Egy percig nem bántam meg, hogy Bódis lett. Minden más, ami minőségi még, az drágább. Akrán is agyaltam, de az ára... Kinézetben meg ez tetszik továbbra is a legjobban. (Nekem P-Tec II van a gépen) Sajna most perpill nincs keret Power Commanderre. Viszont ha lesz, akkor nem kérdés, hogy elviszem Agóhoz.
Az a helyzet, hogy a Bódis nagyon jó kipufogókat gyárt, de ezek mind olyanok, hogy a motort utána kell állítani egy injektor buzeráló szerkezettel. Talán az Akrapovic olyan, hogy a motor viszonylag (!) jól működik akkor is, ha nem állíttatod át a befecskendezést. Nyilván még jobb lesz, ha ezt megteszed mondjuk egy Power Commanderrel és egy hozzáértő által elvégzett pados beállítással.
Nálam is ugyanez van, na jó nem, mert a motor más és a dob típusa is, a márka nem. Nekem db killerrel nincs baja az alapjáratnak, viszont ha kiveszem, ugyanúgy mint neked 1000 és 1500 között ugrál. Azt hiszem egy cipőben járunk...
Raptor kipufogó
K&N sportlégszűrő
Power Commander V
500LE !
inkább egy alapjáraton jártok...
Meglátom hogy mi lesz a sorsa a motornak, ha megmarad akkor jelentkezni fogok.
120-130KHUF
egy KB áraz írhatnál hogy az említett motorhoz mennyi lenne egy PC beszereléssel hangolással együtt?
dupla raptor dobok vannak rajta meg K&N szűrő lesz ha megjön hozzá és 4000 alatt lehetne vmivel combosabb
csinálnám, ha nem tartanál fel...
látni kéne, hogy mennyire gáz...
Fent is van így üzemanyag ellátási gond, csak nem érzed a sok power-től.
Nem tudom fejből, hogy van-e benne alapból O2 szenzor. ha van, akkor ki ne kösd!
Mondjuk az első mérésnél közölte a gép, hogy a mérés elérte a beállított maximális sebességet így előbb befejezte a mérést...
Aztán felvettük a max sebességet 400-ra, biztos, ami tuti...
Amúgy a motor 6.ban 200-ról 340-re kevesebb, mint 3 sec alatt volt fent...:)))
Hosszabb távon okozhat károsodást?
Amúgy érzésre alul veszített,de úgy forog ki mint a mérgezett egér!
03-as Z1000 nél van vmi értelme kikötni a PAIR rendszert?