megvan, egy önjelölt tuner elvágta a motorvezérlés és a fokozat-érzékelő közötti vezetéket még jó, hogy eszembe jutott, hogy már nekem is gixxer van, így azon kipróbáltam, majd elkezdtem mérni az eltéréseket
hello Ago, nekem van egy piros (K1 750-re vettem pár hete nálad), de nem igazán akar működni. Tápot megkapja, akkor kijelzi a "d"-t, aztán elalszik és onnantól nem reagál semmire. Fényerő-állítást a táp ráadás+gomb nyomással engedi, aztán csók. Mi lehet a gubanc 2 csatlakozó és 1 táp esetén?
üdv ago, elgondolkodom a fokozatjelzőn, nekem elsösorban a végtiltás miatt kellene, más, meg tudnád nézni a motoromat, mostanság kicsit sokat fogyaszt ahhoz képest ahhogy tavaly fogyasztott, 9-10 liter ugy hogy nem cibálom, és sokkalom, mert ment ez 7 el is azt meg se mertem nézni, hogy nyélen mit fogyaszt , de valszeg 15 körül, és valjuk be 1200 köbcenti ide vagy oda ez rengeteg, tegnap lecseréltük az olajamat Jimy-vel és azt mondta hogy enyhén benzinszagu, 3 éves motornál? ugy hogy szinte soha sem volt bántva életében kb 3x volt tiltásig huzva, mindig bemelegitem, inkább elkések, de addig nem indulok el vele amig nem üzemmeleg, az elözö olajam turaolaj volt, kicsit fogta a motort, ezért gondoltam hogy a 10 liter is ettöl lehet, most olajcsere után sokkal jobban veszi a lapot, viszont a fogyasztásom mindig annyi, és a vége is gyatra 270ig tudtam huzni, mi lehet a gond tényleg lehet hogy sokat kap? meg kéne nézni egy hozzáértőnek, mert idegesit a dolog 21ezer van benne, hidegen indul rendesen, nem tudom mi lehet vele
Sajna elvitték tegnap az utcsó pirosat, de már rendelés alatt van!
Ha jó a kék, akko raz van azonnal és egy nap a szállítási határidő.
Jővő7 elején lesz már piros is!
Két fajtát ajánlanék hozzá. (árban egyformán 19.800HUF)
1. GIpro with ATRE.
Ez egy nagy méretű kijelző, de tartalmazza a környezetvédelmi tiltás kiiktatót is, amivel 1-2-3 fokozatban erősebb lesz a motor. Ebben még van autómatikus fényerő szabályzó is. Piros és kék színben.
2. GIpro DS.
Ez egy kis méretű, nagyon szép kijelző, de csak mint fokozatkijelző működik és semmi extra nincs benne. Piros, kék, zöld, fehér és narancs színben.
Én valszeg a nagyobb kijelzőset venném, de ha nem érdekes a környezetvédelmi tiltás kiiktatása, akkor meg a másikat!
Az infóid nem teljesen korrektek. A PC3USB nem tud több térképet tárolni és alapból nem is képes térképek cseréjére.
Vagy a hátadon cipelsz egy laptopot és azzal beletöltesz új térképet, vagy pedig megveszed hozzá az LCD100-at, meg egy HUB-ot és egy váltókapcsolót (persze ez nem olcsó) és azzal megoldható, hogy az LCD100-ba berakott SD kártyárot tudjál térképet váltani. Persze ezek a kiegészítők többe kerülnek, mint maga a PC3USB.
Mondjuk ha az én motorom lenne és tényleg ezt akarnám, akkor inkább egy PC5-öt tennék bele, ami tud két térképet kezelni.
(igen, tudom hogy nincs hozzá PC5, de egy jó szakember lehet tud rá megoldást... )
Szia Ago?
Én is fokozatkijelzővel kapcsolatba kérdeznék. 2003-as Suzuki SV 650-hez szeretnék. Láttam hogy két fajta van hozzá. Azt szeretném kérdezni hogy melyiknek mi az előnye és te melyiket ajánlanád?
üdv: Sifi
(ui: még egy kérdés hogy Pécsre mennyi lenne a postaköltség mert nem én venném át és akkor annyi pénzt adok az illetőnek aki átveszi)
Sziasztok. Elsősorban: Ago mester-hez!
