Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Ago!
Ez így működhet?
http://kawasakiworld.com/zx-12...
MI féle teszt? yamaha tt 2001?
Teszteléshez keresünk japán motorokat:
csopy,

Nincs ebben a motorban "véletlenül" egy tiltás-kiiktató?!
csopy,

Ha kipróbálod a 0.1%-os korrekciót, az segítség lenne..
Nem tudom, mert kiszámol addig ameddig kell, csak egy százalékot meg kell adni :)
csopy,

Köszi az infót... letesztelem és jelentkezek....
hát ha a kalibrálón a kettő gombot egyszerre hosszan megnyomom, akkor ki írja az E betűt és a gyári értékre visszaáll, elméletileg. Ebbe a beállításban számol 230-tól visszafele, de viszont ha be állítok bármilyen százalékot, akkor normálisan mér 299-ig. Mi van akkor, ha végig nullát állítok be?
Sztiki1,

Megnéztem és elméletileg igen, de én még nem raktam helyette be ilyet..
Lenne még egy kérdésem, hátha van ezzel is tapasztalatod:
Vajon egy Yamaha MT-03-hoz való PCIII jó egy ugyanolyan évjáratú XT660-hoz is? Ugye a blokk az ugyanaz, de ki tudja milyen különbségek vannak köztük máshol.
Köszi a gyors választ, ez nagyon jól hangzik.
Hát akkor a kérdés alapvetően eldőlt, kipuffok beszerzése után kerül bele egy PC.
Ahogy nézem árban nagy különbség nincs a PCIII és PCV között. Érezhetően jobb az új, vagy egy ilyen egyszerű blokknál nincs nagy különbség?
És még egy kérdés, meddig tart a PC beállítási akció?
csopy,

akkor most nem értek valami.
Ha jó értéket irsz be, akkor jó....

Mit irsz bele, amikor nem jó?! Mi az a gyári érték?!
Tehát akkor a műszerfaladdal sincs semmi gond...
Hát megpróbálom kiszedni belőle, de az az érdekes, hogy ha be állítok valami értéket, akkor normálisan kimér 299-ig
Sztiki1,

Raktunk már pár XT660-ba. Valamelyik motoros újságban (Talán a volt Minden Motorban) volt róla egy cikk is. Pontosan azok a dolgokat eredményez, amit kérdeztél.
Szerintem érdemes egy jobb kipuff rá, de nem "kötelező".

Amúgy a PCV is belerakható...

Egy kis számadat:
http://www.agomotors.hu/websho...
csopy,

A gyártónál érdeklődtem, láttak-e már ilyet. Hát nem nagyon... sőt..

Azt kérték, hoyg szereld már ki és nézd meg úgy, hogy akkor is csinálja-e, mert szerintük lehet a műszerfaladban van a baj....
Szia Ago!

Tervezek power commander-t rakatni a motoromba és érdeklődnék, hogy van-e tapasztalat XT660-al, milyen hatást lehet vele elérni. A teljesítménynövekedés kevésbé érdekel, inkább a kissé nyers nyomatékgörbét szeretném valahogy kisimítani és az alacsony fordulati rángatást mérsékelni. Van már ezzel esetleg tapasztalatod?
Illetve azon is vacillálok, hogy érdemes-e a gépre előtte nyitott dobot tenni és utána a PC vagy jobb rajta a gyári kidörrentő?
(2006-os verzió egyébként, nem lambda szondás, asszem csak PCIII jó hozzá).

Előre is köszi
Hát ha tudok szerezni egy commandert, akkor biztos látni fogod a télen :D
csopy,

Nem naygon láttam még ilyet.
meg kéne néznem közelebbről....
Helló AGO!
Van nekem egy olyan problémám, hogy az R1-m be benne van ez a kilométer kalibráló kütyü. Lecseréltem a láncszettet a gyárira és a kalibrálón visszaállítottam a gyári értéket és az órám 235-től el kezed visszafele mérni :S Miért van ez?
Attól függ melyik cuccot? Feszszabályzó?
ddt500,

osanba vettem....

Amúghy ha ilyen vicces vagy, akkor nemadom oda a cuccodat, ami már itt van...
És miért ilyen drága? 20 000Ft-ért vettél egy ilyen gépet a tescóba és le akarod húzni a népet 2500-ra egy 5 perces melóért. Undorító.
(A 2500-ban remélem a szerelés is benne foglaltatik ).