Szia Ago! Vásároltam nálad egy Gipro fokozatjelzőt R6R 08-as motorhoz. Elvileg jól lett bekötve meg programozva is. Miért van az hogy nagy-nagyobb fordulatnál nem írja a fokozatot csak egy U betüt, majd ha leesik a fordulat újra írja a fokozatot.
Valszeg vagy valamelyik érzékelőd behallt vagy valamelyiknek a csatiját nem dugtad össze.
Rákéne dugni egy diagnosztikát és az azonnal megmondja.. vagy ki kell olvasni a hibakódot és megnézni mi a baja...
Szia!Látom Te vágod a témát Kis segítséget kérnék!Most raktam össze egy törött gsx-r 750 sradot és a műszerfalon egy piros led világít és ír egy F1-et is!Sérülés előtt nem volt ilyen baja.Injektor hiba vagy lehet más is?Indul szépen és a járása is egyenletes a lapot is veszi.
A K6-750-ek kb.10-15 Le vel kevesebbet tudnak mint amit a gyár igér.
Szóval amikor felugrik rá a rendszer meg stb. akkor talán meg van a gyári adat. Ez van.
Helló fiverurban.Rég beszéltünk, ezek szerint nem csak a busa fórumozókat tartod rettegésbe .
Persze csak vicceltem .
Honnan veszed a 160 lót nekem az kicsit elsőre nagyon soknak tűnik az enyém a közelébe sem van.
Üdv mindenki.
Tudja e valaki hogy k6 k7 750 et powercommanderrel légszűrővel és kipufogóval hány lóerőig lehet feltornázni?
Ugyanis én ma voltam és elég kevésnek tartom a végeredményt, vagyis azt nem mert az + 10 ló! Hanem ami előtte volt az egyensen katasztrófa. Ha valaki tud valamit előre is köszönöm a válaszát.
jövőhéten valamelyik nap akkor viszem a gépem :) holnap tudom haza hozzni. Aztán majd csörgök délutánonként mikor hogy érek hátha valahova betudok esni a fok. kijelző beszerelésre
Üdv