Diesel pedig népszerű a tanulók között mert nehéz lefullasztani. 😁
Azt meg hogy nincs fordulatszám, és hamar elfogy az egyes megszokod. Gondold azt hogy Babettával mész 😆
Kilátás is csak szokás kérdése.
Én PC-s autó szimulátorban gyakoroltam. Need for Speed 1 vagy 2 ben már viszonylag szabad világ volt, így volt egy virtuális parkoló ahol gyakoroltam. Ugye ezekben gyakorlatilag csak előre láttál, rossz felbontásban, sok hülyeséggel kitakarva azt a látómezőt is, ráadásul csak billentyűkkel irányítva. Na itt szépen végig tudtam csinálni a rutin műveleteket, utána már nem volt gond egy igazi autóból sem a tér érzékelés. A gép kezelésre meg kivittem feleségemet, meg a tesómat is egy üres helyre, ahol lehetőleg van egy jobb leejtő. Leraktam vizes palackokat, és ott kellett olyanokat csinálni hogy egy enyhén emelt stabil fordulaton kuplunggal tartsa meg a kocsit, guruljon vissza, guruljon előre álljon meg, mindezt a kuplung csúsztatással. Aztán álljon a fékre és induljon el kézifék nélkül úgy hogy nem gurul vissza. Merőleges és párhuzamos parkolást is úgy gyakoroltuk, hogy 2-esben lendületből kellett beállnia a papírdobozok közé, nem tötymörögve centizgetni. 1 óra és egy kuplung csere után már nem volt gondjuk a gép kezeléssel.
Igazából ha van rá mód azt kéne megnézni, hogy az adott oktatónak milyen a bukási %-a mert az jelzi, hogy fekszik a biztosoknál illetve a nagyobb kisvárosi iskolák is jók mert azok vezetésének is jó szokott lenni a kapcsolata, a kis maszekoknál általában inkább az ismeretség hiánya miatt buktatnak vagy ha esetleg női oktatót találsz nekik is kicsi szokott lenni a bukási %-uk.
Nalunk, mifelenk, ilyenrol egyaltalan nem lehet hallani. A csaladban mindenkinek van jogsija, en 1992-ben, a legutolso gyerek ket eve kb. de semmi rosszrol nem tudok irni.
Ezért kellett fizetni. Nekünk előre megmondták hogy ha nem adunk pénzt, akkor kifizetjük úgy is pótvizsga díjban a többszörösét. Persze hogy mindenki berakta a papírok közé az 5-öst. Lehet hőbörögni hogy korrupt meg ilyesmi, de ez legalább tiszta játék volt. Aki nagyon béna volt úgy is meghúzták.
Most is kifizettetik a korrupciós pénzt csak másként. Aki nem vesz plusz gyakorló órákat, amit az oktató javasol, az automatikusan bukik. Szóval a bevétel megvan, az osztozkodás meg majd utólag a kocsmában.
Egy kezdő meg nyilván bizonytalan. Simán be lehet szopatni bármikor, vagy lehet találni benne hibát. Ha más nem azt hogy túl magabiztos.
Volt valami videó, hogy csávó elment vizsgázni 30 éves jogsival. kb. 5* buktatták meg a kör alatt, pedig csak annyi volt hogy normálisan vezetett.
Édesanyámnak van. Amikor nála járok szoktam ilyen eszközzel találkozni.(kezeit széttáró) Az, hogy nekem ilyen legyen nem éreztem még égető szükségét. 😅 A budiajtón van ugyan zár de nincs benne kulcs.(kezeit széttáró) Azt sem értem nálad minek(gondolkodós) Max anyukád nyithatna rád 😆
Motorozás nélkül is para volt az autó vezetés eleinte a nagy doboz miatt. A gyalogláshoz képest is baromi más 😆
És minket is egyből a forgalomba vittek, mert különben hogy jutunk el a rutin pályára? Naugye! 😂
Viszont ezért van ott az oktató, hogy beavatkozzon ha elbasznád, illetve azért van a T betűs tábla a fejed felett, hogy mindenki lássa mekkora mazsola vagy 😂 nem kell görcsölni.
