az iylen régi tuningleírásoknak kb smmi értelmük nincsen.
Rendszerint az utánépíts nem hozza a kyívánt eredményt, mert alapvető dolgokat nem szoktak rügzíteni bennük, úgymint:
Ablakok pontos elhelyezkedése a paláston
Ablakok szöge.
HA más nem is hiányzik, és mondjuk van egy korrekt kipufogórajz (iylet még ne láttam:) akkor már borult is az egész, mert alapvetően befolyűsolja az öblítst ez a két hiányzó paraméter.
Érdemes megnézni egy gokart homologizációs lapot, azon még a csapszeg súlya is meg van adva három tizedesig:)
nna elkészült a festések.
és félve ragasztottam fel a matricát de egész jó lett. bár ez nem restaurálás lesz hanem felújítás, de vmit vmiért. vélemény? amúgy a matrica nem az a vékonyféle fajta hanem rendesen jó vastag mint a félfamentes kartonpapír! és a matrica meg métere 1600 ft volt jó drága...
http://www.jofogas.hu/csongrad...