Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lentebb írtam hogy minden szart el akarsz sózni. Vegyél inkább valami értelmeset.
megkapod a rigámat,abban csak 500km van,nem kell szerelni,ha meg mégis,azt még te is meg tudod csinálni...
látod,eggyel több ok,hogy ne kereskedj ilyen motorokkal,amihez nem értessz:)))
És szoptatok is rendesen.
Érdekes nekünk csakazért is bentmaradt mert a fém keret körbefogja az egészet.
Ki kell lazítani felül a csövet, és minden probléma nélkül leszerelhető.
Nekünk mindegyiknél be kellett nyomni a hűtőcsövet kicsit hogy lejöjjön. Nemtudom nekünk lejött az első takaró aztán a 4 gumibak csak odatartotta nehéz szülés volt.
Ha fordítvan van a hengerfej, akkor sem nehezebb levenni a pipát!
A hűtő sem változik semmiben, csak máshogy kanyarodik a cső!
Megvan a varázsa^^
de abban mi a jo,hogy mész 2 kört,aztán tolhatod haza?
Akkor ezen meg fordítva van a hengerfej mint ahogy a haveromén meg az enyémen. Na úgy már más tészta.
Persze de a feeling megfizethetetlen. Amikor megközelítőleg úgy megy a Simsonom mint az RS 125 az már jó. Ha úgy veszed lóerő/kilóra kb ugyanott van a Simson mint az RS. Csak mondom 45 és 50 kg között van a Simson.
Hűtőt úgy a legkönyebb kivenni, ha az egyik csövet felül kicsavarozod. 5 perc sincs, és kint van.
A gyertyapipád el volt baszva. Erről még egy kisgyerek is leszedte volna:
miért nem hallgatsz a tapasztaltabbakra? a simsont nem 12000 fordulatra tervezték,a zundappot meg igen....szarbol nem lehet aranyat csinálni,csak ideig-oráig ugy tünik!
Rendben de ez magánvélemény. Nekem nem tetszik az elgondolása az egésznek. A bilincses kipuffrögzítés nemjó. KS80 WC ről gyertyapipát nehéz levenni. Hűtőt igazi tetris kivarázsolni. Karbi jó helyen van. Viszont a kockablokkosoknak már jó a váltója (Ks80) Az előző mindegyiknek pocsék volt. De figyelj mindenkinek más tetszik. Eladtam? Aligha. Ha gondolod ma összetoltuk a mindenséget haverral és lefotóztuk. Még ma felrakom a képeket.
Zündapp-ot nem kell szerelni. Legalábbis egy normális állapotút nem. Csak Te azokat gyorsan kiszórod mindig!
Narancsot mennyit szereltem? Semennyit.
A WC TT-nek sincs semmi baja, napi 150-200 km megy bele, és hibátlan.
Dehogy költöm. 2000 ért bele egy dugó meg valamennyiért a hónolás mertmiértne. Aztán szalad újra. Megéri.: Így visítani motort még nem hallottam élőben. Terhelés alatt 12 fölé forgott könnyedén. Mindig is szerettem volna egy ilyen simsont. Zündapp kell a hóhérnak, nehéz szerelni. Cobrákat meg nem fogom minden nap hajtani.
látod,látod, nem kellett volna eladni a zündappokat,az legalább birja a nyuzást:))) igy meg szép lassan ráköltöd a hulladék simora a hasznot,ami a zündappokbol volt!
milyen más baj?
Nálad sok más baj van.
ÁHÁ itt a hiba hogy a kövér gáz után leveszed a hirtelen a gázt és akkor szorulni meg képes a dugattyú. ilyenkor kellett volna folyamatos gázfröcsögés és kuplungbehúzás mellet! mert hogy folyamatossan is kenje a keverék a hengerfalat.
mert ez volt a baj tuti mert nálam is pont ez volt a baj.
emzoliii javítsd ki ha rosszul értelmeztem...
Olyanon is gondolkodtam hogy sima S51 dugattyú csak 2 helyett 1 gyűrűt rakok rá. De nemtudom hogyan működne
látod,látod, nem kellett volna eladni a zündappokat,az legalább birja a nyuzást:))) igy meg szép lassan ráköltöd a hulladék simora a hasznot,ami a zündappokbol volt!
Gondolj bele amikor kint kétszer melegebb lesz hogy fog viselkedni a motor?
Az jó de ha mégegyszer bekövetkezik nagy valószínűséggel tudnifogod, hogy nem a dugattyú a hibás.