Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A felnik méretei, amin most terep gumik vannak:
1.40*14 (gumi: 60/80*14)
1.85*12
Ennyi infóm van jelenleg.
Szia nincs valakinek eladó vagy fölös kuplung kar konzollal ( visszahajlós ) Bolti ár alatt?:)
Sziasztok!

A hétvégét megelőző Péntekről pár infó: (Kakucs ring)
Lehet menni motorozni:
2 félnap vagy 1 egész nap

Egyik fél nap: 8:00-13:00-ig 4000 Ft
Másik fél nap: 13:00-18:00-ig 4000 Ft (esőt ígérnek délutánra, 3mm-t)
Az egész nap 8:00-18:00-ig 6000 Ft
féktárcsástól, tengelyestől, gumistól mindennel egy 5-ös
1.85ös ráfhoz elöl a 100/90-as elég, 2.5 ös-hez 120/80.
Hátul is pont elég a 120-as, de van aki 130ast tesz rá. Attól szélesebb nem kell sztem.
A kínai olyan , mint a bakelit, csak guminak látszó tárgy.
ITTnézelődj, vagy ajánlom még a "helyi" pitesek ( motoaction.hu , pitbike.hu , RPT-minibike) Valszeg akad náluk is valami.
Milyen gumi méretekben nézegessek?
Hátulra néztem, jó széles gumi is befér.
Pl. előre 120, hátulra 140 széles gumit tehetek?

Mennyire legyen mintás?
Bocsi, igen SM re gondoltam.
Gyárilag ezek 14-12 es felnivel és krossz gumival szereltek.

Tudsz valami gumist (pl. online), hol érdemes nézegetni?
Kínai gumik felejtősek ha jól gondolom, tehát ilyet semmiképp bármilyen olcsó?
Sm-re gondolsz?
Én Sava-val nyomom tavaly meg az idén, de sokan az ára miatt szeretik a Heidenau k61-et. Azt mondják, h faszán fog.
Látok embereket , akik 14es elsővel mennek az aszfalton, mert nincs kedvük másik elsőkereket venni, de nekem olyan nem volt még, nincs tapasztalat vele.
Terepre biztos jobb a 14es a pontosabb vezethetősége miatt.
Üdv.
Gumit milyeneket tudsz ajánlani pályára?
Gondolom a 14-es első kerékméret maradhat.
Köszi!
Köcsönöm szépen.
Amivel terepezek, abba 8-10óránként, amit a pályán ütök, abba meg 5-6 üóra után.
Köszi az infókat.
Remélem összejön a gép, és be fog válni.
Amit kinéztem az holnap fog kiderülni, BSE KLX 140cc.
Kicsit már hajtották, de szinte még újszerű.
Hogy új legyen még 1 százast nem szívesen adnék érte.

Milyen sűrűn cseréltek olajat?
Függ a jobb csuklótól is, nem?
Akkor az. Pont azt szoktam rakni bele mostanság, de aszittem , h az ásványi
10w40 félszintetikus! Motul 5100! A legjobb!
4környékén kéne , de csörrenek, ha indultam tőlem ,
Évek óta ásványi 10w40 et használok mindegyik pitbe , ami idáig volt.
Fuchs v motult általában, de persze másnak lehet más a favorit. Egyébként inkább a gyakori olajcserére esküszöm.
Sziasztok! Bocsi srácok de kérdéssel fordulok hozzátok ,hogy erről mi a véleményetek? http://www.hasznaltauto.hu/motor/minibike/minibike_mcm_jump_pitbike-482
4129
Milyen olajat töltögettek ezekbe a pitbike-okba?
Az olajhűtősre nekem 20w50-et mondtak. Nem túl sűrű ez?
Én 5W40 - 10W40-re gondoltam.

Illetve az ásványi olaj felejtős, akármilyen viszkozitású?
A kutya fáját már. Elnétést a spamért.
Ezeket nem pitbikének hanem Dirtbike-nak keresztelték. Tudtommal azoknak a 70%a álló hengeres. De itt egy link. http://www.oursbiz.com/Product..." target="_blank">Ez pl egy 200ccm es csoda.
Aha, köszcsi, vlami , link,mittomén, vagy keressek a mondott márkákra?
Üdv!Igen van.... aszem LONCHIN vagy JIANG névre hallgató dörtbájkokba szerelik ezeket 50-200ccm-ig