Pájamotort szeretnék venni minden megoldás érdekel törött vagy papirok nélküli belföldi vagy külföldi mindegy.
Küldjetek képet+adatokat.
deakpeter.mester@gmail.com
Erre nehéz válaszolni
A régi pályán Superbike motorral, a Pro Superbike (mai IDM, nemzetközi német bajnokság) mezőnyének top pilótái 1:46 - 1:47-es időket tudtak, ma pedig az Alpok Adria Stock 1000-rel is 1:51 körüli időket mennek (érdekes, hogy az Alpok Adria Stock mezőnye gyorsabb, mint az Alpok Adria Superbike mezőny.)
Szóval itt van 4-5 mp difi. De gondolom, ha idejönne a mai IDM mezőny, akkor tudnának 48 körüli időket futni.
De pl. Stock600-ban már más a helyzet, mert anno szintén Pro Supersport (IDM 600) mezőnyben mentek 1:52 - 1:53-at és ezt az időt ma is tudják Stock600-ban (lásd Chrobák). Tehát itt 0 mp a difi.
De a saját példámmal is tudok szolgálni. Én a régi pályán 1:55 - 1:56-ot tudtam SSP400-ban (ZXR400), ami akkor csúcsidő volt és az átépített, új pályán 2:05-tel még a mai napig tartom a pályacsúcsot. Ez meg 10 mp....
Összességében szerintem a motorok és gumik (és a versenyzők) fejlődése miatt, ma egy mai 600-as és 1000-es motorral szinte ugyanolyan időt lehet menni. De egy akkori technikával ma 5 és 10 mp közé tehető köridő növekedés.
Király! Kb. mennyi lehet a különbség a régi és az új Hringes idők között (ugyanannak a versenyzőnek ugyanazon a motoron hány mp-cel vagy %-kal hosszabb az ideje)?
Kíváncsi vagyok, milyen időknek felelnek meg a régi menők köridői a mai pályán.
Előkerültek az archívumomból, a 90-es évekből származó eredménylisták, a gyorsasági motoros országos bajnokságból. Akit érdekel tekintse meg a fotógalériák között! Galéria
Egy barátomé, rendezett papírokkal, gondos gazdától, ismerem az előző mind2 tulajdonost.
Küldjetek képet+adatokat.
deakpeter.mester@gmail.com
A régi pályán Superbike motorral, a Pro Superbike (mai IDM, nemzetközi német bajnokság) mezőnyének top pilótái 1:46 - 1:47-es időket tudtak, ma pedig az Alpok Adria Stock 1000-rel is 1:51 körüli időket mennek (érdekes, hogy az Alpok Adria Stock mezőnye gyorsabb, mint az Alpok Adria Superbike mezőny.)
Szóval itt van 4-5 mp difi. De gondolom, ha idejönne a mai IDM mezőny, akkor tudnának 48 körüli időket futni.
De pl. Stock600-ban már más a helyzet, mert anno szintén Pro Supersport (IDM 600) mezőnyben mentek 1:52 - 1:53-at és ezt az időt ma is tudják Stock600-ban (lásd Chrobák). Tehát itt 0 mp a difi.
De a saját példámmal is tudok szolgálni. Én a régi pályán 1:55 - 1:56-ot tudtam SSP400-ban (ZXR400), ami akkor csúcsidő volt és az átépített, új pályán 2:05-tel még a mai napig tartom a pályacsúcsot. Ez meg 10 mp....
Összességében szerintem a motorok és gumik (és a versenyzők) fejlődése miatt, ma egy mai 600-as és 1000-es motorral szinte ugyanolyan időt lehet menni. De egy akkori technikával ma 5 és 10 mp közé tehető köridő növekedés.
Kíváncsi vagyok, milyen időknek felelnek meg a régi menők köridői a mai pályán.
Galéria
0670 9471419
kellene egy elerhetoseged ha erdekel a K8...