sok köcsög burzsuj már rég otthon vannak bezzeg a föszervező még itt szopik a frankfurti reptéren tegnap óta és egyik járatot a másik után törlik.
mivel göteborgra semmi esély nem volt mára igy egy stockholmi járatra cseréltettem, de onnan meg lesz 500km hazáig
Portimao, elso nap.
Kipakolas utan gyorsan felmentunk Balog Csabival a palyara. Nekem gyorsan kellett volna tanulnom a palyat, meg most vagyok itt eloszor. Csepergett az eso, ket kort tudtam menni.
Lejottem, atgumiztam nyugiban esogumira. Ismeretlen palyat szakado esoben tanulni nem olyan nagyon jo.. ovatosan mentem nagyon. Ez a koridon is latszott. A pentek igy telt, mikor ataztam, atfaztam, eljottunk. A tobbiek nem mentek.
Szombat.
Szinten esovel kezdtunk, illetve kezdtem. Probaltam batrabban menni, de abszolut biztonsagosan. Ez mar kvalifikacio volt, mentem2,21et. Sved megkert hogy menjek az O transzponderevel is egy mert kort..atszamoztuk a motort es visszamentem. Tudtam menni2,14.1et. Le is jottem, mert kopott az esogumim, nem akartam felesleges kockazatot. Sveddel megbeszeltuk hogy transzpondert cserelunk hivatalosan, hogy tudjak menni a gyorsabb csoportban a versenyen. Az ido kozben javult visszagumiztam normal gumira.
A tobbiek is bementek (vegre...) kis ido mulva en is. Az elso szaraz/felszaraz felmenetelen mar tudtam menni1;59.5 kort. Nagyon elvezetes palya.
Verseny kovetkezett.
29. Helyrol mentem, eleg lassuak voltak elottem, allando elozes volt, koronkent minimum 2. Folyamatosan jottem elore, kb a 8-9 ik korben azonban volt egy palyaelhagyasom, ezert visszacsusztam ismet.
Versenyben 58as es 57es koroket mentem. Legjobb 57.6.
Vasarnap teszek uj gumi majd:-)))
Évjárat: 2002/6
Okmányok jellege: Okmányok nélkül
Futott km: 28.700 km
Kivitel: Gyorsasági/sport
Állapot: Normál
Üzemanyag: Benzin
Hengerűrtartalom: 1000 cm³
Hengerek száma: 4
Teljesítmény: 132 kW, 180 LE
Szín: Fekete
FELSZERELTSÉG
12 V rendszer, fém fékcső, fordulatszámmérő, információs kijelző, kipufogó tuning, önindító, plexi, sport kipufogó, tárcsafék (első/hátsó), tárcsafék.
EGYÉB INFORMÁCIÓ
Azonnal elvihető, garázsban tartott, keveset futott.
LEÍRÁS
Yamaha R1 pályamotorom eladó. Nagyon erős motorral, verseny kipufogóval, sportos mély hang, új láncszett és fékbetétek. Könnyített pályaidomokkal, pályagumikkal. Pályán még csak 2x járt, nincs szétgyilkolva.
ÁRA: 360.000FT
számom: 0620 955 8197
Ma végre délelőtt elállt az eső, amig felszáradt a pálya, elmentük gokartozni. a Gokart versenyt természetesen a régi gokartversenyző Gyuricza Peti nyerte, aztán Csabcsi, Tompi, Pizza, Svéd Golyo volt a sorrend
Ma már voltak versenyek. Csabcsi, Tompi, Pizza és Peti nem mentek a délelőttiidőmérőn mert akkor még vizes volt a pálya, ezért nem voltak a rajtrácson. Igy izgulniak kellett a boxkijáratnál, hogy ne guruljon ki minden résztvevő, akkor felengedik öket a verseny végére.
Szerencséjük volt mert mindkét versenyre befértek evvel a módszerrel. Igaz addig engem szekáltak hogy intézzek el valamit ami biztosan versenyezhessenek, de nyilván senkit nem fognak levenni a rajtrácsról azok közül akik a vizes pályán hajlandóak voltak menni kvalifikációt.
Mindenesetre Csabcsi megnyerte a bénák versenyét 1:56 os idővel, Pizza ment 1:58-t Tompi 2:00, én 2:01, Golyo 2:02, Kurucz Feri asszem 1:58
Gyuricza Petinek fáj még a bokája igy többnyire Golyo mehet a gépével.
Holnapra is jó időt igérnek, reméljük javulni fogunk, mert még senki nem elégedett
egy tegnap esti video: http://www.facebook.com/video/...
