Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nincs akkor itt okosítsd ki magad.
Tudod használni? A kép amit beraktam nem két kattintás. RC-d van? Performance tools-od van?
Gondolom nem sért szerzői jogokat - főleg, úgy, hogy akiket soroltál ismerem is - úgyhogy ha van időd átküldhetnéd őket...
Jó sokan. Persze nekem nincs meg mindenki. Akitől van adatom: Bérczi klán, Koca, Atom(bár ez nem lett jó), Tacsi, nagyon gyors ember kinek nevét nem fedhetem fel ,Brunekker Árpi stb. A ringen elég sok embernél látom akit nem is ismerek.
Nekem 31 mérésem van különböző emberektől. 1:55-től 2:15-ig.
Ez igaz, erre jó.
Ki használ RC-t? Kinek vannak mentett körei?
Na jó de ha előtted megy a Tomi ez ugyan úgy játszik. Elég ha másképp ül ki és lehet még azonos motoron ülve sem menne ugyan az. A RC nem arra való, hogy 1:56-ról lemenj vele 1:55-re. Viszont ha valahol látványosan lassú vagy az nagyon jól látszik rajta. Pl. amikor 05-öt mentem ráraktam a Bérczi Dávid 1:55-ös körét és mit láttam? Ő 150-re gyorsít a célrará előtt én meg 130-ra. Teljesen biztos voltam benne, hogy a 140-et minden gond nélkül el kéne érnem. Picit erőltettem a dolgot és meg is lett a 140. A -2 előtt mind a ketten 145-150 körül mentünk. Nem is próbálkoztam jobban mert miért ott erőlködjek ahol már eleve forszírozott a tempó?
Persze ha nem a jó íven megy az ember azt nem mutatja meg. Még idén augusztus tájt sem értettem, hogy lehet fék nélkül bemenni az uszodába. Volt, hogy belementem de akkor le is sodródtam az ívről. Aztán rájöttem, hogy túl hamar fordulok be. Kicsit tovább tartottam magam és egy új kanyar tárult fel előttem.
Szóval nem csodaszer az RC de abban jó, hogy a nagyobb "hibákat" könnyű vele kiküszöbölni.
Sztem ez csak kiegészítő dolognak jó, meg játszani a számokkal.
Most elém teszed mondjuk Karsai Tomi köreit a RC-n kielemezve. Azt látom, hogy hűűű, az X-edik kanyarba ő ennyivel ment be, és itt kezdte meg a kigyorsítást, és mikor a motor felegyenesedett, akkor már ennyivel ment. Na akkor ezt én is megcsinálom. Csak azt nem látom az RC adatokból, hogy azon motoron milyen gumi volt, milyen futómű, milyen beállításokkal, a Tomi hány kiló, stb... Aztán megérkezek én is abba a kanyarba ugyanannyival, merthogy láttam az RC adatokon, aztán a kvöetkező pillanatban már a szikrázó, pörgő motort látom, mert az én beállításaimmal az nem volt kivitelezhető. Szóval sztem csak óvatosan a pusztán adatok alapján való vállalásokkal.
Van kihez viszonyítani. Pl. Van 1:56-os köröm K8 750-ről is. Csávókám minden kigyorsításon otthagy mint a szart. Max. a célegyenesben tudnám megfogni.
Akkor ha tud mihez viszonyítani.
A RC kiértékelése után kap egy számot. X-el mentem be az Y kanyarba. És ez most jó, vagy nem jó? Nem lesz viszonyítása. Zoltán mondása jobb sztem, kerítsen egy nála pár mp.-el gyorsabb emberkét, és menjenek együtt. Aztán ha mindkettőnek van RC a telóján az meg hab a tortán.
Ezt csak akkor erőltesd ha biztos vagy benne, hogy a bemeneti sebesség hiányzik. Ahogy Zoli bácsi is mondta lehet a kigyorsítás hibádzik. Esetleg szerezz be Race Chronot az sokat segíthet.
Köszi!
Szia! Hogy lehet feliratkozni a listára?

Üdv:Zsolt
;) köszi ;)
A motoros nyiltnapokon mindig van ugynevezett utcai lassu csoport, meg a Mersz estéken is szerettel várjuk a pályakezdöket
erre én 5 éve keresem a választ
és hiába mondja meg mindenki a tutit, akkor sem engem be ugy ahogy lehetne
sziasztok, csak erdeklödöm: meg friss avgyok ( nem volt szerencsem palyan mocizni) vanak e oly napok mikor tanulok :) is mehetnek palyara? nem a verseny szellem miatt akarok palyan mocizni, csak kicsit fejlesztenem a tudasom. ;) de akar csatlakoznek masokhoz is ;)
Az, hogy a 00-ig ilyen hamar eljutottál azt mutatja, hogy nem vagy olyan balfasz mint én. Nem biztos, hogy a gyorsabb kanyarbemenetet kellene erőltetned jövőre, hanem inkább a mielőbbi kigyorsításokat. Kérjél meg egy olyan motorost aki nálad csak picit gyorsabb és menjél az után. Lehet, hogy a pontos ívekkel is nyersz jó pár tizedet, esetleg másodpercet.
Hajrá.
Esetleg valami tanács azzal kapcsolatban hogy hogyan vegyem rá magamat hogy gyorsabban mennyek be egy kanyarba?
No comment.
A 2:00-ás időig így belegondolva, igazából nem volt olyan nehéz eljutni. Arra vagyok kiváncsi, hogy jövőre mennyire sikerül ezt még lejebb faragni. Azt érzem hogy nehezebb lesz. Azt meg tudom hogy nem a blokkott kell tuningolni, hanem a futóművet és magamat.
Hoztad a megszokottat.
Na de ami ezután jött!
Sok gyakorlással felküzdötted magad oda, ahová való vagy. Rögtön az elejébe.
utánanéztem, az ugynevezett nyitonapon csak 2:27-et mentem
jo gyenge
én is asszem huszon valamennyit mentem első nap
de nem volt meleg, meg elég koszos volt a pálya, mert még szinte tök uj volt
Te mit mentél az első Szlovákringes pályanapodon?