Ebben igazad van erre a jelen igazi példa. Éppen hárommillió emberrel basznak ki de senki nem tesz semmit.
De abban próbálok meg hinni, hátha a motorversenyző társadalom más.
Lucky!
Én nem várom el a Rezsőtől, hogy ember baráti szeretetből motoros napokat szervezzen nekünk. De nem is csinálja abból. Ugyanis én nem arról beszéltem, hogy azok legyenek olcsóbbak. De kérdem én, hogy az a sok kétballábas focista mi a megmeredt faszért mehet edzőtáborba a világ másik felére. Akik világbajnokságon utoljára szerepeltek már majdnem mind halottak. Mégis milliárdokat tolnak a hülyékbe. Talán ha egy kicsit jobban hallatnánk a hangunk történhetne valami. A technikai sportok is kapnak állami támogatást, amit írtam, az meg pénzbe nem is kerülne nekik.
neeem..te a gondolkodásról szoktál le,még mielőtt rászoktál volna!pont ez miatt nem lesz belőle semmi,mert te már most kihátráltál az egéstzből,pedig gyanítom lenne egy két épkézláb gondolatod!(már ahogy ismerem azt a huje fejed)
Egyébként meg kussoljál mert tarkón csapkodlak.
Ha mondjuk egy délelőtt 10 ezer helyett csak 6 ezer lenne, akkor többet mennél motorozni.
Na ugye, hogy nem. Nem ez a nagy költség te hisztis r.banc.
Hajrá. Csak majd szóljatok ha valaki kigondolta, hogy mi a jó nekünk és leszervezi az egészet. Én már jó régen leszoktam arról, hogy szervezkelődjek, mert soha semmi eredménye nem volt. De én ott leszek. Nehogy a vége az legyen, hogy majd ott állunk öten mint a kemények és majd mi egyedül nem mehetünk fel a ringre.
miondjuk leszarom a véleményed puhos...olcsóbb jnem lesz,mi meg bólogató jánosként megyünk,sokkal többért is! vagy megsértődünk,és összefogunk!ez is lehetne megoldás!hiszen elég sok licences versenyző van!össze kéne dugnunk a kis buksinkat(akár a bulin is)és megszavazni egy arany középutat vagy mit,és az illetékes elvtársak elé állni,ez van!csak ide kellene az összetartás!biztos hiányozna a kasszából a mi kis pénzünk....lehet hatásos lenne!
Lucky! Értem amit írsz, és nyilván ez is egy álláspont. De Te elolvastad amit írtam? Mert amit kifejtettél itt abból számomra úgy tűnik, hogy nem. Amennyiben meg igen, akkor rosszul fejezhettem ki magam és nem lehetett érteni. Amennyiben így van kérlek írd meg, és készséggel megpróbálom értelmesen megfogalmazni amit ki szerettem volna fejteni az írásommal.
Én akkor még nem is motoroztam.
De ha Ti már akkor is mentetek és azóta nem vagytok megelégedve a helyzettel és nem tettetek semmit a változásért, akkor jogos a kérdés, hogy: mi a faszért nem?!
Lehet ha nem 10 lenne egy délelőtt hanem 15, akkor nem 60-an lennénk a pályán hanem csak 40-en.
A lehetőség adott. Gondolom a Rezsőn kívül más is kiveheti a ringet. Hát akkor hajrá.
Én persze majd megvárom, hogy az adott napon jó idő lesz e és eldöntöm majd, hogy akarok motorozni vagy nem. És ha persze aki megpróbálja és nem jön a jó idő, akkor majd röhögve a markomba mondom, "hja kérem az üzlet az ilyen".
Egyoldalúan gondolkodsz szerintem. Persze nem ismerjük egymást pár mondatváltástól túlságosan, de nem hiszem, hogy Te ingyen vagy apró pénzért tennéd azt amivel foglalkozol.
Legegyszerűbb mindig azt leugatni aki kézzel fogható.(nem célom védeni Rezsőt, mert még nem fizetett érte ) Mint mondtam próbáljuk meg az államot meggyőzni arról, hogy mi vagyunk a nagy motorosok(magamat még véletlenül sem sorolnám ide a tudás örökös hiánya miatt) és a kedvünkért mondjon le az adóról ami a benzint terheli. Csupán emberbaráti és a sport miatti önzetlenségből és szeretetből.
Ha meg nem jönnek össze a dolgok, akkor kérem szépen marad minden úgy ahogyan van(én valószínűsítem? hogy ez lesz) és azt mondom, hogy kérem szépen, a motorozás az ilyen.
Szerintem nem kell messzemenő szociális és gazdasági okfejtésekbe menni (még ha sok igazságod is vagyon - meg nem is...). Nekem attól borul el az agyam, hogy a szolgáltatás színvonalához képest mi mennyi. Emlékezzünk az átépítés körüli alsó parkolós WC nélküli pályanapokra, no meg a 60-70 motoros egyidejű körözgetése... Az meg, hogy Rezsőnek milyen költségei vannak? Hja, kérem az üzlet az ilyen.
Ennek alapos oka lehet az is, hogy sokan belefáradtak már abba, hogy elmondják mit szeretnének, mert úgy sem változik gyökeresen semmi. Én megértem Rezsőt is. Ha esik ha fúj, ha vannak a pályanapon ha nincsenek, neki akkor is fizetnie kell a ringért. Persze a motorversenyekért szerintem is sok a részvételi díj. De ha arról álmodozunk, hogy ingyen legyen vagy akár csak a töredéke egy pályanap akkor álom világban élünk. Ez nem a kis keresetűek szórakozása. Mert legyünk őszinték ez nem sport. Mármint az amit mi csinálunk. Lehet, hogy egy kezünkön meg tudjuk számolni kik azok akik kint vannak a ringen és nem szórakozás számukra a pályamotorozás. Szerintem nem a pálya díj jelenti a nagy kiadást a számunkra. Ha össze adod az egy napra jutó egyéb költségeket, akkor kiderül, hogy a pályanapnak csak a töredéke az a 20 db ezres amit fizetünk, hogy ott lehessünk.
Persze sok kicsi sokra megyek alapon van igazságod az vitathatatlan. De ha a költségek leszorítása a cél akkor mehetünk a városkapuhoz is, hogy adja már oda 50 ezerért a 100 ezres gumit, meg még egyéb helyekre. Mondjuk az állam is lemondhatna a benzinbe beletett adóról, a fékbetétet és az olajat is adhatnák beszerzési áron a licencel rendelkezőknek.
És ha megkérdeznénk az utca embereit arról mi a véleményük arról, hogy mi egy nap alatt elpörköljük szórakozásra azt amiből Ő egy fél vagy akár egy hónapig eteti a családját, akkor valószínű az lenne a véleménye a mi kis kedvtelésünkről, hogy menjünk mi a problémáinkal együtt a jó K.... édesanyánkba.
Lehet, hogy igaza is lenne.
De abban próbálok meg hinni, hátha a motorversenyző társadalom más.