Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ago:
Hayabusa eredményetek esetleg?
AGO Motors - Kawasaki Z1000 (2011) teljesítménymérés

Akrapovics Dual kipufogó
Gyári légszűrő
Power Commander V

152 LE / 112 Nm

AGO Motors - Suzuki GSX-R1000 (2002)

Yoshimura kipufogó
K&N légszűrő
HealTech Suzuki FI Tuner Pro

168 Le / 118 Nm

daVeFR,

Elméletileg jól tudod...., de gyakorlatilag szerda vagy csütörtök...
Ago! A békés megyei K3 GSXR750 eredménye továbbra is érdekel. Ha jól tudom, reggelre meg is lesz. :)
lacgsxr,

gondoltam rátok, hogy tuti eláztatok...
Üdv Ago Mester és motoros társaim !
Laci vagyok Debrecenből,nem hívtalak mert elég későn értünk haza. A motor iszonyat lett ;) ! 3. is olyat tol a mint egy vonat . EMBEREK : A motoromba került egy Suzuki Fi-tuner ,környezet védelmi kiiktató ,sportlégszűrő,yoshi dob.. Nagyon Precíz munkát végzett,oda figyelt mindenre, maximálisan megvagyok elégedve .
sziasztok! erdeklodnek,h aki rakatott powercommandert a gepebe,milyen valtozasokat tapasztalt?nem kimondottan arra gondolok,h hany LE-vel lett erosebb,hanem h erezheto e valtozas a nyomatekgorbeben, esetleg a gazreakcioban vagy vmi masban?
barmilyen valaszt szivesen varok, leginkabb R6 tulajoktol
koszi
AGO Motors: Honda CBR1100XX (2007) teljesítménymérés

Akrapovics Dual kipufogó
Gyári légszűrő
Power Commander IIIUSB

160Le /126Nm

Ok köszönöm szèpen az infokat. Nehezen de össze allt a kép. Tényleg 1000 kösz. Tovabbi szép napot. Üdv
zsoloo,

Nem azt mondtam, hogy az nem működne megfelelően, hanem azt, hogy valaki nem rég rendelt egy ilyet és az rossz volt.
A másik amit mondtam, hogy nem kockáztatnék pár 1000HUF-ért ebay-ről...

De te tudod.
Az SP-hez kell a 9V-os csati, ami járt a PCIIIUSB-hez.
ago
gsxr 1000 k3-am van!
tehát akkor ha jól értelmezem ez az eszköz rádugva a powerre működőképes lenne csak nem biztos h megfelelően üzemelne mert lehet h komplikáció lépne fel!(no name gyártmány) ez az sp tipusú illetve egy ehez hasonló dinojet gyorsváltó viszont már megfelelően üzemelne valószínűleg a powerre dugva?!?! eddigi válaszodat köszönöm és a következőt is! üdv!
oké köszi
akkor inkább készletet érdemes vennem,mert csak a fúvókákkal nemsokat érek.
ha lesz feles zsetonom akko meg is rendelem a Dyno készletet
zsoloo,

Mivel nem tudom milyen motorról van szó, így nem lehet érdemben választ adni a kérdésedre.

Nemrég valaki vett egy ilyen váltókapcsolót, de nem működött neki rendesen.
Én inkább itthon vennék akkor inkább 50KHUF-ért garanciás SP kapcsolót hozzá.
Az ebay-ről megrendelt cucc is 45-50KHUF-ba jön ki szállítással, utalással, stb...
Káosz XR6,

Fúvókák vannak raktáron 70-250-ig 1000HUF/db áron. A gyári tű nem állítható benne, meg ezeknél az "öreg" motoroknál a rugók sem a "legjobbak" már...:)

Mi nem szereljük be. Azt szoktuk ajánlani, hogy vidd el, rakd be/rakasd be a szerelőddel a középső beállítással, gyere vissza, megmérjük és megbezséljük, hogyan kell átállítani.
Mi a Yamaha World-el szoktunk közösen ilyet csinálni, közel vannak, áthozzák és készen kapod vissza....
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék gyorsváltóval kapcsolatban, sajna az ismeretségemben senkinek nincs és semmilyen értékelhető irományt nem sikerült találnom róla a neten!
A kérdés!
Ha rendelkezem power commander 3 usb-vel akkor ezt a gyorsváltó szenzort közbeiktatva a váltónál:

http://www.ebay.de/itm/Quicksh...

tudom csatlakoztatni a commanderhez és az tudja is kezelni a gyorsváltót? vagy ez hülyeség?!?! még kell hozzá mes alkatrés is esetleg?! vagy ez az eszköz használható így commander3al? tapasztalat vagy észrevétel megosztást megköszönném! sajnos tényleg nem sokat tudok erről a dologról és szeretném kideríteni mi a helyzet! nem akarok vakon beleugrani a dologba!
A segítségeket előre is köszönöm! Bocsánat ha érthetetlenül tettem fel a kérdéseimet!
Üdv!
Értem köszi,ilyen méretű fuvókákban gondolkodtam én is ,csak az a baj,hogy a gyári tű az nem állitható,vagy nem tudom még nem bontottam meg.
Küldenél egy árajánlatot az email címemre,hogy mennyibe fájna ez a mutatvány nálad?(a Dyno kitt+belövés)
kaoszxr6@freemail.hu
Káosz XR6

Mondom itt egy kép a mérésekről:
Káosz XR6,

Itt a dokumentáció és az alkatrész lista Jet Kit-hez.
http://www.dynojet.com/pdf/Eur...

Talán egy vagy két 900RR volt nálunk (bár azok szerintem 1998-asok voltak) és azokon is közép tartományban voltak nem kis gondok.
Otthon nem tudom, hoyg betudod-e lőni. Lehet próbálgatni, főleg ha érzed a különbséget, de azért padon kéne leellenőrizni.....

Itt egy mérés egy CBR900RR (1998) Jet Kit elött és után:


Itt van róla egy mérés:


Üdv
AGO Motors
Heló Agó
A nálad kapható DynoJet kitt milyen méretű főfuvókákat tartalmaz?
Otthol én be tudom lőni vele a motort?
Mert 5500-6000 között ha hirtelen gázt adok van egy kis torpanás,gondolom a K&N szürő,és az Akra rendszer miatt szegény kicsit a keverékem,meg a gyertyák is elég világosak.
Köszi várom válaszod
Ui.: most úgy látom akciós a szett mert régebben 54 pénz volt ,nem?
ez kemény...valaki nagyon szereti a motorját
AGO Motors: Yamaha YZF-R125 (2011) teljesítménymérés

Akrapovics kipufogó
K&N sportlégszűrő
Power Commander V

14Le /12Nm

AGO Motors: Aprilia SXV450 (2007)

Home made kipufogó
K&N sportlégszűrő

60LE / 42Nm

AGO Motors: Ducati 848 EVO (2011) teljesítménymérés

Termignoni kipufogó
DNA sportlégszűrő
Power Commander V

152LE / 106Nm