Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jól példázza amit mondtam...

Mindamellett, hogy tök jó hangja van (bár nekem sok a szívászaj, amitől kicsit "bőőőőő" hangon szól) de szépen megy.

Viszont kiválóan látszik, hogy annyira túl van áttételezve, hogy alig gyorsul.
Ha jól látom azon az enyhe emelkedőn az utsó fokozatot el sem viszi.
Az a rossz hírem van, hogy nem csak a kilométerórák, ahnem a fordszámmérők is szeretnek sietni:)
GPS videót honnan? Rakjak fel egy karácsonyfát a motorra és filmezzek egy ájfónt egy digitgéppel? Akkor hogyan hajoljak rá a tankra? Még a sima órásat meg tudom valósítani de a gpst nem.
Mert a 80 asok 80km/h ra vannak fojtva. Bele van ütve a kipuffba is.
ez egy reálisnak tünö http://youtu.be/vj484QxvREw
a 9 lovas 80-as zündappom hosszu áttétellel megy 90-et,akkor hogy mehet egy 50-es 6,5 lovas 100-al? gondolkozzatok már egy kicsit..
ha ilyen nagy szájhösök vagytok,miért nem dobtok be egy gps videot? már multkor is mondtam,hülyeséget én is tudok állitani! pld. a babetta megy 80-at.... lejtön hátszéllel még igaz is..
te 58 kg vagy? bazz ennyire koplalsz? A 58 kg-os csajnak jó lehet mit fogni rajta!. Remélem te nem buzulsz?
Régi téma de felhozom: a motor 7100-on ad 6,25-öt de érezhetően gyorsít vadul mondjuk 8500-ig akkor az hány lóerő 8500-on?

Valaki megválaszolhatná hogy ezmévan.

Amúgy tényelg próbáld ki ha tehted valamelyik kolléga odaadja szerintem egy körre a gépét.
Persze, azt esetleg elhiszem, hogy pár százalékkal lehet emelni a vágsebességet a gyári áttétellel megadotthpoz képset egy oylan áttétellel amit még éppen elvisz a motor.

Példkéánt említeném a sima széria simsont ami a saját áttételével visznylagosan dinamikusan mozog, ez elöl 15 ös kisfogas, de elviszi a 17-es fogast is, csak azzal mr lomha mint a tetü, és a legkisebb szembeszél is viszafújja. A saját gyári cuccával a megadott 60-65 re képes max aberráltan hosszúval meg pár százalékkel többre,ezzel akár alérheti a 70et is.
Csak így már hazsnálhatatlan szerntem.

Am onbórgyoakat láttam pukkzündikreidler témában, mind iylen nemgyrsuló túláttételezett cucc hang alapján, miközben a Km óra irreálsian szalad felefelé.
(simsonból is van iylen elég:)
Azt meg sosem veszed bele még a számításba hogy egy hosszabb út is kell hozzá amelyken meg tudja futni ezt a sebességet illetve ne legyen szembeszél
Az ötödik percnél Marmoly Dani jön a képbe P20-szal.
Szabó Gabi megy az első helyen.
Tavaly Gyuribá (Suzu 77) motorjával mindent megnyert, kivéve ahol elhasalt, de még ott is harmadk lett.
Ez meg már a saját motorja.

A második helyen egy 500 as honda megy Bánkuti Tamás kezei alatt
(Kisszabó 250 es Yamahán ül)

A kamera Kisdió (Diós Krisztián) sisakján van, dettó YAmaha, de 350es
Bizonyára...
A narancsom kb 82 kg, én vagyok 58 kg, simán megy 90 felett.
Furi módon ezek a technikai adatok, miszerint hategészkevés loerő 5 sebivel 100 kilós motor +70kilós átlagpilóta az 80-85 nem több, könynebb pilótával nagyn max 90, ez valahogy fedi azt amit álíltani szoktam...
Robogós meg kis sportomtoros topikokban szoktak még irreális sebességekről álmodozni.

ettől függetlenül TÉNYLEG kipróbálnék egy iylenből egyet ami a gazdi szerint 100 felett megy.
Szerintem meg az a lényeg hogy tudjuk mit tudnak a motorjaink és ez a lényeg.
Ez az 5 sebességes.
Nem tudom mit vagytok oda, az én narancsommal is simán lehetett kamionokat előzgetni, amik 80-90 alatt sehol nem mennek.
Bocsi úgylátom gyorsabban írtam be a címet, mint ahogy ez a tetü értelmezte volna és nem ellenőriztem. Tehát a jó cím: aradigyuri@freemail.hu Ez már tényleg jó és mégegyszer: bocs!
meg ezt itt el kéne olvasni ...http://www.technik-ostfriese.c...
ajánlom mindenki figyelmébe a gyári adatokat,ami az uj állapotra vonatkoznak,és nem érdekük hogy kisebb adatokat adjanak meg ,mint amit tud a gép! http://www.moped-museum.de/her...
és ebben is vizes blokk van már régota,csak ez régebbi kép...ja,és a 6 gangos verzio