Tisztelt Motorosok!
Ma megtörtént a bejárás a Visontai Gokart Land Offroad szakaszán.
Soha életembe nem adatott meg hogy slic gumival földön nyomassam, de nagyon megtetszett! Az ugrató amatőröknek élvezetes, gyorsaknak meg beugorható! Két mandiner egy hosszú egyenes és két sikán áll a rendelkezésetekre.
Jó szórakozást a szombati bulihoz!
No hát akkor a mai pályanapról pár szóban. Szokásomhoz híven a lassú licencesbe reggeltem ám erre ismét jó okom volt. Fél órával a regisztráció zárásra előtt még 30-nál is több szabad hely volt míg a gyorsban csak 8. Szóval akkor jó ötletnek tűnt. Kint a pályán fokozódott a jókedvem hiszen a kasszánál láttam, hogy még rengeteg matrica van a hölgynél. Viszont rengeteg utcai motoros állt a bejáratnál arra várva, hogy lesz-e szabad helyük. Bíztam benne,hogy nem engedik be őket közénk. Hát de. (Nem 100% de a Hayabusa, er6, Z750 nem éppen licences csoportba való gép). Szóval az első kimenetelnél láttam, hogy sokan vagyunk. Akkor még bizakodtam. Mentem 4 kört bemelegítésnek 2:03.9. A cél vége fel volt szórva de azért el lehetett férni. A második menet előtt a Bérczi Jani unszolására megfordítattam a gumit, hogy egyenletesen kopjon.
A 2-ik menetben már feladtam a javítás lehetőségét. Rengetegen voltunk fent és persze többen is vonatoztak de legalább gyakorolhattam az előzést. Igyekeztem nem elkenődni. 2:03.0.
Aztán jött a 3-ik menet. A Nap lemenőben a levegő hűl. Mentünk két kört majd egy ember beleállt a lejtő végén a falba. Piros zászló, mentő. Na mondom mára ennyi volt. Azért csak odaálltam a boxutcához. Rájöttem, hogy ez még kapóra is jöhet. Mert végre egyszerre megy fel mindenki.
Ki is lőttem mint a barom. Mondom 2 üres kör kell. Egyet végül is kaptam de a lejtős féktávot elrontottam és kisodródtam. Aztán jött A KÖR.
Túlzás lenne azt álltani, hogy tökéletesre sikeredett sőt. A cél vége jó volt. 2-es kanyar szintúgy. Mansell előtt üreset rúgtam és 223 helyett csak 213-ra gyorsultam fel (GPS szerint ugyebár). Mondom ez még belefér és próbáltam a Mansellt minél lendületesebben venni. Sikerült is. Uszoda jó, sikán jó. De akkor már látom is a két motorost magam előtt. A sikán utáni bal jobb között mindketten megelőztünk egy Z750-est aki szerencsére lehúzódott. De már nem mentem úgy mint tudnék. A gyors balosba körbemotoroztam a gyorsabbikat (szerencsére jó szűken vette). Lejtőn leforgattam a 3-ast majd egy kicsit bővebbre vettem a féktávot, hogy ne szélesedjek le. Siker. -2 jó lett majd jött a legérdekesebb rész. A célrará előtt jól meghúztam a gázt fel három majd levágtam lapra. És leért a lábtartóm meg a lábfejem. Én alapjába véve befordítom a lábfejem szóval nem történt még ilyen. Szerencsére nem szartam be nagyon de egy pillanatra visszaemeltem a motort. Ránéztem az órára látom 118 na jó mondom ezt még befejezem aztán ennyi volt. És így is tettem. 2:00.984.
Ezért vagyok különösen elégedett mert nem úgy jöttem le, hogy na most aztán minden jó volt és még is meg lett a 2:00. Mindenki gratulált szóval fasza volt.
Szeptember 29.-én szerda este 18.00 a város leghosszabb szabadtéri pályáján
Budaringen http://www.budaring.hu
A verseny szokásos modon edzéssel kezdödik, utána idömérö/kvalifikácio aztán 4 fös csapatokban nekivágunk a másfél órás versenynek.
A részvételi dij változatlan CSAPATONKÉNT 32.000 FT -ban megszabni. (fejenként 8000 ft)
10 csapat indulhat tehát 40 fö, + kérnék további 4 föt a várolistára
A pályát 18.30 tól 21.30 ig a miénk, de a gyülekezést mindenképpen kérem 18.00-18.15 re betartani
1.Mindenkinek egy teljes menet pályaedzés, megismered a pályát ez 4 menet egymás után
2 utána kvalifikácios versenyek következnek, nem rajtrácsról, hanem az óra ellen versenyeztek tehát köridök döntik el a végeredményt.
