Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eladóvá Vált a Cometem MŰKÖDÉSKÉPTELEN jelzem mindenkinek felújításra szoruló motorral +1 pót blokkal 2 +karbival +komplett első teleszkópal eladó 40 ezer ft alku NINCS ajánlatokat érdeklődéseket Emailben várom hammerl_kristof@freemail.hu főleg kp érdekel de mindent meghalgatok Üdv:Kristóf
a román zündapp...nem japán! http://www.jofogas.hu/bacs_kis...
mire célzol?
a motor jó állapotban van csörgés mentes és én is mentem vele. valóban nagyon elmebeteg ez a motor!
2-esben kihúzta gyorsan 80-ba 3-asba megvan a 100-as is.
kb 130-140 el lehet lazán elhúzni.a picsbe...
csak a dobja vmi nem jó mert hülye frekvenciahangon adja. és 14ezret leforogja simán. ja és mopedként van használva :D a vázon 50-es van beütve a blokkon meg semmi ccm. szal nopara. xd
A vuki lányé?
Ez egy szétküldött szar... Okos ember nem írja le, hogy mennyire bassza szét a blokkot.
kell valakinek? http://www.kepesmotor.hu/kawas... a vas a haveromé.
nekem vw golf 1.9-ess 0 liter.
2,2-es Mercedes 3,8...
na szerencsésen nagyon olcsón jutottam hozzá a paioli narancsszínű gázos telókhoz:) és felújítottam (pucolás és friss olaj bele) és pöpecül működik. és az most van a café raceremben :)
hát itt a lényeg hogy mire akarod használni hogy nyelezésre vagy boltba járni vele :D
ha nyelezni akarod akkor tuti jó a 2T vagy nagyobb köbcentis 4T
Mondom, nekem a romet izé direkt teccik.
Monnyuk menni az sam magy:)
Én meg évek óta olvasom a pit fórumot:)

A kicsik elhiszem ggy visznylag sokat elmennek, cserébe gynegák mint a fos.
Amúgy nem olyan rosszak ezek a kínai 4t dolgok. Volt szerencsém egy quinqui vagy mi qt 50 hez valami ilyesmi volt a neve. Kasztni kymco másolat rettenetes kopogós rigeg műanyagból de alapból vitte az 50-60 at. München mellett jártam vele boltba 2 hétig. 12km volt benne amikor elkezdtem vele menni aztán valami 500 körül volt amikor otthagytam keresztapáméknál. Egyre jobban ment. Állítólag fojtás kivétel után ment picivel többet is. De jobban gyorsult.
az oké de ismerek olyan embert aki 15-20ezek km van a kínai blokkjában és semmi baja nem volt. mert mondhatni hogy amilyen a motor olyan a gazdája is. :) bár nagyon sokan nem igazán ügyelnek a 4t motorra azaz rendszeres olajcsere meg légszűrő stbstb...
pl tegnap csevegtem egy szerelővel aki behoztak náluk egy kínai robogó- 4t-t és a gazdija nem ellenőrizte rendszeresen a olajat és beáll a blokkja mintb a szög. és neki 60 ezer ftjába fáj a teljes generálozása..
Liter liter egyremegy.
dieselt nem célszerü a benzinessel összevetni...
Khm egy 1.9 SDI VW 3.8 litert eszik 100km en.:D
Amelyik kínai megy is, az erősen üzemórás.
A széria 4t blokkosat meg egy 30 éves széria simson kikerüli.
amúgy alakulgat a vasam...
hallod igaz hogy gyenge de nyomatékos, és cserébe kevés fogyasztást kapsz érte, és ebbe lazán lehet berakni 125-öst vagy agyontuningolt 140 vagy 160-as stomp féle pit blokkot. és oszt jóvan . bár a barátomnak akinek eladtam a lifan 125-ös zsírúj blokkot ami nagyon keveset használtam na ő belerakta a schwalbéba és rakot bele tuning cdi-t és nagyobb karbit meg mindent. és megy mint a veszedelem, meg gsx-r első tárcsafékkel.
és csak max 3.5 litert evett meg 100-on
A lehető legprimkóbb kinai blokk, jó 40 éves honda másolat, ygnege mint a harmat.

kkor mert inkább a romet zetka abban legalább kevésbé ronda blokk van:)
csutkakormányt rá!
hmmmm..nem is rossz,legalábbis kinézetre. http://www.jofogas.hu/baranya/...
az elsö japán zündapp...
Vannabe Suzuki.:D Fúúú kiakadtam a képen