minek vitatkozol?.....jobban tudják...most vettem a homasitában 3 állású kapcsolót ami akár két +állásban is tol még lóerőt.....árulom 8ezerért......nagyon állat!
értem én, hogy a hideg levegő térfogata meg stb...
De attól, hogy a szenzort átvered, nem lesz hidegebb se a levegő, nem for több levegő beáramlani, stb...
Ez a ketyere akkor "lenne" jó, ha a motor minden gázálláson és minden fordulaton egyformán kevesel el vagy egyformán sokal el. Akkor volna értelme. De egy motor, egy fix gázálláson egyik pillanatban elkevesel, a másikban elsokal, aztán megint elkevesel és ezt mind más mértékben...
Szerinted jó az, ha fixen eltolod a szenzor értékét?!
És ha ez ennyire egyszerű, kérdem én, miért nem veszel 56 forintértért egy ellenállást és kötöd rá párhuzamosan az érzékelőre... Rögtön megtakarítanál 9944 forintot!
Rosszul érted. Olvasd el mégegyszer. Takarékosra kapcsolom akkor kevesebet kap ezért fogyaszt kevesebbet. Átkapcsolom akkormár más a helyzet. Neaggódj nem az üzletedet akarom rontani és nemmondom hogy az általad forgalmazott cuccoknál jobb ez a kütyü. De 10ezer forint... és működik. Lehet h jobb a dynojet de a 15szöröse az ára... annyival nembizti hogy többettud számomra legalábbis neméri meg jelen pillanatban.
Hideg levegő térfogata kisebb mint a melegé, ergo ugyanakkora térfogatu hideg levegő több Oxigént tartalmaz tehát gyorsabb az égés ezért az ECU több üzemanyagot is fecskendez be. Ha hidegebb levegőt szimulálsz, többet fesckendez be az injektor akkor KICSIT gyorsabb lesz az égés és a gyorsabb égésből származó szívóhatás miatt több levegő áramlik be.
ide irányítottak az R1 fórumból a következő kérdéssel:
tudja valaki, hogy 99-es R1 (német v osztrákból behozott) hol lehet lefojtva ? 100 LE körüli tiltás van benne. Hol kell keresni? Gyújtás, exup szelep ?
Ágó tudsz segíteni ?
Oksi, köszi a választ. Megvan a számod az oldaladról, mihelyst kész lesz a bringa optikai része és a kipu kereslek (nagyjából 3-4 hét, fényezőre, matricára és karbonosra várok folyamatosan dolgoznak). Jól tudom, hogyha nálad veszem a Pc-t akkor olcsóbb a beállítás?
Az injektorok 70%-kal vannak megterhelve. Ez eddig rendbe is van.
És miért vannak csak annyival megterhelve?! 5let?!
Esetleg az nem fordulhat elő, hogy azért vannak csak annyival megterhelve, mert annyi üzemanyag szükséges a bejövö levegőhőz?!
Esetleg.....
Más...
Te elhiszed azt, hogy a gyártók küzdenek azért, hogy pár lóerővel erősebb legyen a motorjuk a konkurenciánál és direkt nem tesznek bele egy 10.000HUF-os ketyerét, hogy 10% (vagy 25%)-kal erősebb legyen a motorjuk és direkt hagyják a Japán gyártók azt, hoyg a köcsög Németeknek a BMW-je erősebb legyen.
Igen.. ez is valszeg igaz lehet, mind a többi, amit irtál....
Olyan apróságról meg nem is szeretnék bezsélni, hoyg mivel ninc két egyforma motor ( az egyik elkevesel, a másik meg elsokal), szóval egy ilyen ketyere, amin csak átkapcsolok egy gombot és 10% (vagy 25%) LE növekedés jön.. hát... mit ne mondjak.... inkébb nem mondok semmit se.
Meg tudnék még 50 érvet felhozni, hogy miért is nem lehet(ne) jó, de asszem itt az is felesleges..
Szeritned a legegyszerübb tuning az, ha adunk neki több üzemanyagot. Értem.
Te figyu, az üzemanyag elégetéséhez oxigénre van szükség. Azt honnan adsz neki többet?! Vagy ez azt jelenti, hoyg a készülék átveri az érzékelőt és akkor több levegő jön be a légszűrőhőz, mert az oxigén molekulák mér nem ijednek meg az érzékelőtől?!
igen.. a bejövő levegő átverésével a gyújtást változtatja, nem az üzemanyag mennyiségét, hiszen a bejövő lebegőnek semmi köze a keverék képződéséhez, csak a gyújtési idő pontosságának...
