A kínai olyan , mint a bakelit, csak guminak látszó tárgy. ITTnézelődj, vagy ajánlom még a "helyi" pitesek ( motoaction.hu , pitbike.hu , RPT-minibike) Valszeg akad náluk is valami.
Sm-re gondolsz?
Én Sava-val nyomom tavaly meg az idén, de sokan az ára miatt szeretik a Heidenau k61-et. Azt mondják, h faszán fog.
Látok embereket , akik 14es elsővel mennek az aszfalton, mert nincs kedvük másik elsőkereket venni, de nekem olyan nem volt még, nincs tapasztalat vele.
Terepre biztos jobb a 14es a pontosabb vezethetősége miatt.
Köszi az infókat.
Remélem összejön a gép, és be fog válni.
Amit kinéztem az holnap fog kiderülni, BSE KLX 140cc.
Kicsit már hajtották, de szinte még újszerű.
Hogy új legyen még 1 százast nem szívesen adnék érte.
Milyen sűrűn cseréltek olajat?
Függ a jobb csuklótól is, nem?
Évek óta ásványi 10w40 et használok mindegyik pitbe , ami idáig volt.
Fuchs v motult általában, de persze másnak lehet más a favorit. Egyébként inkább a gyakori olajcserére esküszöm.
Sziasztok! Bocsi srácok de kérdéssel fordulok hozzátok ,hogy erről mi a véleményetek? http://www.hasznaltauto.hu/motor/minibike/minibike_mcm_jump_pitbike-482
4129
Ezeket nem pitbikének hanem Dirtbike-nak keresztelték. Tudtommal azoknak a 70%a álló hengeres. De itt egy link. http://www.oursbiz.com/Product..." target="_blank">Ez pl egy 200ccm es csoda.
1.40*14 (gumi: 60/80*14)
1.85*12
Ennyi infóm van jelenleg.