Úgylátom egyre több minden összeköt minket. Ugyan az a bemutatkozó szövegünk, ugyan olyan évjáratú, típusú és színű motorunk van, mindkettőnknek ez az első nagymotorja, és én is Magyarszék után dobtam el a motoromat először (bár több nem volt még). Ha ez így megy tovább és ugyan így tartasz utánam, most már csak a jó dolgok jönnek. Fej a fejel!
a Közlekedési Felügyeleten múlik, mikor van idejük...ha ott megvan a műszaki meg a határozat, akkor lehet, hogy még aznap délután rendszámos...de, másnapra tuti
Tamás.A haver kérdezi hogy mennyi időbe telik a forgalomba helyezés és kpl.papirozás a kintröl behozott moccrára?(amiről múltkor kérdezősködtem már telefonon)
Józan észre nem hallgatva 6 óra kerti munka után pihenés nélkül paripára ültem amit nem kellett volna.
Magyarszék után eldobtam a vasat. Jöttek szemből túrázók és azokra figyeltem valószínűleg ahelyett hogy a kanyarból kifele vezető ívet néztem volna, közel kerültem a másik sávhoz és rosszul reagáltam le, túl erőset fékeztem az első kerék megcsúszott és hatalmas szerencsére a motoros túrázók között senkit nem eltalálva bent landoltam az árokban. Még most is az zavar a legjobban a saját hülyeségemen felül, hogy őket veszélyeztettem.
Motor elég ramatyul néz ki, nekem komolyabb bajom nincs minden védett aminek védenie kellett vállam zúzódott kicsit és a térdek. Tempóm nem volt túl nagy 70 környéke. Ez volt az első esésem, de valamennyire örülök is hogy ennyivel megúsztam.
Ma gurultam egy finomat Orfűre meg vissza. Halkan jegyezném meg, hogy rendőrautó is elég rendesen levágta íveket, ha kicsit szélesebbet veszek, hááát...
Elég sok mocist láttam, mindenki rajzott, jó idő volt.
Józan észre nem hallgatva 6 óra kerti munka után pihenés nélkül paripára ültem amit nem kellett volna.
Magyarszék után eldobtam a vasat. Jöttek szemből túrázók és azokra figyeltem valószínűleg ahelyett hogy a kanyarból kifele vezető ívet néztem volna, közel kerültem a másik sávhoz és rosszul reagáltam le, túl erőset fékeztem az első kerék megcsúszott és hatalmas szerencsére a motoros túrázók között senkit nem eltalálva bent landoltam az árokban. Még most is az zavar a legjobban a saját hülyeségemen felül, hogy őket veszélyeztettem.
Motor elég ramatyul néz ki, nekem komolyabb bajom nincs minden védett aminek védenie kellett vállam zúzódott kicsit és a térdek. Tempóm nem volt túl nagy 70 környéke. Ez volt az első esésem, de valamennyire örülök is hogy ennyivel megúsztam.
Majd rakok fel képeket amint tudok.
Elég sok mocist láttam, mindenki rajzott, jó idő volt.