A tanulási folyamatok már csak ilyenek. Időt kell adni neki, türelmesnek lenni, és instrukciók alapján addig gyakorolni amíg jól nem megy.
Mindenki így kezdte, az is aki tagadja, szóval simán tagad le te is, és már csak akkor dicsekedj amikor felkerülsz a "Budapesti Autósok " videói közé mint utcai drifftes 😁
Volt egy haver 1.6-os Mini Morisal, az eredeti Montecarlóssal. Ő játszotta meg hogy a Hungárián elment két sor között és otthagyta a sok mazsolát a lámpánál 😂
Persze aztán az is lehet hogy csak jó sztori volt, de simán kinéztem belőle ahogy vezetett
Ne add fel ha van egy kis kihívás ! Csak szokás kérdése , idővel megszoknád , és más problémásabb autóval is könyebben boldogulnál ! Olyan ez , mint réges régen , mikor azt mondták hogy aki wartburgon tanul meg vezetni , az mindennel is fog tudni közlekedni ! 15 évig gabonás kamionnal jártam , 8,5m-es póttal 620-as Scaniával , ott a tyúkólakban megtanul az ember tolatni az hétszencség ! Úgy tolattam a vonattal , mint más előre orral ! Tehát szerintem csak szokás kérdése ! És a későbbiekben könnyebben fogsz alkalmazkodni és boldogulni a nem sofőrbarát edényekkel ! 😉
Pedig buli dolog,meg aludni is lehet benne,ha nem zavar hogy a fulke fele lejt mert nehez teherre mereteztek a rugoit. 😂
Pont ez a kihivas,es belefer a motor. 😆
Az oktato ha gyökér akkor tenyleg kuka,a kocsi szokhato,de ezek a relative uj jarganyok mind bunkerszeru szarok,az aszma kombi egy buli kilatas helyettuk,de se szinte mar csak ilyenek vannak,szoval szokni kell.
Első körben oktatót/autót váltok, mert ezzel a kocsival és a gazdájával is tele van a bré. Mindkettő csak arra jó, hogy fokozza a gyomorgörcsöt. Na meg Peugeot-ra jellemzően vaskos C oszlopa van kicsi és sötétített hátsó ablakkal, kurvára zavar, hogy nem látok.
Ha ugy erzed necces hagyd ki a kikanyarodast,max anyaznak mogotted kicsit,a mentes tovabb tart.
Probaaltad mar 6,4 meteres 690e km es furgonnal? 😆
A tolatas,hogy kurvanagy a fordulokor hatrafele ami nehezebb,foleg motor utan.A tulajok meg mindenaron azt akarjak hogy a szobaig menjek ezzel a vonattal.
Nem veletlen hogyszinte mindegyik horpadt foleg teto korul. 😆
Hát... lehet, hogy neked az, de attól még elvonja az ember figyelmét az autó kezelése. A motort se úgy hallja az ember, ha a fordszámmérőre le kell nézni csúcsforgalomban, megint nem a nyomakodó autósokon van a szeme az embernek. Egész más a vezérlő eszközök kezelését kézről lábra és lábról kézre átállítani. A kormányt is kétszer körbe kell tekerni, mire annyit fordul a kerék, mint motoron egy relatíve kis mozdulatra. Engem se az visz be a málnásba, hogy kinek jár az elsőbbség vagy hogy nem figyelek a gyalogosra, hanem hogy a forgalmas kereszteződésben kiférek-e, ha pl. már a manőver közben elfogy az egyes és váltanom kellene. Mondjuk ez a kocsi sara is (400 ekm felett futott 6 sebességes dízel Peugeot), de ilyen eset is van és akkor bizony vagy arra figyelek, hogy a sávon belül jó helyre érkezzek, vagy arra, hogy ne rántva váltsak.
