Ennek a durrogásnak örülni kell, a népek is szeretik, pláne a városban éjszaka, mondjuk a körúton
Speciel én sokszor úgy vadászom rá, hogy előcsaljam a rendszerből, rendesen feláll a cerka mikor sikerül.
Nem tudok és nem is fogok se konkrét értéket, sem pedig konkrét számot mondani, mert:
1. nem ismerem a motorodat
2. A legkisebb LE/Nm növekedés a csúcsponton lesz 100% gázállásnál.
3. A legnagyobb LE/Nm növekedés a közép gázállás közép tartományában várható
Szóval ami biztos, hogy minden gázálláson és fordulatsázmon más és más érétkű növekedés várható. Az biztos, hogy egy megfelelően beálljtott motor gyorsítási képessége/gázreakciója/linearítása sokkal jobb lesz.
Világos, pontos értéket nem is vártam :)
ilyen kb nagyságrendre gondoltam. 2-5-10 Le? Valahol az 5 körül várnám, bár lehet,h nem növel semmit, mert csak az elektronika ha nincsen belereszelve a hengerfejbe, vagy legalább katalizátor kifűrészelve akkor nem nagyon tud csodát tenni?
de ha nem lehet kb-ra se nagyon mondani akkor nyilván nem akarok minden áron kihúzni egy értéket, csak tanakodok,h ha erősíteni akarnék akkor mi lenne a következő lépés. köszi!
Az lenne a kérdésem, hogy van egy 2007-es CBR600RR motorom, amin van egy Akra végdob+ le van áttételezve elől-hátul. Ha vennék bele egy PC-t és a motor nyomatékából hajlandó lennék áldozni a magas fordulati teljesítmény oltárán, akkor kb milyen LE növekedésre számíthatnék így egyéb beavatkozás nélkül?
Mi kifejezetten PC-vel és beállításával foglalkozunk.
Egy komplett csomag (PC, szerelés, fékapdi beállítás, teljesítmény-mérés) kb. 120KHUF.
Csörög rám....
Ennek a durrogásnak örülni kell, a népek is szeretik, pláne a városban éjszaka, mondjuk a körúton
Speciel én sokszor úgy vadászom rá, hogy előcsaljam a rendszerből, rendesen feláll a cerka mikor sikerül.
Márciusban jártam nálad,pc III került beépitésre+padozás azóta minden zsir fogyasztásom is lement fél lityivel.
Viszont amit eddig nem csinált,tegnap a mátrába motoroztam és gázelvételnél néha néha durrant egyet egyet a kipufogóm,szerinted mi lehetett?
Előre is köszi
Amibe létezik hivatalosan, abba igen!
esetleg ki épít be ilyet és vizsgáztat le?
Nem tudok és nem is fogok se konkrét értéket, sem pedig konkrét számot mondani, mert:
1. nem ismerem a motorodat
2. A legkisebb LE/Nm növekedés a csúcsponton lesz 100% gázállásnál.
3. A legnagyobb LE/Nm növekedés a közép gázállás közép tartományában várható
Szóval ami biztos, hogy minden gázálláson és fordulatsázmon más és más érétkű növekedés várható. Az biztos, hogy egy megfelelően beálljtott motor gyorsítási képessége/gázreakciója/linearítása sokkal jobb lesz.
ilyen kb nagyságrendre gondoltam. 2-5-10 Le? Valahol az 5 körül várnám, bár lehet,h nem növel semmit, mert csak az elektronika ha nincsen belereszelve a hengerfejbe, vagy legalább katalizátor kifűrészelve akkor nem nagyon tud csodát tenni?
de ha nem lehet kb-ra se nagyon mondani akkor nyilván nem akarok minden áron kihúzni egy értéket, csak tanakodok,h ha erősíteni akarnék akkor mi lenne a következő lépés. köszi!
Aki előre meg tudja neked ezt mondani, az vagy látnok, vagy tudja előre, menniyt akar/fog mérni...
Az lenne a kérdésem, hogy van egy 2007-es CBR600RR motorom, amin van egy Akra végdob+ le van áttételezve elől-hátul. Ha vennék bele egy PC-t és a motor nyomatékából hajlandó lennék áldozni a magas fordulati teljesítmény oltárán, akkor kb milyen LE növekedésre számíthatnék így egyéb beavatkozás nélkül?
visszamenőleg?! hmmmm
Kawasaki ZX-10R (2006-2007), új - 66.000HUF
Yamaha R1 (2007-2008), új - 66.000HUF
http://youtu.be/jFJHHNsIlp4