Komolyan lassan többet tudtok a motorjaimról mint én magam. Akkora faszság ez a magyar mentalitás mindenki életébe beleáskálódni. Ha nem tetszik valami el lehet jönni Veszprémbe és megmondani nekem. De egy két ember nem menne el innen jó kis veszprémi vendégszeretet nélkül.
nna köszönöm :D egyébként igazad van hogy ha túlhegyezett hengereknél előfordul hogy a nagy ablakok miatt törnek ki az gyűrűk, meg a ami írtam a nyelezéstől a hirtelen gázelvétel is okozhat.
hali.. van egy x30m-em nem tudom kinek van még de az én gépemen csak egy gyűrű van és vas hengeres.. ez alap ezeknél?
illetve ti rendeltetek már innen ? http://www.puchshop.de/catalog...
hogy zajlik? mennyi a szállítás? stb....
köszönöm .. üdv.
10 fölé forgó motorba hót felesleges 2 gyűrű, ha meg race és csak a nyél van, akkor úgy is csak 7-8 felet használod, szóval akokr meg pláne.
ráadásul 1 gyűrűvel lassabban is kopik a henger.
Én is erre gondoltam. Gyűrű tört aztán vitt mindent magával.
2 Gyűrűvel raktam össze. Lehet akkor kiveszek egyet. Rakok fel videjót.
illetve ti rendeltetek már innen ? http://www.puchshop.de/catalog...
hogy zajlik? mennyi a szállítás? stb....
köszönöm .. üdv.
Az ilyen felső dugótörések rendszerint nem anyaghiba, hanem a kialakítás következményei.
Meg kell nézni mennyire szedte ki az ablak élét, sarkait.
Olyan is van, hogy a dugó csak azért törik, mert a gyűrű beleakad a helytelenül kialakított viszontes élekbe.
ráadásul 1 gyűrűvel lassabban is kopik a henger.
kellene kapcsolási rajz....
köszönöm