Á dehogy. Ahogy belegondoltam lehet túlmelegedett mert előtte meghajtottam (96 ot mért a trafitábla) aztán lassítottam. Aztán puff skkskfkdrkkrrkrkekrekkrkrekrkkr bőőőőőőőő és megállt.
Vegyél motort :) Hamarosan szembesülsz azzal, hogy bár rengeteg alkatrész kapható simsonhoz (amire temészetesen szükség is van :) ) a legkülönbözőbb de töbnyire minőségében szar és a "motort" üzembiztosan üzemeltetni nem tudod vele az átlag tuner felhasználó az alkatrész hibájárafogja felsem merül benne a saját motorjának korcsságából eredő tuningra alkalmatlan mivolta amihez a leghiperebb dugattyú a legszuperebbül megválasztott hajtókar és a legalkalmasabb olajjal is ott az alap probléma hogy egy olyan üzemi körülményt állítasz elő puszta használatközeben amit képtelen a motor elviselni hosszú távon.Úgyvettem észre ha a tunereknek a gépe mondjuk kihúz egy évet ucccán úgy hogy nem szakad szét benne valami fődarab akkor azt már sikeres tunying volt. :)
Hejj. Meg tudnád mondani, hogy SA-féle 4 felömlős hengerbe jó e a sima S51 dugattyú? Ha igen akkor milyen márkát vegyek stb? Mert eltört a gyűrű valamiért (nem huzattam, rendesen be volt karburálva stb) és kitörte a dugó tetejét. Ellenben a hengert nem húzta meg. Valamivel meg kell mennem iskolába.
Nyertél a 10 literen 50 forintot. Ők meg eladtak több üzemanyagot mint eladtak volna neked amúgy. Olcsóbb lesz lassan otthon olajat finomítani mint megvenni a kúton.
Én azt hittem, legalább a hét végéig kibírja!
Akkor megint kiderült, hogy én vagyok a hüyle D:)
Monynuk amire Pucci reagált az ironizálás volt a részemről
(mekkora király vagyok) de úgy látszik ezek ez indirekt témák nem mennek itt sem.
ezt is egy oylan écckombináttól kaptam, akinek tudása nem volt semmi, de egója annál inkább:)
Vegyél valami diesel kawasakit. Nem nagyon járnál benzinkúton.
Amit előbb-utóbb úgyis eltankolok. Napi 2000 Ft simán elmegy. Most legalább olcsóbban vettem meg.
Elmentem, és színültig telitankoltam a Zündapp-ot, plusz még egy kannát is.