Engem Power Commander III USB érdekelne Suzuki TL1000S - hez, de az TL-R-es és a TL-S-es egy és ugyanaz lenne Commander-t illetően. Egyébként E85-höz kellene állításra, és azt hallottam USB-s tud tárolni több térképet, ha nem találnék kutat...
van több féle raktáron is. bruttó 19.800HUF-tól.
Beszerelése kb jó óra.
A végtiltást nem veszi ki. Azt a SpeedoHealer veszi ki, illetve nem vezsi ki, hanem pontosítja az orádat, ami azt jelenti, hoyg kb 10%.kal (30km/h-val) "kitolja"...
cső ago mester, kérdésem lenne, a fokozatkijelző a vasamba (zx12r 2006), mennyibe kerülne, mennyi idő alatt van bent, és kiveszi e a végtiltást, ja és hogy van e., válaszokat elöre is köszi
Mivel neked PC3 Serial-od van ezért sok lehetőséged nincs a két térképes dologra.
Vagy kicseréled egy PC3USB-re, amihez kiegészítőként van térképváltó, bár többe kerül, mint maga a PC..
Vagy pedig veszel egy PC5-öt bele (ami persze nincs hozzá, bár én bele tudom tenni ha nagyon akarom) és abban vana alapból, csak egy kapcsoló kell hozzá...
A két térképes megoldásnál max a E85-ös dolgot tudom elképzelni, hogyha azt tankkolsz, akkor átkapcsolod arra a térképre, ha meg 95-98-ast, akkor meg visszakapcsolod.
Két térképes megoldás:
Sokszor merül fel ez a kérés, de én nem nagyon látom értelmét. Olyan megoldással lehetne csak takarékosabb, ha kevesebb üzemanyagot kapna, ami miatt nagyobb lesz a hőtermelés (mivel az üzemanyag hűti a blokkot), illetve nagyon extrém esetben dugattyú kilukadás vagy a gyertya "elcsöppenéséhez" vezethet.
A tapasztalatok alapján egy jól beállított motor nem csak erősebb és dinamikusabb lesz, hanem kevesebbet is fogyaszt.
Példák a múlt7ről:
VFR800 (142.000km-rel): 10-15%-kal több üzemanyagot kapott és a fogyasztása eddig 5.9-6 liter volt, beállítás után pedig 5.1-5.2liter.
A több üzemanyag nem jelenti egyből a fogyasztás növekedést, hiszen a motor kevésbé erőlködik, sokkal hamarabb éri el a kivánt fordulatot (sebességet), könnyebben megy, stb... ettől van az, hogy egy jól beállított motor kevesebbet eszik.
Ha takarékosabban akarsz menni és fontos a fogyasztás, akkor inkább azt javaslom, hogy motorozzál takarékosabban, figyelj oda a csuklódra és ne a motor üzemanyag rendszerét rontsd el emiatt.
üdv Sifi
Sajna elvitték tegnap az utcsó pirosat, de már rendelés alatt van!
Ha jó a kék, akko raz van azonnal és egy nap a szállítási határidő.
Jővő7 elején lesz már piros is!
Üdv
AGO
üdv: Sifi
üdv: Sifi
Két fajtát ajánlanék hozzá. (árban egyformán 19.800HUF)
1. GIpro with ATRE.
Ez egy nagy méretű kijelző, de tartalmazza a környezetvédelmi tiltás kiiktatót is, amivel 1-2-3 fokozatban erősebb lesz a motor. Ebben még van autómatikus fényerő szabályzó is. Piros és kék színben.
2. GIpro DS.
Ez egy kis méretű, nagyon szép kijelző, de csak mint fokozatkijelző működik és semmi extra nincs benne. Piros, kék, zöld, fehér és narancs színben.
Én valszeg a nagyobb kijelzőset venném, de ha nem érdekes a környezetvédelmi tiltás kiiktatása, akkor meg a másikat!
Utánvét költsége 1875HUF.
Üdv
Ago
Az infóid nem teljesen korrektek. A PC3USB nem tud több térképet tárolni és alapból nem is képes térképek cseréjére.
