Padon igen. 122le tengelyen, 106 keréken, és ha jól emlékszem, akkor 89.9nm lett a vége. VFR topikba linkeltem nyomatékgörbét... amit nem értem miért hívnak görbének
Nitro X fuel commandert raktam a gépbe. ketyeg E85tel is bár nem tökéletes. Még keresgélem a legjobb beállítást. Benzinnel érezhetően nőtt a teljesítménye
Ne haragudj, hogy nem hívtalak vissza tegnap, de gondoltam éjjel fél kettőkor nem kellene telefonoznom Ma gurultam utas nélkül, és... annyit tudok mondani, hogy kva jó lett
Köszi
Tudtommal nem lehet, mert a Motty-nak nincs gyorsváltó funkciója.
Ettől meg függetlenül nem annyira tartom jó megoldásnak az injektor elvételét gyorsváltáskor, bár bizonyos motorokon működik.
Sokkal jobbak a gyújtásmegszakításos gyorsváltók.
E85
teljesítményre hangolásnál alkohollal 7,1-9:1 levegő/üzemanyag arány szemben a jelenlegi dynojet 13:1 varázsszámmal /benzin/ (ami volt már 12,XX:1 - 13,XX között), ez ugye megkívánja a befecskendezéstől, hogy +40% mennyiség körül még lehetőleg ne 100%-on dolgozzanak az injektorok, hiszen akkor hol marad hely tuningnak? Aztán kell valami, ami a kopogástűrés okán az előgyújtást is növelni képes, különben nem lesz kihasználva a megnövelt oktánszám előnye. Azután ellenőrizni kell az alkatrészek és az adott alkohol-benzin keverék összeférhetőségét, mivel nem feltétlen csak a műanyagok lehetnek veszélyben, lásd pl. 1997-ben publikált "Surface Corrosion in Ethanol Fuel Pumps" (etanol üzemanyagpumpákban /előforduló/ felületi korrózió); vagy: a benzin, ami normál esetben semleges, a korrózió megindítására képes alkohol társaságában már erősíti annak hatását (ez csak annyira működhet, hogy a folyadékba merített rozsdamentes acéllap felülete rozsdabarna..,
(...)
Verseny célra épített gépben érdemes E85-öt használni, mert nagyobb az oktánszáma és alacsonyabb hőmérsékleten ég, a fogyasztás pedig nem számít. Utcán nagyon határeset, mert pont annyival olcsóbb mint amivel több kell belőle. Motorkerékpárnál szerintem nem éri meg, autóban már inkább, de ott sem szabad gyors megtérülésre számítani. (Én már több mint egy éve E85-tel járok a kocsival, talán most kezd rentábilis lenni a dolog.)
Részterhelésnél +20%, fullgázon +40% körül.
Az alkohol kevesebb energiát tartalmaz úgy 30+ %-al, cserében az oktánszáma (kopogástűrés) magasabb. Utóbbi önmagában nem növel teljesítményt.
(...)
Igen tudom hogy van 20ezer ft-ért ilyen gyárilag vagy fokozat kijelzővel együtt kilehet iktatni csak most így hirtelen nincs rá 20rugóm és ezt a mulatságot házilag is meglehet csinálni én úgy tudom ellenállást kell beiktatni valahova hogy azt higgye a motor hogy már hatodikba van, ez az elmélet ezt már tudom:D csak a baj az hogy nem tudom h milyen vezetéket meg milyen ellenállás meg hogy hova tegyem:D
sziasztok
olyan kérdéssel fordulnék hozzátok hogy valaki tud-e valamit arról hogy sv650 2004es injektoros környezetvédelmi tiltását hogy lehet kiiktatni?
Értettem én elsőre is, de a PC nem alkalmas a hengerek csoportosított térképének előállítására.
Arról a technikai dologról nem is beszélve, hogy a kipuff rendszernek úgy kell kialalkítva lennie, hogy külön mérhető legyen az első két henger összeengedett kipuffgáza és külön a két hátsó hengeré.
De mivel nem lehet így megcsinálni....
De mégis
Meglehetne csinálni.
4 térépes módba kell kapcsolni, de egytérképesbe kell beállítani két hengerenként, majd azt szétmásolva 4 térképesbe, ahol a 2-2 henger térképe azonos.
Szóval megoldható, ha nagyon kell....
Igazából én arra gondoltam, hogy első kettő-hátsó kettő hengert külön belőni. Ugye eleje jobban hűl mint a hátulja, és ha jól tudom, ezért a hátsó két henger több benyát is kap. De akkor ezek szerint ez életképtelen gondolat volt :) No sebaj, így legalább leegyszerűsödött a helyzet.
Vagy 1 térképes beállítás vagy 4 térképes. 2 térképes nem lehetséges, csak 2 hengeres mociknál.
1 térképes akciósan most kompletten, beszerelve, beállítva, megmérve 119.900HUF
Padon igen. 122le tengelyen, 106 keréken, és ha jól emlékszem, akkor 89.9nm lett a vége. VFR topikba linkeltem nyomatékgörbét... amit nem értem miért hívnak görbének