Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szépen kitisztogatod az eredeti helyeket új éket raksz bele előtte az ék alá tehetsz egy kis gyurmát így nem fog kiesni és pontosan visszahelyezed a lendkereket. És esetleg pár gumikalapács ütlegeléssel fixálod a pontját.
Sziasztok!
Köszi a segítséget. Lesezdetem a lendkereket és úgy tűnik meg van a hiba. A képeken látható, hogy valószínű szar volt az ék, és belenyírt a lendkerékbe. Szerintetek a képek alapján új ékkel érdemes még ezt visszatenni, vagy keressek másikat?
Üdv
Ha beíroegy fórumra, hogy én vagyok binláden, jasszerafat vagy akárki, ennek nicns súlya, ez ne vallomás:)
nem elállítódik hanem nincs jól beállítva mert majdnem szinte felső holtponton van.
és ezért kicsit visszább kell állítani a gyújtás akkor jó lesz
ha mégse akkor kondi vagy trafó.
Sziasztok!
SOS.
Van némi gondom esetleg tudtok segíteni. sachs 505/2 blokkról van szó. hidegen megy rendesen, mármint 20-25 celsius között, de ha ilyen 30 felett van a hőmérséklet kb 5 km után elkezd durrugni vissza a légszűrőbe mintha elállítódna a gyújtása (ducati 31.16.80) és útógyújtása lenne aztán némi ösztökélés rugdosás és tologatás után ismét beindul. Létezik, hogy a melegtől elállítódik a gyújtása, és ha igen mit lehet ez ellen tenni? Szerintetek egy ilyen motornak napi 50 km nagyon sok?
Üdv mindenkinek
és ha viccből mondtam? jaaaajjj mááárr.
(Ne legyél már hülye...) Joga van hozzá hogy az legyen!
Irásban tettél vallomást. ember!
Ne legyél már hülye...
jaja.

amúgy cometcafémban raktam kocka 17-es binget és egyre jobb lett és paioli gázteló van bent. sokkal jobb a komfortja. :)
még fejlesztgetem :)
ott a pont. egyébként addig nem bukik le amig meg nem állítanakvagy kapnak el. nna.
na igen milyen motor?
és szterinted? az országban lehet kettő is belőre vagy pár db úgy is át lesz fújva. mert nem szép a fényezése.
És még ha megy is vele?! Az ő dolga. Mi meg örüljünk neki hogy élvezi a motorozást.
és akkor mi van,ha nagyobb motor van benne? ha nem megy vele az ember

akkor nincs miért büntetni...a kocsimban is sörözgethetek,ha nem indulok el utána...
Szarjátok már le most mit kell egymást húzni ilyen szarokkal. Örüljetek a 2 keréknek és a motoroknak. Ki hogyan élvezi az más dolga. De egy fórum hsz miatt nem jönnek ki házhoz az biztos mert 125 ös blokk van a simsonban
32746-os hozzászólásban írod melyik motor.

Van jogsim, vannak a motorjaim biztosítások. Az, hogy amik a garázsomban állnak, milyen biztosítással rendelkeznek, szerintem tökmindegy.
és ki fogja tudni melyik motorról van szó pontossan?
és itt nem írtam le a vázszámot se blokkszámot no meg hogy ki fogja a használni a motort, és az se tudná hogy hol próbáltam ki a motort (pl mondjuk a vesenypályán vagy reptéren akárki faccomtudja). bizonyíték? ülj le egyes! és neked van a nagy szád amikor a honda mvx-el járkáltad jogsinélkül? no meg a gemma mocikáddal?
esetleg pár motor biztosítás nélkül?
Nekem ezt az összes fokozottal kezdte el játszani, egyik pillanatról a másikra, majd el is múlt.
A piros kerekes nagyon ronda és a kerék nekem erősen hajaz egy náci jelképre a fekete napra http://www.mudsworld.co.uk/gal...
a többi szép. Persze vedd azt hogy ezek sok pénzt rálocsoltak a motorjukra én meg ezt olyan alkatrészekből raktam össze ami már méhtelep gyanús volt csak szabadidőmben mindent felújítottam mert motoralkatrészt nem viszek méhtelepre csak akkor ha már tényleg használhatatlan. Szerintem szép lesz. Váltóval kell majd szenvednem a beállítással mert megvan az összes fokozat de a 4. csak úgy ha tartom lábbal.
Arra nem gondoltál, hogy a rendőrség is olvassa az internetet?
Itt kezdődik a szép motor:
Tanulj már meg olvasni:
érdeklődéseket Emailben várom
Mostmár csak készítek két oldaltakarót a KV racer Zündürünndappra aztán kész. Kapott új dugattyút meg gyűrűt bejáratós de még így is szépen veszi a nyálat a Dellrotyóval. Légszűrőm nem volt hozzá meg lusta is voltam a csövet megcsinálni közben találtam egy odaillő direkt odavaló direktszűrőt pár kisebb módosítás maradt még aztán jó lesz. Lényegében ropi áron építettem egy szép motort.
hali érdekel!