Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tessék. 10 körül csal az óra ekkor még lui motorja volt. Még mindig így megy.
Te és mivan akkor ha törvényileg határozva volt az, hogy 6,25-lónak kell lennie és mivel ez szabályozva volt ezért az ahoz a
lerőhöz tartozó fordulatot adták meg.Nyilván vastagon föléforognak ezek a 7100-nál.Aztán, hogy kinek hogy megy az más tészta nekem 90-et mértünk még annó.De nagyon jól gyorsul és élmény vele örjöngeni!
ekkor még nem volt gps-em,az ora is szar,de a fotogép ott van a tankon!
érdekes,ha már bizonyitani kell az állitást,akkor már megoldhatatlan a gps mérés.. én hungarocellt szigszalagoztam a tankra,és arra rá a fotomasinát!a gps-t pedig a müszerek mellé lehet szigszalagozni ezt a gyengébbek kedvéért irtam le,akik az elmult 1-2 évben nem hajlandoak lemérni azt amit állitanak!
és van ilyen is!
egy kis érdekesség..
szerintem kb.5-ször annyit motoroztam már életemben,mint slick mester,de ez lényegtelen....100-as tempohoz kb. 10loerö kell,ha megnézi az ember az adatokat: 125-ös mz 10lo-100km-h,125 zündapp 17lo!-120km-h,stb. aki okosabb a gyárnál,az jelentkezzen a találmányi hivatalnál,hogy legyözte a fizika törvényeit!
De érdekes az übersimsonhűdefasza 4 ganggal megy 100 at itt akadok ki sokszor. A fullgyári mérnökök által kiszámítottat mindenki torpedózza a reszelt fostubus simsonokat amiben dugót kell cserélni pár ezer km alatt azt senki. "nahámerakátejóranemhazudik" én is át tudom állítani. meg miért rögtön azzal jössz hogy nem jó a km óra nem jó a fordulatszámmérő stb. Elhiszem hogy kigyengül a rugó de ha óra szerint 1000 az alapjárat és gyárilag is ez az érték igazából.
ombre, ha 7100 on adja a maxot, az nem fog 10-et forogni.

De nem akarok vitatkozni, a száémokból kijött a gyári érték, oszt enji:)
A sachs terhelés alatt leforog 10 fölé valamivel. 5. ben is csak kell neki elég hosszú út no meg idom mögé hajolni.

Sachs váltóáttételek: Primär: 1: 3,21
Gänge: 1: 4,6, 2: 2,73, 3: 1,95, 4: 1,50, 5: 1,33
Az ötös váltós cuccnak, mint előre sejthető volt 10200 at kellene forogni utsó fokozatban, hogy valós 100 at tudjon.

Mivel, a széria motor a legnagyobb teljesítményét a belinkelt adattábla szerint 7100 as fordulaton adja le, kevéssé valószínű, hogy 3000 -et túl tudjon forogni:)

Ha a maximális teljesítményhez társuló fordulatot, és az áttételeket figyleembeveszük,ravaszul kigyün a gyárialg megadott végsebesség érték:)

Vélhetően a jobban sikerült példányok mehetnek 90környékén, de 100 at semmiképpen.

az előbb saccoltam, hogy 9 nél többet kelleneforognia a 100 hoz, és tényleg:)
(makesztem? D:)

Vagy nemjól számoltam, vagy a fizika nem érvényes a zündapptulajokra:)

De tulajdonképpen tök lényegtelen hogy 85-90vagy 100 a vége, jó kis motorok ezek, akármennyit is mennek.
Gyurbá, kicsit félreértetted, kétféle dologról bezséltünk, kicsit összekeverted őket.

Afelől nincs kétségem, hogy egy nyitott 80as megy 110-et, de akkor az nem 6,2 loerős, hanem 10+valaemynni.
Simán vissza lehetne számolni az elért fordulatszámból a valós végsebességet az áttételek és a kerék alapján.
Aki akarja, tényleg megteheti, én nem túrázatatom rajta magm nagyon, eléggé mindegy szerintem, hogy 80 vagy 85:)

Bár nem tudom, de vélhetően a hatsebis hatodik fokozata valahol 1,:20 alatt lesz kicsivel, oylan 1,17-1,18 körül talán, mert gondolom a hatos sűrűbb mint az ötös.
Ebből és a szokásos szekunder (lánc) áttételből saccra mondom, d szerntem 9 nél biztosan többet kellene forognia, hogy a valós 100 at elérje.
Nem oylan ördöngősség, csak vlami nagyjából hiteles fordszámmérő kell hozzá.
Neked legalább hihetne Zoli. Az 5 sebességes megfutja a 100 at akkor a 6 meg tudja futni a 110 et. Nekem a cobrám a régi bordó igazoltan ment 112 km/h t. Józsi (zundapp) te meg nem is motorozol. De amúgy rátok hagyom, tudom mennyit megy és az a lényeg nem amit ti hisztek. Legalább suzunak elhihetnétek mert jártasabb az ilyesmiben.
imádom az olyan hozzászolásokat,amikor valakinek fingja sincs,hogy miröl van szo,de hozzászol! legalább elötte végigolvasna 1-2 oldalt...
ja,és szériagépekröl ment a vita,nem a tuningosrol....legalább olvasd vissza a hozzászolásokat!
nem a yamahádrol van szo,hanem a hercules blokk 110-es sebességéröl
és mitöl lennénk szájhösök, mert tavaly meg idén is ugy néz ki hogy
vagy 20 22 motornál gyorsabb a yamaha . mitöl mikor 27le gyárilag?
meg 8500 helyet ha kell 12.500 forog és padon mérve az utcai bol készült 50 le , a gyári pannonia fékpadon fötengelyen fehéren feketén. ez tény.akkor ? Szájkarate csak itt van gyertek el egy versenyre az lehet villantani hogy mennyit megy a zündapp vagy a herkules.
a gps ujonnan 15ezer körül már kaphato ujonnan,a telefonos gps szart se ér.én és sokan mások meg tudták oldani a fotogép rögzitését a tankra,de ha ez meghaladja a tudás és kreativitásszintedet,akkor inkább ne nyulj semmihez,amihez egy kis fantázia kell! a cobrához meg végképp ne...
ha megengeded,talán ezt egy kicsit jobban tudom,mivel nem 1db zündappom és herculesem van.. ujra mondom,szájhösök gps-t a motorra!
32576-ha nekünk nem hiszel...
igaz
tegyek km órát a frankenstenre?
a 250ccm is az én irányitáasom szerint készült azért 250ccm mert tavaly mindenki ki volt akadva hogy 350ccm. behozták a külön kategoriákat ezért lett 250ccm amiböl áll még 2db racevan az udvarban.
A 100 km / h sebesség az nem kizáró ok 1 50ccm nél mert vagy 22 éve a csabának hoztam az nszk-bol 1 hercules ultra 6 sebb vizes motort 50 DM ért és tartosan 110km/ó közlekedett vele. Söt még én is,. Ha végre teszek láncot a 80 Zündapra akkor 110km / ó meg se áll.