Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akkor nincs más út, a motort kell a kipufogóhoz hangolni, némi plussz üzemanyag az alacsony és közepes fordulatszátartományokban megoldja a problémát
azért ne kövezd meg magad, nem haragszok én rád....
viszont egy ingyenes pc3 beállítást elfogadnék...
Szia!
És hová tegyem a szelepet?nincs helye,mivel a hátsó dobba van beszerelve.És fix.Sajnos ez nem nyert.
üdv
kösd vissza a szelepet, és próbáld ki:)
Szeretnék a vasamra(yfz-450) én is gyújtást mert,nem vagyok megelégedve a gytr-el hol lehet beszerezni!?
Szia Ágó!
Köszönöm a választ.Mi a megoldás akkor erre?Mit csináljak?Én inkább alsó tarományban érzek pici visszaesést.
Akie,

Visszaesés biztos van, főleg a közép tartományban....
gixxergabi,

Megkövezem magam, mert a szöveg szerint tényleg ezt lehet érteni...
Majd utána nézek, hoyg mi a fax van ezzel....mert elképzelhető, hogy azért kell a 7-es program, mert már mondjuk 3.-ban is eléri már a 180-at és nincs 3-as program....
Szia Ágó!
Van nekem egy R6R-em RJ11-es.Tettem fel rá sportdobot,ez exup szelepet bovdenjét kivettem,de az elektronka bennt maradt.Semmi hibakodot nem ir,jol müködik.lehet igy teljesitmény visszaesés?vagy kell rá kiiktató elektronika?mi a tapasztalat?
Köszönöm a segitségét előre is.
lehet hogy hülyeséget mondtam, de én valami ilyesmit vettem ki ebből:
"7 : Special mode to by-pass 180 km/h top speed limiter
Recommended setting for Suzuki models sold in Japan (e.g. GSX1400)"

mentségemre mondva , segíteni akartam
Rendbe, köszönöm.
gixxergabi,

hát most jó nagy faxságot mondtál....
sifi,

a 6-ost állítsd be ennél a mocinál...
ha jól tudom a 7-es, az a japán belpiacos gépeknél veszi ki a 180-as végsebességtiltást....
Gipri witch ATRE, 2003-as Suzuki sv 650ről van szó. Mindent sikerült már megcsinálni csak amikor a TRE módot akartam beállítani akkor ott volt egy 7es fokozat is ami nem tudom, mi mert a leírás azt írja hogy vagy kikapcsolom vagy 4,5,6 közül lehet választani.
hallom abbahagytad a padonmotorozást , amit legutóbb mértél az mi volt milyen dobbal,mert kurva jó hangja volt .
sifi,

legalább ird le melyik fokkijelzőről van szó...
Illetve egy kérdésem mégis lenne, próbáltam a TRE módot beállítani és a leírás azt írja hogy vagy kikapcsolom vagy 4-5-6 közül választhatok de amikor állítottam be akkor volt 7es is, az mi?
Sikerült megcsinálni, működik minden.
Közbe a bekötést sikerült megcsinálni már csak a betanitás van hátra.
Légyszi ird le mert csak angolul van meg abból meg nem vagyok olyan perfekt.
Köszi: Sifi
Szia Ago!
Egy kis segítségre lenne szükségem. Megjött a fokozatkijelző amit nálad vettem de sajna hiányzik a magyar nyelvű leírásnak a fele, pont az eleje.( a lapnak mindkét felére ugyan az van nyomtatva).
Le tudnád írni röviden hogy hogyan kössem be? Hova kell dugni azt a két csatit ami kijön a fokozatkijelzőből? A sima vezetéken kapja gondolom az áramot. És ha megvan a bekötés mi a teendő?
Előre is köszönöm: Sifi
jól kibaszol vele,ha állva melegíted be...
Értem, és egy2005-ös évjáratú Honda vtr1000f hez milyen áron tudnátok adni? És milyen beavatkozással jár?mit kell módosítani?
ranyakm,

Mi forgalmazzuzk ezeket a jetkit-eket.

Egy jól beállított kitt esetén LE és Nm növekedés, simább kigyorsítás, dinamikusabb gázreakciuó és az esetek többségében még fogyasztás csökkenés is.
Sziasztok! Egy ilyen Dynojet kit mennyit dob a gépen?(Honda vtr 1000F) Pontosabban mit módosít rajta? Fogyasztás lesz jobb tőle meg a teljesítmény?vagy? jelentős változást érezni? Most erre gondolok:http://www.motostyling.hu/webs...
Vagy még tudtok valakit aki forgalmazza?