van L17-meg a puchokbanA puchban meg filléres a BO-hoz képest De volt itt szó a kérdező részéről a csapágyakról?

Asszem BO 17 haggyadmár tesó. NÉZZÉMÁNUTÁNA
nna ilyen ferdehatásvonalú csapágyat hol lehet kapni olcsón? a típusa asszem BO17-es mert itt a lacházán a faszkalap dbjáért 11 ezré akar adni.
van bontott blokkom jo föcivel...
Ferde hatásvonalú csapágynak hívják.
A bonthatóságon kívül smemi nem indokolja a hazsnálatát motor főcin.
Normális utcai motorkat meg nem bontogat az ember hetente.
Fel tudom újítani a főcit.
megnézem hogy van e de biztos tökéletes nincsen de jóállapotú van valamennyire
de ezeknél a főtengelynék a csapágyazása nem olyan mint a többi csak hogy tudjad. ennek a csapágya nem olcsó!
speciális csészés csapány kell.
Bocs. Igen arra.
milyen tengelyre gondolsz? a főtengelyre?
Sziasztok. Egy kis segitségre lenne szügségem, vettem egy Puch Monza tipusú 4-sebességes gépet.A "felújitott blokk" mindössze egy dugattyúra volt igaz, szerencsére van hozzá egy tartalék is. A kettőből egyet össze tudok hozni, főtengely kivételével. A tartaléké S alakú lett, a másik hajtókar elfogadható de tűgörgője ennek is rossz. Ezért érdekelne egy jó tengely vagy bontott blokk.
ühüm azért adtam kicsit kenőanyagot mert anülkül nem nagyon vitte.
De viszont a hilti kőfúró az meg vígan vitte bár csak kicsit megolvasztja a fogaskereket de persze mindig kiengedem ésaztén újranyomom rá .
Kemény anyagot lassú fordulaton kell fúrni nyilván, és rendszerint kenőanyag nélküli hűtéssel.
na találtam nagyon jót itt leírja hogy melyik milyen cucc milyen és mennyire jó :D http://www.mopedarmy.com/wiki/...
jaja olyansmi:)
ja oké értem de nem tudtam ghogy a simókon is edzett van csak bár utángyárfostról tudtam csak :) így is lájk amit írtál nna mert én is folyamatosan köszörűltem mert mindig belillult vagy olvad a fúró :D de úgy tudtam csak megoldani hogy alacsony fordulat és wd40-el fújom folyamatossn mp-enként akkor jobban viszi.
Dinamikus flexelés váááááá
a egyensúyozva van bőven mert a fogastkereket beraktam egy tengelybe és akkor nyomtam rá flexel és akkor folyamatosan forog a fogas kerék és arányosan csiszolódki ki :)
Kispajtás ne beszélj már zöldségeket te is..
A szocialista motorok normálisabbja éppen arról híres, hogy agyalágyult módon megedzettek bennük mindent, zt is amit egyáltalán nem keleltt volna.

Nyugati motorn iylan nincs, mert ott piacgazdaság és költséghatákonyság volt, aminek nem kellett keménynek lenni az nem is volt az.

A simson gyári kuplung kosara egy acél öntvény egy rászegecselt acéllemez kosárral.
A kosár edzett lemez, fúró alig viszi, a kikönnyítése kínszenvedés, likanként lehet fúrót köszörülni.
Maga az agy mint mondtam acél öntvény ami sík hülyeség, az iylet kööltséghatákony helyeken valami puha fosból csinálják é csak a fogaskoszorú acél.
Megmunkálni ezt is igen kellemetlen.
Az utángyártottak az más tészta.

Lehetőleg ne hozzuk elő ismét a "szocialista motor szar anyagból volt " című témát mert ez baromság.

Riga, verhovina, komár, az igen, de az ndk motorok nem, azokban rendes anyafból készültek az alkatrészek.
Rendesebből mint ép elmével kellene.

Biznyíták rá az én 60+ ezer kilométeres teljesen hibátlan állapotú kuplungom.
Ki lett egyensúlyoztatva? Házilag úgy tudod hogy felrakod egy kúpra aztán nagyjából reszelgeted apránként de nem lesz a legjobb.