Egyáltalán nem kell bele sportlégszűrő. Egy motor jó behangolása arról szól, hogy a motort abban az állapotba optimalizáljuk, ahogy hozzánk jön. Ha gyári kipufogó/gyári légszűrő, akkor úgy... ha sportdob gyári légszűrő, akkor úgy.... ha komplett kipufogó/gyári légszűrő, akkor úgy... és még sorolhatnám...
Csinálunk sok motor gyári kipufogó/gyári légszűrővel is....
A sportlégszűrő több levegőt enged át, kicsivel több a lóerő..
Viszont.. mi csak olyan ügyfeleknek ajánljuk a sportlégszűrőt, akik 2000-3000km-enként takarítani fogják. Akik nem akarják, az inkább ne vegyen sportlégszűrőt...
Bocsánat a közbeírásért, de mi a fenének kéne sportszűrőt belerakni? Ha meg nincs PC a motorba, akkor a hangolásod is fostarisznya lesz. PC nélkül majdhogy kidobott pezók tömkelege lenne. De Ago Mester cáfolj ha nem így van!
Na most ha mondjuk van egy sport dobom a gépen akkor mondjuk bele rakok egy sport légszűrőt,muszáj power commandert is betenni hozzá vagy anélkül is lehet állítani a gépen padon?
Ez egy tipikus kérdés, amire ha az ember nem akar téged átverni, akkor nem lehet válaszolni.
A Le/Nm növekedés attól függ, hogy jelen pillanatban milyen a motorod belső működése és a rápakolt cuccok mit/milyen irányba változtatják meg.
Rövid példa.
Ha a motorod sokkal több üzemanyagot kap, mint kell a működéséhez, akkor a sportlégszűrő segít rajta a több levegővel. Ha a motorod kevesebb üzemanyagot kap, mint ami kell a működéséhez, akkor a sportlégszűrő semmit sem segít rajta, de majdnem hogy ront... És még sok sok minden befolyásolja.
Áhhá, én is választ kaptam a kérdésemre :)
Az kapcsolatban van tapasztalatotok, hogy az f4i esetében mekkora teljesítmény növekedés érhető elé k&n légszűrővel és sport dobbal ? (bármilyen setup-os tapasztalatod érdekel alapvetően)
Szerintem - illetve a méréseink alapján, sőt más cégnél sem találsz ilyen terméket erre a motorra, nem véletlenül, - szóval nem csinál semmit.
Egyetlen egy Hondában sincs se környezetvédelmi, sem pedig végsebesség tiltás.
Tudok neked mutatni iylen "speedbox"-okat bent az üzletben, meglepődnél hogy mi van, azaz mi nincs benne....
Attól függ, hogy hogyan állíttatod be. Mi két térképes módban szoktuk, mivel úgy jobb a végeredmény.
Növekszik a rugalmassága, linearitása, gyorsulási képessége, csökken a remegése, kisebb fordulatszámot is elviseli, Le és Nm növekedés. Természetesen Power Commanderrel...
nekem 2003-as van,de már az alap programmal is kurva jó lesz,főleg gázreakcióban lesz jobb és lent simább járású...A héten belövetem padon is,utána arról is nyilatkozom!
Sziasztok!
Érdeklődnék,hogy rsv1000-ből(2005) mit lehet kihozni, nem feltétlenül teljesítménynövekedése gondolok(pl.:kezelhetőség) Most van rajta kipufogó meg sportlégszűrő. Esetleg mi kell hozzá.
Előre is kösz!
powe-tr nem tudjuk pontosan, mert a motor tiltási fordulata kevesebb volt, mint gyári és kevesebb, mint ahol leadja a max powert.
Ameddig leforgott, ott közel 240LE. A nyomatéka az majdnem 200Nm.
Amúgy visszatérve a nyomatékra....
A motort tegnap munkaponton közel 10% gázállásonként és 500-as fordulatonként a nyomaték modul segítségével - ami ugye méri a pillanatnyi nyomatékot, vonóerőt -, szóval annak a segítségével állítottuk be a gyújtást is...