Ha bro tag vagy akkor csak 20000.
Csak nem vagyok biztos, hogy a 6680-as vagy a 7712-es a jó gumi választás.
Kicsit tanácstalan vagyok.
Az időjárás szeszélyeit kárpótolta a baráti társaság. Nagyon jól éreztem magam. Köszönöm.
mivel göteborgra semmi esély nem volt mára igy egy stockholmi járatra cseréltettem, de onnan meg lesz 500km hazáig
Kár a sok esőért.
http://fekezzrovidebbet.blog.h...
Hol a folytatás?
Portimao, elso nap.
Kipakolas utan gyorsan felmentunk Balog Csabival a palyara. Nekem gyorsan kellett volna tanulnom a palyat, meg most vagyok itt eloszor. Csepergett az eso, ket kort tudtam menni.
Lejottem, atgumiztam nyugiban esogumira. Ismeretlen palyat szakado esoben tanulni nem olyan nagyon jo.. ovatosan mentem nagyon. Ez a koridon is latszott. A pentek igy telt, mikor ataztam, atfaztam, eljottunk. A tobbiek nem mentek.
Szombat.
Szinten esovel kezdtunk, illetve kezdtem. Probaltam batrabban menni, de abszolut biztonsagosan. Ez mar kvalifikacio volt, mentem2,21et. Sved megkert hogy menjek az O transzponderevel is egy mert kort..atszamoztuk a motort es visszamentem. Tudtam menni2,14.1et. Le is jottem, mert kopott az esogumim, nem akartam felesleges kockazatot. Sveddel megbeszeltuk hogy transzpondert cserelunk hivatalosan, hogy tudjak menni a gyorsabb csoportban a versenyen. Az ido kozben javult visszagumiztam normal gumira.
A tobbiek is bementek (vegre...) kis ido mulva en is. Az elso szaraz/felszaraz felmenetelen mar tudtam menni1;59.5 kort. Nagyon elvezetes palya.
Verseny kovetkezett.
29. Helyrol mentem, eleg lassuak voltak elottem, allando elozes volt, koronkent minimum 2. Folyamatosan jottem elore, kb a 8-9 ik korben azonban volt egy palyaelhagyasom, ezert visszacsusztam ismet.
Versenyben 58as es 57es koroket mentem. Legjobb 57.6.
Vasarnap teszek uj gumi majd:-)))
kuruczferi
Évjárat: 2002/6
Okmányok jellege: Okmányok nélkül
Futott km: 28.700 km
Kivitel: Gyorsasági/sport
Állapot: Normál
Üzemanyag: Benzin
Hengerűrtartalom: 1000 cm³
Hengerek száma: 4
Teljesítmény: 132 kW, 180 LE
Szín: Fekete
FELSZERELTSÉG
12 V rendszer, fém fékcső, fordulatszámmérő, információs kijelző, kipufogó tuning, önindító, plexi, sport kipufogó, tárcsafék (első/hátsó), tárcsafék.
EGYÉB INFORMÁCIÓ
Azonnal elvihető, garázsban tartott, keveset futott.
LEÍRÁS
Yamaha R1 pályamotorom eladó. Nagyon erős motorral, verseny kipufogóval, sportos mély hang, új láncszett és fékbetétek. Könnyített pályaidomokkal, pályagumikkal. Pályán még csak 2x járt, nincs szétgyilkolva.
ÁRA: 360.000FT
számom: 0620 955 8197
http://youtu.be/LEDYxJjIsuA
Ma már voltak versenyek. Csabcsi, Tompi, Pizza és Peti nem mentek a délelőttiidőmérőn mert akkor még vizes volt a pálya, ezért nem voltak a rajtrácson. Igy izgulniak kellett a boxkijáratnál, hogy ne guruljon ki minden résztvevő, akkor felengedik öket a verseny végére.
Szerencséjük volt mert mindkét versenyre befértek evvel a módszerrel. Igaz addig engem szekáltak hogy intézzek el valamit ami biztosan versenyezhessenek, de nyilván senkit nem fognak levenni a rajtrácsról azok közül akik a vizes pályán hajlandóak voltak menni kvalifikációt.
Mindenesetre Csabcsi megnyerte a bénák versenyét 1:56 os idővel, Pizza ment 1:58-t Tompi 2:00, én 2:01, Golyo 2:02, Kurucz Feri asszem 1:58
Gyuricza Petinek fáj még a bokája igy többnyire Golyo mehet a gépével.
Holnapra is jó időt igérnek, reméljük javulni fogunk, mert még senki nem elégedett
egy tegnap esti video:
http://www.facebook.com/video/...