Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát ha érdekel vannak közelebbi képek is.. de ugye a gép nincs egyben... csere nem igazán érdekel de mit tudnál adni érte?
ja már látom.. csere lehet?
Az itt te vagy mostanában egy értelmes hozzászólásod sem volt.
Tudom hogy nem azért csak láttam egy rakás videót amikor ott estek el. Ok hogy van egy sikán de ne lenne olyan szűk mint egy szűzlány!
engem lehet hogy érdekelné. csak kéne képek. :)
A rallykon is vannak lassítók, azok mégsem karambolóznak.
Aki nem tud motorozni, ne induljon el...
Puch Monza bontás! Van minden alkatrész, de a legjobb az volna, ha valaki egyben vinné el őket!
Postázni tudom az alkatrészeket,de a vevő állja a költséget.
érdeklődni lehet: nrgpowerdd@citromail.hu
Ritkahülyevagy vagy nembírsz fogalmazni nemtom eldönteni.Olvasd vissza Zolit.(akár többször is) Érted nem azé teszik ki hogy elessééé hanem azé hogy ne hajjá meg ha benézed a HOSSZÚ EGYENES végé lévő KANYART! Étted?
így kell lopni tv-t http://www.youtube.com/watch?f... a ha nem érted még mindig a végén olvasd el a feliratot a kirakaton...
Nem a kanyaroról beszélek mert az egyértelmű. Csak hogy az egyenes közepére kiraknak 2 S kanyart. Sokan amiatt zakóznak (többször láttam) Mivel nem férnek el.
Utcai pályán nem lehet másképpen.
Bukótér nulla, ha benézed a kanyart, az betonkeryítés vagy fa.

A nagy motorok lefelében súrolnák a 160 környékét az meg nem túlélhető bukótér nélkül.
Mi is 100 felett érkezünk a sikánhoz, szóval kell az oda.
Annyiszor mondtam már, hogy gyertek el, legalább nézni.

Íradásul idén már be lehet állni a szombati napon akármivel is, Kreidler, Cündi, mittomén.
Ráadásul szoktak lenni kétórások, azokra sem jöttök, pedig az nem a szétütésrál szól, az türelemjáték.
Idegesítenek a szalmabálás lassítók. Nem látom sok értelmét.
Ez a motor gyakolratilag javítóméretes 50-es, valami 55ccm körüli.
Külön le lett fékezve a blokk és később keréken egyben is.

Azt azért megnézném, hogy az átlag felhazsnáló hogy tol végig 20 kilométer nyelet évente hat-hétszer egy dugóval:)

Amúgy meg arra reagáltam, hogy mi mit művelünk a kupában.
Te az nem lehet véletlenül, hogy aki elindul egy versenyen az már érthet hozzá és nem a "vagy sikerül vagy nem" vagy "szerencse" jegyében áll a rajthoz?
Ők azért szokták használni versenyen és ott hamar kiderül ha szarul méretete a csatornákat meg az ilyan cuccokat.
vágom ami írsz, de azért mondjuk ha az ember elsőre nem sikerül kihozni a maximumot a motorból akkor ugyan az . de ha sikerül akkor meg szerencséje van. persze mindig az ember tanul..
Az jó és kb hány lóerő lehet a gép?Mert ezek a szutykok amikkel mi néha járunk akár több évetis kibírnak egy dugóval és azokis szoktak forogni 5.ben 11-felett.Tudod csak szutyok 50-esel a nicasil meg a króm nem enged köbcentituningra.


Háát, azért nem éppen..
A mezőny nagy része visz magával egy fél motort, és ha sérül valami, akkor csere.
De azért a józanabbak nem esnek-kelnek.
Én 3 évadot toltam végig, nem estem mindössze egyet, azt is edzésen, kb a gatyám lett poros kicsit.

Az a srác aki idén év végén a bajnokság állása alapján harmadik lett, egy dugattyúval küldte végig az évet, pedig eléggé forog a motorja.
(5ben úgy 11felett valamivel)
http://youtu.be/_msZcGrALHY
Ez a motor sem egy romhalmaz...
szerinted a simson kupán a simsonosok miket művelnek a simsonjaikkal. ugyanaz...
Ez van ha az ember szeret: romboló, tönkretevő, elbaszó, szétb@szó, elkúró, agyonverő, agyonvágó, ártalmas, destruktív, bomlasztó, kártékony, züllesztő, diverzáns, felforgató, pusztító tevékenységét folytatni :) Mondjuk nekem mindegy csak gondoltam szinoníma vadászok.
Néha (nem mindíg csak úgy általában) nemártanak végiggondolnod azt amit leírsz.Kevézsbé kapnák fel a vizt magukat hozzáértőknek bár titulált szeméjek és megmarad békesség na bár üdv.
Véleményem erre a megállapitásodra:
(mindenkinek jogában áll hülyének lenni és egyesek visszaélnek ezzel a lehetőséggel) Bakker!
vagyis lehetnem megfordítani az hengert meg a dugót. a kipu meg az hátra felé nézzne és a szívó része meg a menetszél felé nézne na az az ütős lenne :)