Vagy a hátadon cipelsz egy laptopot és azzal beletöltesz új térképet, vagy pedig megveszed hozzá az LCD100-at, meg egy HUB-ot és egy váltókapcsolót (persze ez nem olcsó) és azzal megoldható, hogy az LCD100-ba berakott SD kártyárot tudjál térképet váltani. Persze ezek a kiegészítők többe kerülnek, mint maga a PC3USB.
Mondjuk ha az én motorom lenne és tényleg ezt akarnám, akkor inkább egy PC5-öt tennék bele, ami tud két térképet kezelni.
(igen, tudom hogy nincs hozzá PC5, de egy jó szakember lehet tud rá megoldást... )
Üdv
Ago
Én is fokozatkijelzővel kapcsolatba kérdeznék. 2003-as Suzuki SV 650-hez szeretnék. Láttam hogy két fajta van hozzá. Azt szeretném kérdezni hogy melyiknek mi az előnye és te melyiket ajánlanád?
üdv: Sifi
(ui: még egy kérdés hogy Pécsre mennyi lenne a postaköltség mert nem én venném át és akkor annyi pénzt adok az illetőnek aki átveszi)
Engem Power Commander III USB érdekelne Suzuki TL1000S - hez, de az TL-R-es és a TL-S-es egy és ugyanaz lenne Commander-t illetően. Egyébként E85-höz kellene állításra, és azt hallottam USB-s tud tárolni több térképet, ha nem találnék kutat...
ha eljutok oda hogy lesz egy kis zsém megkereslek a beállításokkal! köszönöm!
van több féle raktáron is. bruttó 19.800HUF-tól.
Beszerelése kb jó óra.
A végtiltást nem veszi ki. Azt a SpeedoHealer veszi ki, illetve nem vezsi ki, hanem pontosítja az orádat, ami azt jelenti, hoyg kb 10%.kal (30km/h-val) "kitolja"...
Üdv
AGO
Egyszer már csináltam meg teszteltük is... ha jól emléxem nem kellett más arányt beállítani, csak a pad adott hozzá közel 20%-ot kb.
Mivel neked PC3 Serial-od van ezért sok lehetőséged nincs a két térképes dologra.
Vagy kicseréled egy PC3USB-re, amihez kiegészítőként van térképváltó, bár többe kerül, mint maga a PC..
Vagy pedig veszel egy PC5-öt bele (ami persze nincs hozzá, bár én bele tudom tenni ha nagyon akarom) és abban vana alapból, csak egy kapcsoló kell hozzá...
A két térképes megoldásnál max a E85-ös dolgot tudom elképzelni, hogyha azt tankkolsz, akkor átkapcsolod arra a térképre, ha meg 95-98-ast, akkor meg visszakapcsolod.
soros kébel kell hozzá, nem pedig monitor kábel. ára kb 1000HUF lehet a média markt-ban, office depot, euronics, stb....
Két térképes megoldás:
Sokszor merül fel ez a kérés, de én nem nagyon látom értelmét. Olyan megoldással lehetne csak takarékosabb, ha kevesebb üzemanyagot kapna, ami miatt nagyobb lesz a hőtermelés (mivel az üzemanyag hűti a blokkot), illetve nagyon extrém esetben dugattyú kilukadás vagy a gyertya "elcsöppenéséhez" vezethet.
A tapasztalatok alapján egy jól beállított motor nem csak erősebb és dinamikusabb lesz, hanem kevesebbet is fogyaszt.
Példák a múlt7ről:
VFR800 (142.000km-rel): 10-15%-kal több üzemanyagot kapott és a fogyasztása eddig 5.9-6 liter volt, beállítás után pedig 5.1-5.2liter.
A több üzemanyag nem jelenti egyből a fogyasztás növekedést, hiszen a motor kevésbé erőlködik, sokkal hamarabb éri el a kivánt fordulatot (sebességet), könnyebben megy, stb... ettől van az, hogy egy jól beállított motor kevesebbet eszik.
Ha takarékosabban akarsz menni és fontos a fogyasztás, akkor inkább azt javaslom, hogy motorozzál takarékosabban, figyelj oda a csuklódra és ne a motor üzemanyag rendszerét rontsd el emiatt.
Abba is akciósan 119.000HUF!