ettől függően - hoyg hogyan nézett ki - nagyon tanulságos volt a "project"
Köszönhető a MoTeC részletgazdag, mindenre kiterjedő, állítható, "bonyolult", profi motorvezérlőjének köszönhetően....
Szóval az, hogy az injektor nyitási idejénél figyelembe veszik akár a feszültség ingadozását, akár pedig a benzinnyomás változását akármilyen részletességgel (akár 64 állapotban) a fordulatszám függvényében.... vagy a gyújtótrafó Dwell értékét a feszültség függvényében.... na az már hab a
Jól látom, hogy ez valami gixxer váz akar lenni, legalábbis tuti nem Hayabusa. A blokk meg úgy el van rejtve, hogy számomra felismerhetetlen, bár azt csak jól tudod tán...
bekötöttük az új pc3-mamat,ami már egy éve porosodott a polcon
hát mit mondjak,gyári térképpel is olyan gázreakciót produkált,hogy csak lestem
Nem túlzok,min. 2-3x jobban veszi a gázt...Rosszabb nem lett semmivel,semmilyen negatív dolgot nem érzékelek,picit simábban jár még ezenfelül.
Jön a jobb idő,aztán megyek belövetni,azért csak az az igazi.A proptech-et választottam,majd kiderül,hogyan döntöttem
lehet, de csak durva léptékben.
Az eredményért meg semmilyen garanciát nem vállalunk. Szerintünk nem igazán lehet jól beállítani, ezért nincs rá semmilyen garancia.
Ha jó lesz, ha nem, ki kell fizetni a munkát...
ettől függően - hoyg hogyan nézett ki - nagyon tanulságos volt a "project"
Köszönhető a MoTeC részletgazdag, mindenre kiterjedő, állítható, "bonyolult", profi motorvezérlőjének köszönhetően....
Szóval az, hogy az injektor nyitási idejénél figyelembe veszik akár a feszültség ingadozását, akár pedig a benzinnyomás változását akármilyen részletességgel (akár 64 állapotban) a fordulatszám függvényében.... vagy a gyújtótrafó Dwell értékét a feszültség függvényében.... na az már hab a