(nehogy valaki benyalja, hogy ez tényleg igy van....
De attól, hogy a szenzort átvered, nem lesz hidegebb se a levegő, nem for több levegő beáramlani, stb...
Ez a ketyere akkor "lenne" jó, ha a motor minden gázálláson és minden fordulaton egyformán kevesel el vagy egyformán sokal el. Akkor volna értelme. De egy motor, egy fix gázálláson egyik pillanatban elkevesel, a másikban elsokal, aztán megint elkevesel és ezt mind más mértékben...
Szerinted jó az, ha fixen eltolod a szenzor értékét?!
És ha ez ennyire egyszerű, kérdem én, miért nem veszel 56 forintértért egy ellenállást és kötöd rá párhuzamosan az érzékelőre... Rögtön megtakarítanál 9944 forintot!
Hideg levegő térfogata kisebb mint a melegé, ergo ugyanakkora térfogatu hideg levegő több Oxigént tartalmaz tehát gyorsabb az égés ezért az ECU több üzemanyagot is fecskendez be. Ha hidegebb levegőt szimulálsz, többet fesckendez be az injektor akkor KICSIT gyorsabb lesz az égés és a gyorsabb égésből származó szívóhatás miatt több levegő áramlik be.
ide irányítottak az R1 fórumból a következő kérdéssel:
tudja valaki, hogy 99-es R1 (német v osztrákból behozott) hol lehet lefojtva ? 100 LE körüli tiltás van benne. Hol kell keresni? Gyújtás, exup szelep ?
Ágó tudsz segíteni ?
Előre is köszi a választ!
igen, akkor -20% a beállításból.
Kb 3 hét, mire a PC megérkezik, mert nincs rajtáron a te tipusodhoz.
köszi
1-2 héttel...
mennyivel előbb kell szólni ha vinném a motort?
hozott PC-re 48.000HUF
Az injektorok 70%-kal vannak megterhelve. Ez eddig rendbe is van.
És miért vannak csak annyival megterhelve?! 5let?!
Esetleg az nem fordulhat elő, hogy azért vannak csak annyival megterhelve, mert annyi üzemanyag szükséges a bejövö levegőhőz?!
Esetleg.....
Más...
Te elhiszed azt, hogy a gyártók küzdenek azért, hogy pár lóerővel erősebb legyen a motorjuk a konkurenciánál és direkt nem tesznek bele egy 10.000HUF-os ketyerét, hogy 10% (vagy 25%)-kal erősebb legyen a motorjuk és direkt hagyják a Japán gyártók azt, hoyg a köcsög Németeknek a BMW-je erősebb legyen.
Igen.. ez is valszeg igaz lehet, mind a többi, amit irtál....
Olyan apróságról meg nem is szeretnék bezsélni, hoyg mivel ninc két egyforma motor ( az egyik elkevesel, a másik meg elsokal), szóval egy ilyen ketyere, amin csak átkapcsolok egy gombot és 10% (vagy 25%) LE növekedés jön.. hát... mit ne mondjak.... inkébb nem mondok semmit se.
Meg tudnék még 50 érvet felhozni, hogy miért is nem lehet(ne) jó, de asszem itt az is felesleges..
Köszi
Szeritned a legegyszerübb tuning az, ha adunk neki több üzemanyagot. Értem.
Te figyu, az üzemanyag elégetéséhez oxigénre van szükség. Azt honnan adsz neki többet?! Vagy ez azt jelenti, hoyg a készülék átveri az érzékelőt és akkor több levegő jön be a légszűrőhőz, mert az oxigén molekulák mér nem ijednek meg az érzékelőtől?!
LX
Ha most jól értem, akkor jóval több üzemanyagot kap és 1 literrel lett kevesebb a fogyasztásod?!
igen.. a bejövő levegő átverésével a gyújtást változtatja, nem az üzemanyag mennyiségét, hiszen a bejövő lebegőnek semmi köze a keverék képződéséhez, csak a gyújtési idő pontosságának...
(nehogy valaki benyalja, hogy ez tényleg igy van....
Ha hosszú távra tervezed a motorodat és egy jól működö motort akarsz, akkor javaslom.
Bazzaz szerintem nincs hozzá, bár szerintem valamelyiket fel lehet rá rakni, de ezt még át kell kicsit gondolnom.