Elhiszem, hogy neked, akinek jó eséllyel tizen- vagy kora huszonévesen lett B jogsija és azóta vezet, ez a perspektíva furcsa. De piszok más azzal a lábbal 0.5-1 centiket látszani a kuplungon, amivel sokáig az ember csak le és fel kapcsolgatott.
(cáfolj meg backiex, bizonyítsd be hogy nem vagy csirke és menj driftelni a diesel Pözsóval 😂)
Azt meg hogy nincs fordulatszám, és hamar elfogy az egyes megszokod. Gondold azt hogy Babettával mész 😆
Kilátás is csak szokás kérdése.
Én PC-s autó szimulátorban gyakoroltam. Need for Speed 1 vagy 2 ben már viszonylag szabad világ volt, így volt egy virtuális parkoló ahol gyakoroltam. Ugye ezekben gyakorlatilag csak előre láttál, rossz felbontásban, sok hülyeséggel kitakarva azt a látómezőt is, ráadásul csak billentyűkkel irányítva. Na itt szépen végig tudtam csinálni a rutin műveleteket, utána már nem volt gond egy igazi autóból sem a tér érzékelés. A gép kezelésre meg kivittem feleségemet, meg a tesómat is egy üres helyre, ahol lehetőleg van egy jobb leejtő. Leraktam vizes palackokat, és ott kellett olyanokat csinálni hogy egy enyhén emelt stabil fordulaton kuplunggal tartsa meg a kocsit, guruljon vissza, guruljon előre álljon meg, mindezt a kuplung csúsztatással. Aztán álljon a fékre és induljon el kézifék nélkül úgy hogy nem gurul vissza. Merőleges és párhuzamos parkolást is úgy gyakoroltuk, hogy 2-esben lendületből kellett beállnia a papírdobozok közé, nem tötymörögve centizgetni. 1 óra és egy kuplung csere után már nem volt gondjuk a gép kezeléssel.
Most is kifizettetik a korrupciós pénzt csak másként. Aki nem vesz plusz gyakorló órákat, amit az oktató javasol, az automatikusan bukik. Szóval a bevétel megvan, az osztozkodás meg majd utólag a kocsmában.
Egy kezdő meg nyilván bizonytalan. Simán be lehet szopatni bármikor, vagy lehet találni benne hibát. Ha más nem azt hogy túl magabiztos.
Volt valami videó, hogy csávó elment vizsgázni 30 éves jogsival. kb. 5* buktatták meg a kör alatt, pedig csak annyi volt hogy normálisan vezetett.
És minket is egyből a forgalomba vittek, mert különben hogy jutunk el a rutin pályára? Naugye! 😂
Viszont ezért van ott az oktató, hogy beavatkozzon ha elbasznád, illetve azért van a T betűs tábla a fejed felett, hogy mindenki lássa mekkora mazsola vagy 😂 nem kell görcsölni.
A tanulási folyamatok már csak ilyenek. Időt kell adni neki, türelmesnek lenni, és instrukciók alapján addig gyakorolni amíg jól nem megy.
Mindenki így kezdte, az is aki tagadja, szóval simán tagad le te is, és már csak akkor dicsekedj amikor felkerülsz a "Budapesti Autósok " videói közé mint utcai drifftes 😁
Persze aztán az is lehet hogy csak jó sztori volt, de simán kinéztem belőle ahogy vezetett
Pont ez a kihivas,es belefer a motor. 😆
Furgon nincs tervben. :D
Probaaltad mar 6,4 meteres 690e km es furgonnal? 😆
A tolatas,hogy kurvanagy a fordulokor hatrafele ami nehezebb,foleg motor utan.A tulajok meg mindenaron azt akarjak hogy a szobaig menjek ezzel a vonattal.
Nem veletlen hogyszinte mindegyik horpadt foleg teto korul. 😆
Elhiszem, hogy neked, akinek jó eséllyel tizen- vagy kora huszonévesen lett B jogsija és azóta vezet, ez a perspektíva furcsa. De piszok más azzal a lábbal 0.5-1 centiket látszani a kuplungon, amivel sokáig az ember csak le és fel kapcsolgatott.