Szivesen, de azt azért vedd figyelembe, hogy igazán jó térképet nem fogsz tudni találni a neten a motorodhoz, 100%-osan korrektre csak padon lehet belőni.
Igen, én is gondolkodtam rajta, hogy mekkora eltérés lehet a takarékos és az erős beállítás között.
Valószínűleg állandóan az "erőssel" mászkálnék és csak hosszabb túrák oda-vissza vezető szakaszain (pl. sok száz km. autópálya) használnám a takarékosat. Oda nem kell erő, de ha 100km-ként 1 litert spórolok, az már rengeteget számít.
Hi. Ugyan semmi közöm a commanderekhez, de erősen kevered a szezont a fa....al. A sz.gépeden a monitor kimenet (D-Sub) 15 tűs, a commandereden a soros port csatlakozója pedig 9 tűs. Nem véletlen, közük nincs egymáshoz.
Nem monitor kábel az, hanem soros, RS-232 port csatlakozó. Ha nincs a gépeden ilyen kimenet(ált az újabb gépeken már nincs) akkor számtech boltokban 5000 forint körüli áron lehet kapni USB-soros átalakító adaptert
Sziasztok
Egy kis infó akit érdekel. Végre elkészűlt Csunderlik Csabiék Suzuki ECM Tuinerja, minden befecskendezős Suzukiba bele lehet tenni! Az első teszt darab az én gépembe van és úgy nézki királyság. Ezt is USB keresztűl programozható ,két féle térképre! Érdeklődni www.prop-tech.hu
mert ugye ami a pcbe megy az szuka ami a kábel végén van az ugye meg kan... ami a számitógépekbe van az szuka és akkor dugjak rá még egy monitor kábelt vagy ki ért ehez?
sziasztok problémám lenne hogy van egy pc 3 am 02 03 as r1 re éshogy oldjam meg rá a szoftvert mert olyan kábel megy bele mint a monitorokba van hozzá kábel mert full uj de nem tudom hogycsak a régi számitógépekbe megy bele a kábel vagy tegyek hoggyá még egy monitorkábelt és akkor belemegy de nem tudom hogy a monitorbemeneten a számitógépen csak kifele jön jel vagy igy ez által megy befele is nemtudom hogy rádugni vagy valakinek v mi ötlete van segitsen! nagony megköszönném
Bár nem vagyok AGO, de szerintem meg lehet csinálni, csak egyrészt Power Commander V kell hozzá, egy MAP kapcsoló, meg kétszer kell padozni a motort. Sajna a felsoroltak közül mindegyik növeli az árat, de hidd el, hogy olyan minimális fogyasztás különbség lesz a két térkép között, hogy nem éri meg a teljesítményveszteséget. Én próbáltam 2 féle térképet beállítani a motoromba beszerelt Motty AFR-en, de egyszer használtam összesen a takarékos térképet.
Amúgy meg egy jól beállított Power Commanderrel (ahogy igazán csak AGO bácsi tudja... ) szinte tuti, hogy csökkenni fog a fogyasztásod .
de van egy törvény mi alapján ha már egy motor forgalomba volt helyezve 25 nél több kW-al akkor már nem lehet semmit csinálni vele papír ügyileg, ettől független te belepakolhatod természetsen de papirozni nem lehet. ha mégis tud valaki szoljon
igaza van ago-nak, csak ennyi az egész. Nálunk sokan csinálják ezt. Ha bizonyitani tudod akkor átt kell hogy irják a forgalmit, ez ugyan az mintha a szinét változtatnád.
ezt már sajnos nem lehet megoldani, csak akkor tudsz 25kW-ot vezetni ha külföldröl behozott motorodat külföldön is 25 kw-os papirral használták új korától fogva , vagy pedig itthon vásárolsz új motorot és megcsinálják 25 kw-ra.
Tudsz valamit ennek az egésznek a menetéről, hogy ez hogyan is zajlik? Mert azt tudom, hogy Németországban vannak 25 kW-os kittek Hayabusához, lehet beszereznék egyet, ha lenne mód törvényesíteni ezt a teljesítményt...
De van rá más megoldás:
A 25KW-s tiltások egy része úgy működik, hoyg tesznek egy határolót, hoyg ne tudj csak 25KW-nek megfelelő gázt húzni.
Akkor megméreted a motort hivatalosan, ami igazolja, hogy tényleg 25KW-os a motorod. Ezzel átirják a forgalmiban 25KW-s nek.
Saját felelősséged az, hogy ezt a határolót nem szereled ki belőle...
Sziasztok! Lenne egy kérdésem. Power commanderral átt lehetne állitani valahogy a mocit 25kw teljesitményre? Azt mondták keressem Ago-t, ő nagyon profi :)
- Tedd gyújtásra a motor.
- Indítsd be üresbe és várd meg amíg leesik a fordulatszám alapjáratra (meg míg bemelegszik)
- Tartsd a fordulatot 3-4000 között
- várd meg, amig egy C betü megjelenik (elöbb felugrik a vonal a tetejére, majd kicsit késöbb az aljára, aztán jön a C betü)
- kapcsold le a motort, mikor megjelent a C betü.
csak anyni történt, hoyg bekapcsoltad a kijelzőben a villanófény funkciót, ami egy adott sebesség és/vagy fordulatszám felett jelzi, hoyg válts feljebb.. (Up)
Valószínűleg állandóan az "erőssel" mászkálnék és csak hosszabb túrák oda-vissza vezető szakaszain (pl. sok száz km. autópálya) használnám a takarékosat. Oda nem kell erő, de ha 100km-ként 1 litert spórolok, az már rengeteget számít.
Egy kis infó akit érdekel. Végre elkészűlt Csunderlik Csabiék Suzuki ECM Tuinerja, minden befecskendezős Suzukiba bele lehet tenni! Az első teszt darab az én gépembe van és úgy nézki királyság. Ezt is USB keresztűl programozható ,két féle térképre! Érdeklődni www.prop-tech.hu
Amúgy meg egy jól beállított Power Commanderrel (ahogy igazán csak AGO bácsi tudja... ) szinte tuti, hogy csökkenni fog a fogyasztásod .
Esetleg olyan opcióval, hogy két térkép legyen a PC-ben? (Egy erős és egy takarékos.)
Akciósan 119.000HUF...
A kit-hez jár egy műbizonylat, beszereled, megméreted, bemész az ocsmányirodába és átirják. Kb ennyi.
sehol nem irtam azt, hogy újra kell vizsgáztatni....
Nem. A power commanderrel nem lehet.
De van rá más megoldás:
A 25KW-s tiltások egy része úgy működik, hoyg tesznek egy határolót, hoyg ne tudj csak 25KW-nek megfelelő gázt húzni.
Akkor megméreted a motort hivatalosan, ami igazolja, hogy tényleg 25KW-os a motorod. Ezzel átirják a forgalmiban 25KW-s nek.
Saját felelősséged az, hogy ezt a határolót nem szereled ki belőle...
Ha nem kell, kapcsold ki...
- Tedd gyújtásra a motor.
- Indítsd be üresbe és várd meg amíg leesik a fordulatszám alapjáratra (meg míg bemelegszik)
- Tartsd a fordulatot 3-4000 között
- várd meg, amig egy C betü megjelenik (elöbb felugrik a vonal a tetejére, majd kicsit késöbb az aljára, aztán jön a C betü)
- kapcsold le a motort, mikor megjelent a C betü.
csak anyni történt, hoyg bekapcsoltad a kijelzőben a villanófény funkciót, ami egy adott sebesség és/vagy fordulatszám felett jelzi, hoyg válts feljebb.. (Up)