Egyáltalán nem kell bele sportlégszűrő. Egy motor jó behangolása arról szól, hogy a motort abban az állapotba optimalizáljuk, ahogy hozzánk jön. Ha gyári kipufogó/gyári légszűrő, akkor úgy... ha sportdob gyári légszűrő, akkor úgy.... ha komplett kipufogó/gyári légszűrő, akkor úgy... és még sorolhatnám...
Csinálunk sok motor gyári kipufogó/gyári légszűrővel is....
A sportlégszűrő több levegőt enged át, kicsivel több a lóerő..
Viszont.. mi csak olyan ügyfeleknek ajánljuk a sportlégszűrőt, akik 2000-3000km-enként takarítani fogják. Akik nem akarják, az inkább ne vegyen sportlégszűrőt...
Ez egy tipikus kérdés, amire ha az ember nem akar téged átverni, akkor nem lehet válaszolni.
A Le/Nm növekedés attól függ, hogy jelen pillanatban milyen a motorod belső működése és a rápakolt cuccok mit/milyen irányba változtatják meg.
Rövid példa.
Ha a motorod sokkal több üzemanyagot kap, mint kell a működéséhez, akkor a sportlégszűrő segít rajta a több levegővel. Ha a motorod kevesebb üzemanyagot kap, mint ami kell a működéséhez, akkor a sportlégszűrő semmit sem segít rajta, de majdnem hogy ront... És még sok sok minden befolyásolja.
A 7en csinálunk egy F4i (2006)-ost...
Itt egy kis segítség:
http://www.agomotors.hu/websho...
Az kapcsolatban van tapasztalatotok, hogy az f4i esetében mekkora teljesítmény növekedés érhető elé k&n légszűrővel és sport dobbal ? (bármilyen setup-os tapasztalatod érdekel alapvetően)
Szerintem - illetve a méréseink alapján, sőt más cégnél sem találsz ilyen terméket erre a motorra, nem véletlenül, - szóval nem csinál semmit.
Egyetlen egy Hondában sincs se környezetvédelmi, sem pedig végsebesség tiltás.
Tudok neked mutatni iylen "speedbox"-okat bent az üzletben, meglepődnél hogy mi van, azaz mi nincs benne....
Attól függ, hogy hogyan állíttatod be. Mi két térképes módban szoktuk, mivel úgy jobb a végeredmény.
Növekszik a rugalmassága, linearitása, gyorsulási képessége, csökken a remegése, kisebb fordulatszámot is elviseli, Le és Nm növekedés. Természetesen Power Commanderrel...
Érdeklődnék,hogy rsv1000-ből(2005) mit lehet kihozni, nem feltétlenül teljesítménynövekedése gondolok(pl.:kezelhetőség) Most van rajta kipufogó meg sportlégszűrő. Esetleg mi kell hozzá.
Előre is kösz!
Melyik 1000-é!?
Azt hiszem nekünk van egy 600/750 használt erre a modellre, de nem vagyok benne biztos, meg kell néznem bent!
Nem tudom most megnézni, hogy a te motorodba mi a hivatalos.
Ameddig leforgott, ott közel 240LE. A nyomatéka az majdnem 200Nm.
Amúgy visszatérve a nyomatékra....
A motort tegnap munkaponton közel 10% gázállásonként és 500-as fordulatonként a nyomaték modul segítségével - ami ugye méri a pillanatnyi nyomatékot, vonóerőt -, szóval annak a segítségével állítottuk be a gyújtást is...
Hátt... nem mondom, hogy nem volt zabszem a seggemben, mikor csináltam....
nálunk rá volt téve a nyomásmérő, és hát nem egészen volt "állandó"
Nem, nem 1300.. több, mint 1400...
még nincs új hátsó gumi, a "padozóssal" meg elég nagy kihívás..
A benzin nyomása pedig fix 3 bar. Minek figyelni?
Akkor ez most 1300-as blokk? Mit tudott?