Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mit is akarsz cserélni?:D
testvirek,piros ládá http://youtu.be/NjfvBNJjGYA
neki már családja van...
Bence úgyis ilyenekre bukik.
tele van a világ iylen jól felgumizott kisringyókkal.
Nyilván megtalálja azt a zsákot aminek a foltja lehet.
Ok csak elég ratyinak tűnik.
Vaterán ott van 75 ért, annál lehet próbálkozni akkor.
25-öt adok érte.
Valakinek egy Sachs Supra 4GP-t? Akit érdekel 55 ért viheti.
Méghogy nem hozzád került...
Küldjél róla képet legalább!
Csere a Kreidler-emre?
Elhiheted, hogy ha meglennének itthon az anyagiak hozzá, itt is simán mennének az olyan szintű restaurálások, és nem ilyenekkel kéne találkozzak!
na ja így van...
pl a dömsödi motor gyűjtőnek vagy 100 feletti db motorja és ebből 70 %-a magya moci, közülül ritka white magyar cross motorok is voltak. voltam ott megnézni és ez magán gyűjtőé az egész.
Elég gyerekes dolog ez a nepper téma sokkal fontosabbnak tartom azt a tényezőt hogy ezek a műszaki és technikai alkotások gondos és szerető gazdához kerüljön aki értékeli és gondozza ilyen szempontból mellékes hogy itthon marad vagy külföldre kerül. Magam is vaciláltam annak idején mert egy osztrák ember jelent meg nálam mert látta frissen elkészült motort az első próba alkalmakor az utcán és utánam jött megnézni aprólékos szemrevételezés után nagyon dicsérte a restaurálás minőségét majd vételi ajánlatot tett rá de nem akartam külföldre eladni sajnos azonban épkézláb elfogadható ajánlat nem volt rá . A végső lökést az oszrák ember meghívása adta ott volt alkalmam megtekinteni a gyűjteményét annak minőségét és elhelyezését na az ott látottak alapján döntöttem az eladás mellett ott az az ember megbecsüli a motorokat szereti és ápolja őket mint más a saját gyermekét örülök oda és olyan körülmények közé került a motor! Jó érzés látni minden alkalommal a motort amikor arra járok hogy mennyire meg van becsülve és hogy van ápolva szerintem ez a lényeg !
Sajnos ez gyár is megszűnt ma már műanyag fröccsöntő gépeket gyártanak itt .tavaly sokszor vittem ide alkatrészeket kamionnal.
Nagyon köszönöm!
Valószínüleg "SUPERLUXUS" TYPE 50/3 G-SL lesz.
Tudom hogy oda
Veszprémbe került...
2 napja jött külföldről a motor...
Mit hogy miért?
szerintetek hogy állítsam be a karbit jobban ha tartós magas fordulaton kis idő után lehörög. a főfúvi 70-es a alapjáratinál eg 35-ös jó így vagy kell bele nagyobb? http://youtu.be/jYd1dtboGsE
Igazán nem akarok számháborúzni, de a Simson torténelemköny szerint, a Spatz váz, amire a Star is épült 1964ben jött ki szériában.
A tervezés 58 ban indultmeg .

Fogalmam sincs a mondott nyugati motor mikor jütt ki, vagy mikor tervezték, de nem lennék meglepve, ha a többi simson tipushoz hasonlóan a Starnak is megvolna a nyugati eredetije, talán pont ez amit betettetek.

Párszor már leírtam, hogy az s51 eléggé nyilvánvlóan másolat, a blokk sachs, a váz meg 1/1ben hercules vagy Zündapp vagy mi, csak az értelmetlen bölcsőt hagytűk el belőle, más tekintetben hót uygan az.

A turbós blokk is erősen emlékeztet vlamire rendszerét tekintve, talán éppen valami Pukkra asszem.

A szocializmusban ez eléggé így működött, nemigen fejlesztettek, főleg loptak nyugatról.