Üdv Ago Mester és motoros társaim !
Laci vagyok Debrecenből,nem hívtalak mert elég későn értünk haza. A motor iszonyat lett ;) ! 3. is olyat tol a mint egy vonat . EMBEREK : A motoromba került egy Suzuki Fi-tuner ,környezet védelmi kiiktató ,sportlégszűrő,yoshi dob.. Nagyon Precíz munkát végzett,oda figyelt mindenre, maximálisan megvagyok elégedve .
sziasztok! erdeklodnek,h aki rakatott powercommandert a gepebe,milyen valtozasokat tapasztalt?nem kimondottan arra gondolok,h hany LE-vel lett erosebb,hanem h erezheto e valtozas a nyomatekgorbeben, esetleg a gazreakcioban vagy vmi masban?
barmilyen valaszt szivesen varok, leginkabb R6 tulajoktol
koszi
Nem azt mondtam, hogy az nem működne megfelelően, hanem azt, hogy valaki nem rég rendelt egy ilyet és az rossz volt.
A másik amit mondtam, hogy nem kockáztatnék pár 1000HUF-ért ebay-ről...
De te tudod.
Az SP-hez kell a 9V-os csati, ami járt a PCIIIUSB-hez.
ago
gsxr 1000 k3-am van!
tehát akkor ha jól értelmezem ez az eszköz rádugva a powerre működőképes lenne csak nem biztos h megfelelően üzemelne mert lehet h komplikáció lépne fel!(no name gyártmány) ez az sp tipusú illetve egy ehez hasonló dinojet gyorsváltó viszont már megfelelően üzemelne valószínűleg a powerre dugva?!?! eddigi válaszodat köszönöm és a következőt is! üdv!
Mivel nem tudom milyen motorról van szó, így nem lehet érdemben választ adni a kérdésedre.
Nemrég valaki vett egy ilyen váltókapcsolót, de nem működött neki rendesen.
Én inkább itthon vennék akkor inkább 50KHUF-ért garanciás SP kapcsolót hozzá.
Az ebay-ről megrendelt cucc is 45-50KHUF-ba jön ki szállítással, utalással, stb...
Fúvókák vannak raktáron 70-250-ig 1000HUF/db áron. A gyári tű nem állítható benne, meg ezeknél az "öreg" motoroknál a rugók sem a "legjobbak" már...:)
Mi nem szereljük be. Azt szoktuk ajánlani, hogy vidd el, rakd be/rakasd be a szerelőddel a középső beállítással, gyere vissza, megmérjük és megbezséljük, hogyan kell átállítani.
Mi a Yamaha World-el szoktunk közösen ilyet csinálni, közel vannak, áthozzák és készen kapod vissza....
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék gyorsváltóval kapcsolatban, sajna az ismeretségemben senkinek nincs és semmilyen értékelhető irományt nem sikerült találnom róla a neten!
A kérdés!
Ha rendelkezem power commander 3 usb-vel akkor ezt a gyorsváltó szenzort közbeiktatva a váltónál:
tudom csatlakoztatni a commanderhez és az tudja is kezelni a gyorsváltót? vagy ez hülyeség?!?! még kell hozzá mes alkatrés is esetleg?! vagy ez az eszköz használható így commander3al? tapasztalat vagy észrevétel megosztást megköszönném! sajnos tényleg nem sokat tudok erről a dologról és szeretném kideríteni mi a helyzet! nem akarok vakon beleugrani a dologba!
A segítségeket előre is köszönöm! Bocsánat ha érthetetlenül tettem fel a kérdéseimet!
Üdv!
Értem köszi,ilyen méretű fuvókákban gondolkodtam én is ,csak az a baj,hogy a gyári tű az nem állitható,vagy nem tudom még nem bontottam meg.
Küldenél egy árajánlatot az email címemre,hogy mennyibe fájna ez a mutatvány nálad?(a Dyno kitt+belövés)
kaoszxr6@freemail.hu
Talán egy vagy két 900RR volt nálunk (bár azok szerintem 1998-asok voltak) és azokon is közép tartományban voltak nem kis gondok.
Otthon nem tudom, hoyg betudod-e lőni. Lehet próbálgatni, főleg ha érzed a különbséget, de azért padon kéne leellenőrizni.....
Itt egy mérés egy CBR900RR (1998) Jet Kit elött és után:
Heló Agó
A nálad kapható DynoJet kitt milyen méretű főfuvókákat tartalmaz?
Otthol én be tudom lőni vele a motort?
Mert 5500-6000 között ha hirtelen gázt adok van egy kis torpanás,gondolom a K&N szürő,és az Akra rendszer miatt szegény kicsit a keverékem,meg a gyertyák is elég világosak.
Köszi várom válaszod
Ui.: most úgy látom akciós a szett mert régebben 54 pénz volt ,nem?
http://www.agomotors.hu/websho...