Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

WWW.Wieser.at azthiszem.
Lehet még esetleg a www.zweirad-boerse.de-n is.
Hali! arra nem emlékszel, milyen fúvóka volt benne?
Zündapp kolléga!
Sajna csak a cégnél tudok internetezni, mint a kőkorban, és ott is alig. Egyébként egy hétig szabin voltam (favágás, tüzelőhordás stb), de ahogy olvastam a kérdést, rögtön válaszoltam is rá. Bocsi, hogy későn, de ilyenek a körülményeim!
Üdv! Tud arról valaki valamit, hogy az 50-es cobra főtengelyt eltérő méretű csapszegfurattal gyártották? Tegnap blokkot cseréltem és a dugónál jöttek a gondok.. A tűgörgős kosár nem ment a főtengelybe. Volt tartalékban egy új, de jóval vékonyabb falvastagságú kosaram, ezzel tudtam összerakni. Mindkettő 50-es blokk. A 80-as főtengely is nagyobb furatú,de ott vastagabb a csapszeg is.. miféle tákolás ez már megint?
Már megint a mese habbal...
Mióta ígérsz már fotókat a nagy Puch királyról, aztán semmi. Menjél aludni, pá.
bazz kimaradt a link
nna itt van.
na itt a vidim a mocimról :)
hali!

nekem volt ilyenem! nekem gyárilag fojtottan 45 km/h volt
dzsuvás volt a kipufancsom és ki égettem szép tisztára.
és a hátsó lánc áttétel miatt túl nagy áttétel volt . asszem 44 vagy 42 fog volt, és helyette 38-ast kell tenni rá.
Bár én megbuheráltam a hengert. úgy hogy a hengerfejet lemartam 1.5 mmre. és akkor már ment 60-65-öt
ha válaszolsz majd a kb. 1-2 hete küldött e-mailomra,akkor én is segitek...
Pár ebből le van fojtva szemtelenül az a gond. Vedd le a kipufogót és próbáld ki hátha jobban megy.
Uraim!
Van valakinek tapasztalata Morini blokkos KTM-PL 40-Ről? Milyen fúvóka volt a 12-es Dellorto karbiban? A szívócső membrános.
Gyújtás jó, benyát kap, pöcc-röff, de kiba..ott erőtlen, szerintem max 4000-et forog, és negyedikben 35 a vége!A kipuffogó gyári ktm, és már agyhugykövet kapok a szekértől!
Segítsééééég!
Vannak neki még az eredeti Gyári puch tömítéskészlet monzához radiaxcsapágyak ugyszint monzához eredeti gyári még kisincs bontva rajtava még azis hány schilling volt annakidején :)
Ismerek egy Szerelőt itt Móváron akinek van 50/6 swd blokka 0 km es teljesen felújított. és vizes zündappja meg sima levegőhűtéses cobrája ő mondta hogy valóban ment a cobra 110 1 hétig! aztán szétrepült benne valami de viszont a herculesek és a dappok bírták főleg a herculesek a motoplat gyujtással és azok tényleg mentek 100 felett 50 es létükre 50 éve szerelő a bácsi...Képeket amint bejutok csinálok ő maga gyárt amugy Cobrához bármihez dugattyút multkor pont egy léghűtéses cobrát szerelt ahoz csinált dugót :)
csalás az egész!nézd meg a lejtön "elvileg" mennyit megy,és amikor jön az emelkedö a fordulat visszaesik mint az állat,és a sebességjelzö majdnem ugyanannyit mér...
Jut eszembe miért van az mostanában a Cobrámnál hogy 60 nál megakad az óra és néha csak felpattan?
Micsoda?
Neked biztos könnyű de egy méretésért nem megyek oda. Amúgyis ha minden igaz akkor találkozunk Velencei tó mellett aztán lehet vele menni egyet.
De a tied nem annyi lóerő.Ahoz kellene még pár dolog a tiedre ami azzá tenné.
Természetesen a szánalmas részére értettem
Pestre feljuttatni nehézkes?!
Mekkora egy szánalom vagy...
reménytelen eset vagy...
50 es gépen bizony itt be kell hajolni rendesen az idom mögé. Mutass akkor olyat ami 50 köbösön van kajak felrakom a telefont vagy valamit aztán rá a kamerát és karácsonnnyfaaaaaa. Exöszájszbúk.