Ez eddig kb másfél óra
A verseny maga másfél órás lesz. Csapatonként minimum 11 db cserét kell végrehajtani ez a verseny alatt fejenként minimum 3 vezetést jelent, de lehet több is ha a csapat ugy akarja.
1 csere kihagyásáért a büntetés 1 kör levonást jelent a végelszámolásnál.
Saját bukót érdemes hozni, de van a helyszinen is, tiszta maszkokat kapunk a sisakokhoz. Kesztyü is jol jöhet.
jelentkezés sürgös mert a Totalbike is közölte a gokart felhivást és hamar teltház lesz
itt kell jelentkezni mindenkinek egyesével, email megadással: http://compaya.hu/motorosok/re...
de sok kérdés
lesz hely a helyszinen is szerintem max 120 eur egész napra
gumizni lehet kint
hagy van e hely? szerintem simán van hely valakinél, ha az ember tudná biztosra akkor ugye le lehetne fixálni valakivel a szállitást is, de mivel fingod nincs hogy jösz-e ezért ebbe nem akarok belemászni, de látod a listárol hogy kik jönnek, igy azt talán te is tudod intézni
Én mennék a Slovakiaringre, de Münchenben leszek, és ha előtte lévő nap hazajövök, akkor ok, ha aznap, akkor nem. Mivel ezt nem tudom még, így nem is akarok előleget fizetni, de ha beállítok vasárnap, akkor ott tudok regisztrálni, és tudok motorozni? Mennyivel más így a tarifa? Másik kérdés: Nem lesz időm gumizni itthon ha előtte lévő nap jövök haza, kint lesz erre lehetőség? Utolsó - bónusz - kérdés: Mindenkinek tele van a trailere, kisbusza, ergo húzzam ki a motort, vagy ha mennék, akkor vkihez be tudok társulni?
ugy értem itt van a gokart, szerintem nagyon jo árat alkudtam ki a 3 órás versenyre de még csak te jelentettél 2 embert
ott van a vasárnap slovakiaring, hétvége is, olcso is, versenyt is ajánlok, dijakat is viszek és alig jelentkeztek rá, asszem 8 an vagyunk, pedig szencsétlen GH Moto-tol saját rajtrácsot kértem a népes magyar mezőnynek
erre értem azt hogy néha akármit alkuszok, akármit kinálok mégsem használ
Nem tudom, ezt a hálátlanságot nem értem. Szerintem már tödször piedesztára emeltünk! De amennyiben nem úgy érzed elmondom, hogy a MAR megnyitón szóba került és meg lettél dícsérve!
nem vazze nem voltam
itt épitem nálatok a nem is tudom mi épül itt
annyi csoportom van hogy nem látok ki belőlük
most is buszban ülök, megyek a határ felé, este Lipcsében alszom és reggel ujabb buszba szállok és fordulok vissza Budapestre egy uj csoporttal, és egy hét mulva ismét Lipcsében váltok csoportot
Miért mindenki velem akarja látni Budapestet, nem is értem
de szerencsére imádom a munkámat
csak sajnos több kedvem van pályázásokat vagy akár gokartozást szervezni nektek, pedig ti hálátlanabbak vagytok
szóval nekem a tavasz meg az ősz oriási szezon, ilyen hullává dolgozhatom magam, viszont nyáron meleg van nekik és nem jönnek igy egész nyáron szabad vagyok
A vasárnapi Slovakiaringre még elég hézagos a Kamoto Svéd Open rajtrácsa:
[size=18]Highspeedtrack Slovakiaring & Kamoto Svéd Open szept. 26 vasárnap
[/size]
Szuper ár, szuper pályaszélesség, lendületes vonalvezetés, hat kilométeres hossz, magyar pályabírók, két verseny.
Ez mind a Tiéd lehet mindössze 90 euróért.
Regisztrálj, a 30 eurós előleg befizetése kötelező. Osztrák szervezés, ingyen transzponderes időmérés, ingyen nevezés mindkét versenyre, ingyen kávé. Mindössze három csoportra bontják a társaságot, ami bőséges pályidőt garantál: délelött 4x20 perc, délután a két versenyen felül két óra szabad motorozás is. http://compaya.hu/motorosok/re..." target="_blank" rel="nofollow" title="http://compaya.hu/motorosok/re...">Itt jelentkezhetsz.
hát hogy lesz így randi?