Szépen kitisztogatod az eredeti helyeket új éket raksz bele előtte az ék alá tehetsz egy kis gyurmát így nem fog kiesni és pontosan visszahelyezed a lendkereket. És esetleg pár gumikalapács ütlegeléssel fixálod a pontját.
Sziasztok!
Köszi a segítséget. Lesezdetem a lendkereket és úgy tűnik meg van a hiba. A képeken látható, hogy valószínű szar volt az ék, és belenyírt a lendkerékbe. Szerintetek a képek alapján új ékkel érdemes még ezt visszatenni, vagy keressek másikat?
Üdv
nem elállítódik hanem nincs jól beállítva mert majdnem szinte felső holtponton van.
és ezért kicsit visszább kell állítani a gyújtás akkor jó lesz
ha mégse akkor kondi vagy trafó.
Sziasztok!
SOS.
Van némi gondom esetleg tudtok segíteni. sachs 505/2 blokkról van szó. hidegen megy rendesen, mármint 20-25 celsius között, de ha ilyen 30 felett van a hőmérséklet kb 5 km után elkezd durrugni vissza a légszűrőbe mintha elállítódna a gyújtása (ducati 31.16.80) és útógyújtása lenne aztán némi ösztökélés rugdosás és tologatás után ismét beindul. Létezik, hogy a melegtől elállítódik a gyújtása, és ha igen mit lehet ez ellen tenni? Szerintetek egy ilyen motornak napi 50 km nagyon sok?
Üdv mindenkinek
Szarjátok már le most mit kell egymást húzni ilyen szarokkal. Örüljetek a 2 keréknek és a motoroknak. Ki hogyan élvezi az más dolga. De egy fórum hsz miatt nem jönnek ki házhoz az biztos mert 125 ös blokk van a simsonban
és ki fogja tudni melyik motorról van szó pontossan?
és itt nem írtam le a vázszámot se blokkszámot no meg hogy ki fogja a használni a motort, és az se tudná hogy hol próbáltam ki a motort (pl mondjuk a vesenypályán vagy reptéren akárki faccomtudja). bizonyíték? ülj le egyes! és neked van a nagy szád amikor a honda mvx-el járkáltad jogsinélkül? no meg a gemma mocikáddal?
esetleg pár motor biztosítás nélkül?
A piros kerekes nagyon ronda és a kerék nekem erősen hajaz egy náci jelképre a fekete napra http://www.mudsworld.co.uk/gal...
a többi szép. Persze vedd azt hogy ezek sok pénzt rálocsoltak a motorjukra én meg ezt olyan alkatrészekből raktam össze ami már méhtelep gyanús volt csak szabadidőmben mindent felújítottam mert motoralkatrészt nem viszek méhtelepre csak akkor ha már tényleg használhatatlan. Szerintem szép lesz. Váltóval kell majd szenvednem a beállítással mert megvan az összes fokozat de a 4. csak úgy ha tartom lábbal.
Mostmár csak készítek két oldaltakarót a KV racer Zündürünndappra aztán kész. Kapott új dugattyút meg gyűrűt bejáratós de még így is szépen veszi a nyálat a Dellrotyóval. Légszűrőm nem volt hozzá meg lusta is voltam a csövet megcsinálni közben találtam egy odaillő direkt odavaló direktszűrőt pár kisebb módosítás maradt még aztán jó lesz. Lényegében ropi áron építettem egy szép motort.
Köszi a segítséget. Lesezdetem a lendkereket és úgy tűnik meg van a hiba. A képeken látható, hogy valószínű szar volt az ék, és belenyírt a lendkerékbe. Szerintetek a képek alapján új ékkel érdemes még ezt visszatenni, vagy keressek másikat?
Üdv
konkurencia?
és ezért kicsit visszább kell állítani a gyújtás akkor jó lesz
ha mégse akkor kondi vagy trafó.
SOS.
Van némi gondom esetleg tudtok segíteni. sachs 505/2 blokkról van szó. hidegen megy rendesen, mármint 20-25 celsius között, de ha ilyen 30 felett van a hőmérséklet kb 5 km után elkezd durrugni vissza a légszűrőbe mintha elállítódna a gyújtása (ducati 31.16.80) és útógyújtása lenne aztán némi ösztökélés rugdosás és tologatás után ismét beindul. Létezik, hogy a melegtől elállítódik a gyújtása, és ha igen mit lehet ez ellen tenni? Szerintetek egy ilyen motornak napi 50 km nagyon sok?
Üdv mindenkinek
Ne legyél már hülye...
amúgy cometcafémban raktam kocka 17-es binget és egyre jobb lett és paioli gázteló van bent. sokkal jobb a komfortja. :)
még fejlesztgetem :)
és szterinted? az országban lehet kettő is belőre vagy pár db úgy is át lesz fújva. mert nem szép a fényezése.
akkor nincs miért büntetni...a kocsimban is sörözgethetek,ha nem indulok el utána...
Van jogsim, vannak a motorjaim biztosítások. Az, hogy amik a garázsomban állnak, milyen biztosítással rendelkeznek, szerintem tökmindegy.
és itt nem írtam le a vázszámot se blokkszámot no meg hogy ki fogja a használni a motort, és az se tudná hogy hol próbáltam ki a motort (pl mondjuk a vesenypályán vagy reptéren akárki faccomtudja). bizonyíték? ülj le egyes! és neked van a nagy szád amikor a honda mvx-el járkáltad jogsinélkül? no meg a gemma mocikáddal?
esetleg pár motor biztosítás nélkül?
a többi szép. Persze vedd azt hogy ezek sok pénzt rálocsoltak a motorjukra én meg ezt olyan alkatrészekből raktam össze ami már méhtelep gyanús volt csak szabadidőmben mindent felújítottam mert motoralkatrészt nem viszek méhtelepre csak akkor ha már tényleg használhatatlan. Szerintem szép lesz. Váltóval kell majd szenvednem a beállítással mert megvan az összes fokozat de a 4. csak úgy ha tartom lábbal.
érdeklődéseket Emailben várom